Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
Núm. 2046
Anunci de l'aprovació del permís d'instal.lació amb obres de l'ampliació de l'EDAR d'Alcúdia i nova EBAR de Bellevue, i d'exposició pública de l'aprovació dels Projectes d'obres de l'ampliació de l'EDAR d'Alcúdia i construcción de la nova EBAR de Bellevue
Versió PDF
Al BOIB núm. 131/2015, de data 3 de setembre, es va publicar l’Acord del Ple de la Comissió de Medi Ambient de les Illes Balears, pel qual la CMAIB acordà no subjectar a Avaluació d'Impacte Ambiental el "Projecte reformat de l'Ampliació de l'EDAR d'Alcúdia i nova EBAR de "Bellevue" al TM d'Alcúdia (Exp.219a / 14).
La Junta de Govern Local, en sessió extraordinària de data 19 de febrer de 2.016, ha aprovat l’inici de la instal·lació d’activitat permanent major amb obres de l’activitat “ampliació de l’EDAR d’Alcúdia i nova EBAR de Bellevue”, aprovant així mateix els projectes d’obres següents: “Projecte reformat de l’ampliació de l’EDAR d’Alcúdia (Mallorca), redactat en data juliol de 2.014 i el “Projecte refomat de l’EBAR Bellevue i la seva canonada d’impulsió”, amb visat de 19 de maig de 2015”, redactats ambdós per l’enginyer de camins, canals i ports Sr. Montojo.
La part dispositiva de l’acord adoptat, que a continuació es transcriu, en el seu extracte i part bastant diu:
“... Primer.- Atorgar el permís d’instalació d’activitat permanent major amb obres de l’activitat “ampliació de l’EDAR d’Alcúdia i nova EBAR de Bellevue”, amb les prescripcions que s’estableixen al punt segon d’aquesta part dispositiva, i aprovar els projectes de l’expedient, conformats pels projectes següents:
a) Projectes d’obra redactats per l’enginyer de camins, canals i ports, José Maria Montojo Montojo:
- “Projecte reformat de l’ampliació de l’EDAR d’Alcúdia (Mallorca), de data juliol 2014.
- “Projecte refomat de l’EBAR Bellevue i la seva canonada d’impulsió”, amb visat de 19 de maig de 2015.
b) Projectes d’activitas redactats per l’enginyer Pablo Yera Torres:
-“ Projecte d’activitat de l’EDAR d’Alcúdia”, visat 12140764-00, de 12/0814.
-“Projecte d’activitat de la nova EBAR “Bellevue”, visat 12140996-00, de 26/11/14, juntament amb l’annex com a documentació complementaria, a més d’un certificat on consta que la modificació de traçat d’impulsió no afecta al contingut del projecte d’activitat de la nova EBAR, amb visat de data 19.01.16.
Segon.- Establir les següents prescripcions a complimentar:
1) D’acord amb el que disposa l’article 43 de la Llei 7/2013, la concessió del permís d’inici d’instal·lació i obres de l’activitat, haurà de contenir les següents prescripcions:
a) L’efectivitat del permís d’instal·lació i obres s’entén condicionat a l’execució de les mesures correctores i determinacions proposades a l’informe tècnic integrat que obra a l’expedient.
b) En cap cas es pot iniciar l’activitat sense que hagi estat presentada de manera completa la documentació que s’exigeix a l’article 47 de la Llei 7/2013.
c) La realització de proves de funcionament parcials o totals, si escau.
d)La realització de controls o d’inspeccions en la fase d’execució d’obres o instal·lació, si escau.
2) S’hauran de complir amb les prescripcions que s’indiquen als informes i/o autoritzacions dels organismes amb competències concurrents i les que figuren als informes tècnics municipals.
3) S’haurien de distribuir els aparcaments de la zona de l’estació de bombeig per tal d’aconseguir minimitzar la reducció de places d’aparcament.
4) S’haurà de justificar que el nou traçat de la canonada no té repercussions de caire ambiental.
5) De conformitat amb l’article 149.1 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, els projectes s’han d’exposar al públic per un termini no inferior a quinze dies.
6) S’haurà de comptar amb la disponibilitat de tots els terrenys afectats per l’actuació.”
Els interessats tenen a la seva disposició, al tauler d’anuncis del lloc web municipal: www.alcudia.net, el contingut íntegre de l’acord d’autorització del projecte.
Així mateix i en compliment del que preveu l’article 149.1 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, es sotmeten ambdós projectes d’obra a informació pública per un termini de 15 dies hàbils, comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci al BOIB per tal que qualsevol persona interessada pugui consultar el projecte, bé a les oficines municipals tots els dies feiners entre les 9 i les 14 hores, o bé a través del tauler d’anuncis del lloc web de l’ajuntament www.alcudia.net. En cas de no produir-se cap al·legació en el termini esmentat l’acord d’aprovació inicial esdevindrà definitiu. Les possibles al·legacions o reclamacions a l’empara de l’establert a l’article 149.1 de la LLMRLIB, les podran presentar els interessats davant l’Ajuntament d’Alcúdia en el termini esmentat al paràgraf anterior, per qualsevol dels mitjans que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Alcúdia, 22 de febrer de 2016
El Batle,
Antoni Mir Llabrés