Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció I. Disposicions generals

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 1831
Registre de Personal i Informàtica. Acord de canvi d'adscripció de TAG del Departament de Personal a la Secretaria de la Junta de Govern i Decrets, Registre de Personal i Informàtica. MF 337

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 3 de febrer de 2016, es va aprovar el següent:

PRIMER.- Aprovar la proposta MF-337 de canvi d’adscripció d’un TAG, F20010025 del Departament de Personal, Servei de Selecció i provisió, a la Secretaria de la Junta de Govern i Decrets, Registre de personal i informàtica. Tot això, d’acord amb l’informe justificatiu adjunt emès amb data 11.11.2015 pel Secretari Adjunt, havent donat compte als representants sindicals a la Comissió Tècnica de la Relació de Llocs de Treball i a la Mesa General de negociació de dia 29.01.2016 i d’acord amb el detall que s’adjunta com annex.

SEGON.- Actualitzar la descripció de les funcions del lloc de treball de TAG, d’acord amb aquesta nova redacció:

TAG.-:

A més de les genèriques de TAG:

- Tramitar els canvis de dotació pressupostària dels llocs de treball segons el procediment establert.

- Supervisar el manteniment de l’organigrama, plantilla orgànica i plantilla pressupostària dels organismes autònoms.

- Emetre informes referits a la vida administrativa del personal funcionari i de les relacions dels llocs de treball de l’ajuntament i dels organismes autònoms.

- Col·laborar amb el Coordinador del Registre de Personal donant-li suport jurídic en totes aquelles funcions relacionades en la Unitat organitzativa”.

Contra aquest acord, que esgota la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs de reposició en el termini d’un mes davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segon l’article abans esmentat i els 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, 8 de febrer de 2016

Coordinador del Registre de Personal i Informàtica
Joan Miquel Escales Vidal

PROPOSTA 337 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI

ÀREA:

AFP

ÀREA DE FUNCIÓ PÚBLICA I GOVERN INTERIOR

ÒRGAN:

AFP001

DIRECCIÓ GENERAL DE FUNCIÓ PÚBLICA I GOVERN INTERIOR

UNITAT:

AFP0011500

DEPARTAMENT DE PERSONAL / SERVEI DE SELECCIÓ I PROVISIÓ

LLOCS DE TREBALL QUE ES MODIFIQUEN

ALLÀ ON DIU:

CODI

LLOC DE TREBALL

NL

TL

CD

CE

FP

ADM

GR

TJ

TH

ESCALES

PLACES - DESCRIPCIONS

REQUISITS

CAT

OBS

F20010025

TAG

1

G

23

59

C

AJP

A1

JG1

H1

AG

3051 - SUBESCALA TÈCNICA (TAG)

-

HA DE DIR:

Àrea:

SJG

SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS

Òrgan:

SJG000

SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS

Unitat:

SJG0001000

REGISTRE DE PERSONAL I INFORMÀTICA

CODI

LLOC DE TREBALL

NL

TL

CD

CE

FP

ADM

GR

TJ

TH

ESCALES

PLACES - DESCRIPCIONS

REQUISITS

CAT

OBS

F20010025

TAG

1

G

23

59

C

AJP

A1

JG1

H1

AG

3051 - SUBESCALA TÈCNICA (TAG)

-

LLEGENDA

NL

NÚMERO DE LLOCS

TL

TIPUS DE LLOC

G

GENÈRIC

CD

COMPLEMENT DE DESTÍ

FP

FORMA DE PROVISIÓ

C

CONCURS

ADM

ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

AJP

AJUNTAMENT DE PALMA

GR

GRUP

TJ

TIPUS DE JORNADA

JG1

JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS

TH

TIPUS D'HORARI

H1

HORARI D'ADMINISTRACIÓ

OBS

OBSERVACIONS

CE

COMPLEMENT ESPECÍFIC

59

  15.269,64 €