Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

PLE, COMISSIÓ DE GOVERN, CONSELL EXECUTIU I PRESIDÈNCIA

Núm. 2103
Decret de la Presidència del Consell de Mallorca pel qual es nomenen alts càrrecs

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El president, el dia 23 de febrer de 2016, va resoldre:

«1. Aquesta Presidència, mitjançant decret dictat dia 6 de juliol de 2015, va resoldre crear els departaments en què ha quedat estructurat el Consell de Mallorca i n’ha determinat les atribucions bàsiques.

2. Així mateix, mitjançant decret dictat dia 6 de juliol de 2015, va resoldre crear l’estructura interna dels departaments que integren el Govern del Consell de Mallorca.

3. El vicepresident primer i conseller executiu de Cultura, Patrimoni i Esports ha fet la proposta corresponent.

Fonaments

1. En l’art 13. 2 de la Llei 8/2000, de 27 d’octubre, de consells insulars, s’estableix que els departaments poden estructurar-se internament en direccions insulars i tenir una secretaria tècnica, si així s’estableix en els reglaments d’organització del Consell Insular. D’aquests òrgans depèn la resta d’òrgans i unitats del departament. La Presidència del Consell pot designar lliurement els directors insulars i els secretaris tècnics d’acord amb criteris de competència i experiència professionals.

2. En l’article 30.2.3 del Reglament orgànic del Consell de Mallorca (ROCM), aprovat pel Ple dia 2 de juliol de 2001 (BOIB núm. 102, de 25 d’agost) i modificat per diversos acords posteriors, les persones titulars dels òrgans directius són nomenades lliurement per la Presidència, a proposta de la persona titular del departament, d’acord amb criteris de competència professional i experiència, sense que, ateses les funcions d’aquests òrgans, hagin de reunir la condició de personal funcionari.

Per tant, resolc:

1. Nomenar la persona següent per al càrrec que s’especifica.

DEPARTAMENT DE CULTURA, PATRIMONI I ESPORTS

  • Jaume Colom Adrover, secretari tècnic.

2. Notificar aquesta resolució a les persones interessades i publicar-ne el contingut en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

3. Publicar aquesta resolució en la Seu electrònica del Consell de Mallorca.

4. Donar-ne compte al Ple en la primera sessió que tengui lloc.»

 

Palma, 24 de febrer de 2016

Per delegació del president,
el secretari general

Jeroni M. Mas Rigo

(Decret de 17 de juliol de 2015, BOIB núm. 114, de 28 de juliol de 2015)