Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE MARRATXÍ
Núm. 2000
Licitació del servei d'inspecció de les instalacions elèctriques de l'Ajuntament
Versió PDF
SECCIÓ DE CONTRACTACIÓ
Per Decret de l’Alcaldia de data 12-02-2016 s’ha aprovat el Plec de clàusules per a contractar el servei d’inspecció de les instal·lacions elèctriques de l’Ajuntament, la qual part dispositiva diu el següent: “1r.- Aprovar el Plec de clàusules administratives particulars i prescripcions tècniques que han de regir mitjançant procediment obert la contractació de la prestació del servei d’inspeccions de les instal·lacions d’enllumenat públic i elèctriques municipals, per import de 83.974 euros (iva inclòs) per anualitat i pel període de dos anys, prorrogables de mutu acord, per dos anys més (2+1+1). 2r.- Exposar al públic l’esmentat Plec de Condicions per un període de deu dies naturals a efectes de reclamacions i simultaniejar la informació pública amb el període per a presentació de proposicions a la licitació. 3r.- Aprovar la despesa corresponent. 4è.- Que prossegueixi l’expedient els tràmits reglamentaris adients.
Per això s’anuncia l’esmentat decret als efectes d’informació pública, a fi que durant el termini de deu dies naturals, a comptar des de l’endemà de la publicació del corresponent anunci al BOIB, puguin presentar-se reclamacions en el Registre General. Els esmentats plecs restaran exposats a la Secció de Contractació d’aquest Ajuntament.
ANUNCI per a la LICITACIÓ del contracte del servei d’inspecció de les instal·lacions elècriques de l’Ajuntament, segons plecs de condicions aprovats per Decret de l’Alcaldia de data 12-02-2016.
1r.- Entitat adjudicadora:
-Organisme: Ajuntament de Marratxí.
-Dependència que tramita l’expedient: CONTRACTACIÓ
-Exp.: Se 8 /2015
2n.- Objecte del Contracte:
-Descripció: Servei d’inspecció de les instal·lacions d’enllumenat públic i elèctriques municipals.
-Duració del contracte: 2 anys, prorrogables de mutu acord fins a dos anys més (2+1+1)
3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:
-Tramitació: Ordinària.
-Procediment: obert.
4t.- Pressupost : 69.400 € iva exclòs.
5è.- Garantia Provisional: No es fixa.
6è.- Presentació d’ofertes:
-Termini: les proposicions es presentaran en el Registre General (Secretaria General) en mà, de 8,15 a 14,00 hores, de dilluns a divendres i de 9,00 a 13,00 hores els dissabtes, durant els 15 dies habils següents a la publicació de l’anunci en el BOIB.
-Documentació a presentar: La especificada a la clàusula 14.1.1 del plec de clàusules administratives que regeix la contractació.
-Lloc de presentació:
1.Entitat: Ajuntament de Marratxí (Registre General)
2.Domicili: Olesa, 66
3.Localitat i C.P.: Marratxí C.P. 07141.
4.Tel. 971 78 81 24, 971 78 81 30; fax 971 79 74 33
7è.- Obertura de les ofertes:
-Entitat: Ajuntament de Marratxí (Saló de Juntes)
-Domicili: Olesa, 66 - 1r Marratxí
-Data i hora: a les 9,00 hores del primer dilluns, dimarts, dimecres, dijous o divendres hàbil següent al de la data de finalització de presentació de propostes, sempre que no s’haguessin presentat reclamacions durant el període d’informació pública, del plec de clàusules administratives particulars, supòsit en el qual per a procedir a l’obertura de les proposicions, s’hauran d’haver resolt les al·legacions formulades.
Marratxí a 15 de febrer de 2016.
El Batle
Joan Francesc Canyelles Garau