Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE LLORET DE VISTALEGRE
Núm. 1783
Borsí de personal de neteja
Versió PDF
Pel coneixement públic i als efectes pertinents, s’adjunta l’acord Aprovat per la Junta de Govern Local de l’Ajuntament de Lloret de Vistalegre, reunit en sessió ordinària, celebrada el dia 17 de febrer de 2016, de les següents:
BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER CONSTITUIR BORSÍ DE PERSONAL DE NETEJA DE L’AJUNTAMENT, EDIFICIS I INSTAL·LACIONS MUNICIPALS
1.- NATURALESA I CARACTERÍSTIQUES DE LA PLAÇA
Bases de neteja per la constitució d’un borsí d’aspirant de personal de neteja en substitució per baixes, vacançes....
DENOMINACIÓ : Netejador/a. Laboral
RETRIBUCIÓ : Les corresponents al lloc de feina
FUNCIONS : El personal de neteja és aquell que de conformitat amb les ordres d’un encarregat o persona que li supleixi, coneix i practica totes les operacions pròpies de la neteja integral dels edificis, instal·lacions, dotacions i infrastructures municipals, amb especialització i especial rendiment, poguent treballar individualment o amb equip amb operaris d’igual o menor categoria, essent responsable de la qualitat del seu treball i dels equips tècnics posats a la seva disposició.
2.- REQUISITS DELS ASPIRANTS
Per ser admès a la realització de les proves selectives, els aspirants a la data d’expiració del termini per a la presentació d’instàncies, hauran de reunir els següents requisits:
Abans de la signatura del contracte, l’interessat ha de fer constar que no realitza cap altra activitat en cap lloc del sector públic delimitat per l’art. 1 de la Llei 53/1984 i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. En cas de realitzar alguna activitat privada ha de declarar-la en el termini de deu dies des de la signatura del contracte, per què la Corporació pugui adoptar l’acord de compatibilitat o incompatibilitat.
3.- SISTEMA SELECTIU
El procediment de selecció dels aspirants constarà de les següents fases :
Les fases d’oposició serà prèvia a la del concurs. Consistirà en la realització d’una prova d’aptitud obligatòria pels aspirants.
Els aspirants seran convocats en llamament únic i han d’estar provists del DNI, o en el seu defecte , passaport o carnet de conduir.
Finalitzada la fase d’oposició, el Tribunal procedirà a valorar els mèrits i serveis dels aspirants.
FASE D’OPOSICIÓ ( 5 PUNTS )
L’exercici de l’oposició consistirà en un tipus text de 10 preguntes amb respostes múltiples, referent a qüestions pròpies del lloc de feina i relacionats amb el temari de l’Annex II. La duració no excedirà de 30 minuts.
FASE DE CONCURS ( 5PUNTS )
1.- EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL ( 3 punts )
Per cada trimestre de treball en funcions similars o llocs d’igual categoria: 0,25 punts fins a un màxim de 3 punts.
Si el contracte és d’inferior categoria, i les funcions realitzades són similars a la dels llocs de feina ofertats, es valorarà únicament si s’adjunta certificat oficial acreditatiu de tal circumstància.
2.-ENTREVISTA PERSONAL ( MÀXIM 2 PUNTS )
En cas d’empat es resoldrà de la següent forma:
1.- Aquella persona que obtingui la major puntuació a la fase d’oposició passarà al primer lloc.
2.- Si continua l’empat, qui hagi obtingut més mèrits a la fase de concurs.
4.- PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES
A) Les instàncies per a prendre part en aquesta convocatòria, en la que els aspirants hauran de declarar baix la seva responsabilitat que reuneixen tots els requisits exigits a la base segona, es dirigiran al Batlle - President de la Corporació i es presentaran al Registre General d’aquest Ajuntament en hores d’oficina en un termini de quinze dies naturals des de la publicació d’aquest anunci al BOIB i a la pàgina web de l’Ajuntament.
B) Finalitzat el termini de presentació d’instàncies, el Batlle - President dictarà resolució en el termini màxim de cinc dies naturals, aprovant la llista d’admesos i exclosos, explicant els motius en el cas d’exclusió. En cas de què hi hagi reclamacions, aquestes es resoldran per la Batllia, aprovant la llista definitiva.
C) En cas de què no hi hagi reclamacions a la llista provisional, s’entendrà aquesta elevada a definitiva sense necessitat de nova resolució ni publicació.
D) A la mateixa resolució de Batllia es determinarà la data, el lloc i l’hora de celebració de la sessió del Tribunal Qualificador per a la valoració dels mèrits i entrevista personal.
5.- TRIBUNAL QUALIFICADOR
El Tribunal Qualificador es constituirà per Decret de Batlia.
L’abstenció i recusació dels membres del Tribunal es substanciarà d’acord amb el que disposen els arts. 28 i 29 de la Llei 30/1992 de 26 de novembre.
El Tribunal queda autoritzat per resoldre els dubtes que es presentin i prendre els acords necessaris pel bon ordre del procés selectiu.
6.- FINALITZACIÓ DEL PROCÉS SELECTIU
1.- Acabada la selecció, el Tribunal publicarà la relació de les puntuacions atorgades, que comprendrà la proposta de borsí.
2.- Els aspirants seleccionats hauran de presentar, dins el termini de tres dies següents a l’exposició a la pàgina web de l’Ajuntament de la llista de les puntuacions obtingudes, els documents acreditatius de que reuneixen els requisits establerts a la base Segona.
Lloret de Vistalegre, 18 de febrer de 2016.
El Batle,
Antoni Bennasar Pol
ANNEX I
Tema 1.- La Constitució Espanyola de 1978 (I): característiques. Estructura. Títol Preliminar. Els drets i deures fonamentals: els espanyols i els estrangers. La modificació. Drets i Llibertats, les seves garanties i suspensió. La Corona.
Tema 2.- La Constitució Espanyola de 1978 (II) : Les Corts Generals: les Càmeres. El Govern i l’Administració. Les relacions entre el Govern i les Corts Generals.
Tema 3.- L’Estatut d’Autonomia de les Illes Balears. El Parlament de les Illes Balears. El President del Govern de les Illes Balears
Tema 4.- Òrgans de Govern municipals. El Batlle: eleccions, deures i atribucions. Els regidors. L’Ajuntament Ple: integració i funcions. La Junta de Govern Local.
Tema 5.- Neteja de centres públics. La neteja d’àrees administratives. Neteja de lavabos públics. Tractament de base per a sòl/trespol.
Tema 6.- Eines i útils bàsics de neteja. Maquinària de neteja.
Tema 7.- Neteja de magatzems /tallers i d’exteriors.
Tema 8.- Aspectes ecològics en la neteja. Eliminació de residus.
Tema 9.- L’organització i control del servei de neteja. Equips de treball. Funcions del personal de neteja.
Tema 10.- Prevenció de riscs laborals en els treballs de neteja. Productes químics en la neteja.
ANNEX II
Model d’instància dirigida al Sr. Batlle-President de l’Ajuntament de Lloret de Vistalegre:
“Sr/a._________amb DNI____ i domicili a efectes de notificacions en carrer_________
núm. ___________ de __________________ CP___________
E X P O S A
Primera.- Que té coneixement de la convocatòria anunciada en el BOIB Núm. ______ , de data _____________________, en relació amb les places de NETEJA, en règim laboral temporal, conforme a les Bases publicades.
Segon.- Que reuneix totes i cadascuna de les condicions exigides en les Bases referides a la data d’expiració del termini de presentació d’instàncies.
Tercer.- Que declara conèixer les Bases generals de la convocatòria relatives a les proves de selecció de personal laboral de la plantilla municipal.
Per tot això,
S O L· L I C I T A
Que sigui admesa aquesta sol·licitud per a les proves de selecció de personal referenciada.
En Lloret de Vistalegre, ______ d__________ de 2016.
El/la sol·licitant, Signatura.“