Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 2079
Secció de Contractació. Anunci per a la licitació del servei de manteniment de les instal·lacions de protecció contra incendis, intrusió, vigilància mitjançant CCTV i del servei de resposta a les alarmes, dels edificis municipals (lot 1) i escoles públiques (lot 2). Exp. 2016-002-A

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Anunci per a la licitació del contracte de  SERVEI DE MANTENIMENT DE LES INSTAL·LACIONS DE PROTECCIÓ CONTRA INCENDIS, INTRUSIÓ, VIGILÀNCIA MITJANÇANT CCTV I DEL SERVEI DE RESPOSTA A LES ALARMES, DELS EDIFICIS MUNICIPALS (LOT 1) I ESCOLES PÚBLIQUES (LOT 2), segons plecs de condicions aprovats per la  Junta de Govern de dia 30.12.2015.

1r. Entitat adjudicadora:

  • Organisme: Ajuntament de Palma.
  • Dependència que tramita l’expedient: CONTRACTACIÓ
  • Exp.: 2016-002-A

2n.- Objecte del contracte:

  • Descripció:  servei de manteniment de les instal·lacions de protecció contra incendis, intrusió, vigilància mitjançant CCTV i del servei de resposta a les alarmes, dels edificis municipals (lot 1) i escoles públiques (lot 2)
  • Termini d’execució: 4 anys, prorrogable per 2 més

3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:

  • Tramitació:ORDINÀRIA.
  • Procediment: OBERT.
  • Forma: SUBJECTE A REGULACIÓ HARMONITZADA (SARHA).

4t.- Pressupost: 687.097,60 € més 144.290,50 € d’IVA. Total  831.388,10 € amb l'IVA inclòs pels 2 lots, i 4 anys de contracte.

  • Divisió dels lots:
  •  Lot 1:   433.888 €  més 91.116,48 € d’IVA. Total 525.004,48 € amb l'IVA inclòs per a 4 anys de contracte.
  •  Lot 2:  253.209,60 € més 53.174,02 € d’IVA. Total 306.383,62 € amb l'IVA inclòs per a 4 anys de contracte.

5è.- Garantia provisional: 1.084,72 € per al lot 1 i 633.02 € per al lot 2

6è.- Inscripcions empresarials exigides als apartats 2.B1. i 2.B.2 de la clàusula  III.2.1 dels plecs administratius. 

7è.- Obtenció de documentació i informació:

  • Al Perfil del Contractant de l’Ajuntament: www.palmademallorca.es

8è.- Presentació d’ofertes:

  • Termini: De 9:00 a 14:00 hores, fins el dia 4 d’abril de 2016
  • Documentació a presentar: L’especificada al plec de clàusules que regeix la contracta.
  • Lloc de presentació:
    1. Entitat: Ajuntament de Palma (Contractació).
    2. Domicili: Plaça de Santa Eulàlia, 9, 4t.
    3. Localitat i CP: Palma de Mallorca. CP 07001.
    4. Tel 971 22 59 00 (ext. 1425-1427-1430); FAX 971 72 80 04
  • Horari de presentació: de 9:00 a 14:00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d’ofertes.
  • Admissió de variants: no s’admeten solucions variants

9è.- Obertura de les ofertes:

  • Entitat: Ajuntament de Palma (Saló de Sessions).
  • Domicili : Plaça de Cort 1, 1er. Palma.
  • Data i hora: A les 09:00 hores de 18 d’abril de 2016.

10è.- Les despeses dels anuncis de la present licitació seran a càrrec de l'adjudicatari.

11è.-  Data d’enviament de l’anunci al DOUE: 12 de febrer de 2016.

Palma, a 23 de febrer de 2016

El cap de departament d’Interior

p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26 febrer de 2014

publicat al BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014

Juan Carlos Sastre Sastre