Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE TERRITORI, ENERGIA I MOBILITAT
Núm. 2221
Resolució del conseller de Territori, Energia i Mobilitat, de 5 de febrer de 2016 per la qual es modifica la composició del tribunal de les proves de 2.015 per obtenir titulacions per al govern d’embarcacions d’esbarjo i motos nàutiques
Versió PDF
La Resolució del conseller de Turisme i Esports de 21 de gener de 2015 per la qual es convoquen els exàmens per a l’obtenció de titulacions per al govern d’embarcacions d’esbarjo i motos nàutiques, publicada en el BOIB núm. 16, de 31 de gener de 2015, estableix en l’apartat 4 de l’anex I els membres del Tribunal d’aquestes proves.
Des de la seva publicació, a causa de diversos motius, han causat baixa a la Direcció General de Ports i Aeroports, Direcció General competent en la matèria segons el Decret 24/2015, de 7 d'agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, diverses de les persones que componien originàriament aquest tribunal, pel que cal modificar la seva composició.
Per tant, en l’ús de les facultats que em confereix el Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, dict la següent
RESOLUCIÓ
1. Modificar el punt 4 de l’annex I de la Resolució del conseller de Turisme i Esports de 21 de gener de 2015, en els termes següents:
On diu:
“4. Tribunals.
El tribunal que ha de preparar i corregir les proves per a l’obtenció dels títols per al govern d’embarcacions d’esbarjo està format pels membres següents:
President: Luis March Balle
Secretari: Gabriel Pintos Amengual
Vocals: Luis Grau Ferrer, Daniel Ramis Melero, Elena Bibiloni Martínez
President suplent: Daniel Ramis Melero
Secretari suplent: Luis Grau Ferrer”
Ha de dir:
“4. Tribunals.
El tribunal que ha de preparar i corregir les proves per a l’obtenció dels títols per al govern d’embarcacions d’esbarjo està format pels membres següents:
President: Xavier Ramis Otazua
Secretari: Gabriel Pintos Amengual
Vocals: Luis Grau Ferrer, Luis March Balle, José Luis de Juan Clar
President suplent: Luis March Balle
Secretari suplent: José Luis de Juan Clar
Vocal suplent: Daniel Ramis Melero”
2.Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el conseller de Territori, Energia i Mobilitat, en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el BOIB, d’acord amb l’article 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També s’hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la publicació de la Resolució en el BOIB, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Palma, 5 de febrer de 2016
El conseller
Juan Boned Roig