Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE PALMA
FUNDACIÓ TURISME PALMA DE MALLORCA 365
Núm. 1775
Bases generals per a la convocatòria d’una borsa de treball de la subescala, classe o categoria de tècnics de grau mig juridicoadministratiu per a cobrir les places vacants o substitucions a la plantilla de personal de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365
Versió PDF
Acord de la comissió executiva de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 de 12 de febrer de 2016 pel qual s’aprova i es convoca una borsa de treball de tècnics de grau mitjà
La comissió executiva de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365, de 12 de febrer de 2016, acordà:
1. Aprovar les bases de la convocatòria d’una borsa de treball de tècnics de grau mitjà per a cobrir les places vacants o substitucions del departament juridicadministratiu de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 que s’adjunten com a annex
2. Convocar el procés selectiu
3. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, al Web de l’Ajuntament de Palma i a la seva Intranet.
Palma, 15 de febrer de 2016
El secretari
Antoni Pol Coll
BASES GENERALS PER A LA CONVOCATÒRIA D’UNA BORSA DE TREBALL DE LA SUBESCALA, CLASSE O CATEGORIA DE TÈCNICS DE GRAU MIG JURIDICOADMINISTRATIU PER A COBRIR LES PLACES VACANTS O SUBSTITUCIONS A LA PLANTILLA DE PERSONAL DE LA FUNDACIÓ TURISME PALMA DE MALLORCA 365
1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA
L’objecte de la present convocatòria és crear una borsa de treball de tècnics de grau mig juridicoadministratiu, amb caràcter laboral temporal, per a cobrir les places vacants o substitucions a la plantilla de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 (FTPM365)
2. DESCRIPCIÓ GENERAL DEL LLOC DE TREBALL
Lloc de treball: Departament Juridicoadministratiu
Nivell salarial: 2
Tipus de contracte: Contracte de substitució eventual.
Característiques: Jornada completa.
Sou brut anual (2015): 29.889,02 €
Data aproximada d’inici: En haver-hi substitucions.
Funcions generals:
3. REQUISITS O CONDICIONS DELS ASPIRANTS
Això no obstant, serà aplicable el benefici de la rehabilitació, d’acord amb les normes penals i administratives, si l’interessat ho justifica.
4. SISTEMA DE SELECCIÓ
La selecció es basarà en la valoració de la documentació rebuda directament a l’FTPM365 durant el termini establert per a rebre-la.
La puntuació mínima per a accedir a la borsa és de 5 punts. Si cap aspirant arriba a la puntuació mínima establerta, la Comissió Seleccionadora pot establir una puntuació inferior.
5. MÈRITS
El barem de mèrits s’estructura en tres blocs: formació professional, experiència professional i coneixement de llengües.
La puntuació total dels mèrits no pot superar els 15 punts.
5.1 Formació professional
Puntuació màxima d’aquest bloc: 6 punts.
Es valoren en aquest apartat les titulacions acadèmiques del mateix nivell acadèmic, superior o d’un nivell inferior, a l’exigida com a requisit, relaciones amb les funcions de la subescala, la classe o la categoria objecte d’aquesta convocatòria, sense que en cap cas en pugui valorar l’acreditada com a requisit.
No es valoren els títols acadèmics que han servit per a obtenir una titulació acadèmica superior que ja ha estat valorada per la Comissió Seleccionadora.
Si s’ha repetit la participació en un curs, només s’han de valorar una sola vegada les accions formatives que presentin continguts idèntics.
Són objecte de valoració els mèrits següents:
Formació reglada
D’acord amb el sistema europeu de transferència de crèdits es consideren 25 hores lectives per cada crèdit ECTS i 10 hores lectives per cada crèdit LRU (sistema de valoració dels ensenyaments introduït pel Reial decret 1497/1987, de 27 de novembre, pel que s’estableixen les directrius generals comuns dels plans d’estudis dels títols universitaris de caràcter oficial i validesa en tot el territori nacional).
Formació no reglada
5.2 Experiència professional
Puntuació màxima d’aquest bloc: 5 punts.
Són objecte de valoració els mèrits següents:
La Comissió Seleccionadora atorgarà la puntuació proporcionalment al temps treballat, quan la jornada sigui inferior a l’ordinària. Per a valorar l’experiència laboral les fraccions inferiors a l’any s’han de prorratejar, si s’escau.
5.3 Coneixements de llengües
Puntuació màxim d’aquest bloc: 4 punts.
Es valoren els títols expedits per les escoles oficials d’idiomes, universitats, ministeris o qualsevol organisme oficial acreditat.
Si l’aspirant acredita posseir més d’un certificat d’una mateixa llengua, només es valora el certificat que acredita un nivell de coneixement superior d’aquesta.
Són objecte de valoració els mèrits següents:
6. FORMA D’ACREDITACIÓ DELS REQUISITS I DELS MÈRITS
No es valoren ni tenen en compte els mèrits o els requisits al·legats que no es posseeixen en acabar el termini de presentació de sol·licituds, ni els que no s’han acreditat mitjançant la corresponent documentació de forma adequada i clara i/o complint els criteris establerts en aquestes Bases.
Tota la documentació que es presenti en llengua estrangera s’ha d’acompanyar amb la corresponent traducció jurada a la llengua catalana o a la castellana.
La documentació que han d’aportar els aspirants per a acreditar el compliment dels requisits exigits a la convocatòria i la relativa als mèrits al·legats s’ha de presentar mitjançant còpia. Així mateix, quan es produeixi una proposta de contractació, els aspirants proposats per la Comissió Seleccionadora hauran de presentar, en el termini que en cada cas s’atorgui, els corresponents originals o còpies autèntiques, així com altres documents que siguin necessaris per a dur a terme la contractació.
A més de les dades que han de constar al model normalitzat de sol·licituds, les persones interessades han de presentar la documentació següent:
a) Còpia del NIF o document equivalent i, si s’escau, permís de residència.
b) Còpia de la titulació oficial de Llicenciat en Dret o Grau en Dret, o certificat acadèmic que acrediti que ha aprovat els estudis necessaris per a obtenir el títol corresponent, juntament amb el document que acrediti que ha abonat els dret per a expedir-lo, si s’escau. No s’han de tenir en compte les simples relacions, certificats d’assignatures o blocs o àrees aprovades.En el cas de titulacions expedides a l’estranger s’ha d’aportar la corresponent homologació del Ministeri d’Educació Cultura i Esports o d’una universitat espanyola.
c) Les persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola i de l’origen dels quals no es desprengui el coneixement de la llengua castellana l’han d’acreditar aportant una còpia del diploma d’espanyol com a llengua estrangera, regulat a l’RD 1137/2002, de 31 d’octubre, pel qual es regulen els diplomes d’espanyol com a llengua estrangera (DELE), una còpia del certificat d’aptitud d’espanyol per a estrangers, expedit per les escoles oficials d’idiomes o l’acreditació que posseeixen una titulació acadèmica espanyola expedida per l’òrgan oficial competent en el territori espanyol.
d) Còpia del certificat acreditatiu del nivell C1 de llengua catalana expedit per l’òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern de les Illes Balears, per l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), per les escoles oficials d’idiomes i també dels títols, diplomes i certificats equivalents homologats per l’òrgan competent del Govern de les Illes Balears.
e) Còpia dels documents justificatius dels mèrits al·legats. La Comissió Seleccionadora no valorarà els mèrits que no s’acreditin juntament amb la sol·licitud de participació en aquest procés selectiu.
Formació professional.
Formació reglada
Titulació de la llicenciatura, diplomatura, màster, postgrau, i altres propis universitaris de caràcter oficial o equivalent que tengui reconegut i establert el Ministeri d’Educació, Cultural i Esports, així com les titulacions acadèmiques establertes per les universitats espanyoles en la regulació dels ensenyaments propis, o certificat acadèmic emès per aquests que acrediti que ha aprovat aquests estudis per a obtenir el títol corresponent, juntament amb el document que acrediti que ha abonat els drets perquè s’expedeixi, si s’escau. No s’han de tenir en compte les simples relacions, certificats d’assignatures o blocs o àrees aprovades.
En cas de titulacions obtingudes a l’estranger s’ha de posseir la credencial que n’acredita l’homologació.
Formació no reglada
Diplomes, títols oficials o certificat dels cursos de formació i perfeccionament, seminaris, congressos i jornades expedits per l’Institut Nacional d’Administració Pública (INAP), l’EBAP, l’Administració de l’Estat, l’autonòmica o la local, les organitzacions sindicals signants dels acords de formació continua de les Administracions públiques, les universitats i les escoles tècniques, o els homologats per qualsevol d’aquestes institucions. També s’inclouen els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d’Ocupació de les Illes Balears, i per altres entitats o organismes estatals, autonòmics o locals amb competència en matèria de formació ocupacional, sempre que el seu contingut estigui relacionat amb la subescala, classe o categoria de la borsa objecte d’aquesta convocatòria.
Experiència professional.
Certificat de l’organisme corresponent o contractes de treball acompanyats amb el certificat de vida laboral emès per la Seguretat Social. Hi han de constar el temps de feina, la categoria laboral i el grup de classificació professional.
Els autònoms han de presentar el document d’alta d’activitat econòmica juntament amb la vida laboral. Si l’activitat professional no queda reflectida a la vida laboral, s’hi ha d’adjuntar el certificat del col·legi professional que acredita l’exercici de l’activitat en els períodes que correspongui.
S’ha d’acreditar que s’han exercit funcions de naturalesa o de contingut tècnic anàleg a les de la subescala, la classe o la categoria de la borsa objecte d’aquesta convocatòria. Només es valorarà l’experiència laboral quan de la documentació aportada se’n desprenguin clarament les funcions fetes i l’analogia amb les del lloc que s’ha de proveir. Es pot acreditar presentant un certificat de funcions realitzades o un informe emès per la persona responsable del servei de les funcions desenvolupades al lloc de feina.
Coneixement de llengües.
Certificat/s acreditatiu/s del nivell de coneixement de la/les llengua/gües indicades expedit o homologat per la Conselleria de Participació, Transparència i Cultura del Govern de les Illes Balears, per l’EBAP, per les escoles oficials d’idiomes i també el/s reconegut/s d’acord amb la normativa autonòmica, estatal o qualsevol organisme oficial acreditat.
7. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS
Els interessats han de presentar el model normalitzat de sol·licitud (annex I) juntament amb la documentació corresponent durant el termini de 10 dies hàbils comptats des de l’endemà que es publiqui aquesta convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), a l’a/E: admin@pmi365.com.
Si el darrer dia de presentació és dissabte, festiu o inhàbil s’entendrà prorrogat al dia següent hàbil.
També es podran presentar les sol·licituds per correu o missatgeria. En aquest cas l’interessat ha de trametre a l’FTPM365 el justificant d’enviament de la documentació mitjançant fax al número +34 971225993 abans que finalitzi el termini de presentació.
No obstant això, si una vegada transcorreguts 5 dies naturals des de l’enviament del justificant de tramesa de la documentació per correu no s’ha rebut, no s’admetrà.
Les sol·licituds trameses per correu o missatgeria s’han d’enviar lliure de costs, en el sentit que l’FTPM365 no assumirà costs de tràmits de cap tipus en concepte de duanes, missatgeria o similars, ni s’acceptaran, per tant, enviaments que arribin en aquestes condicions. Són responsabilitat exclusiva dels interessats les gestions necessàries perquè l’ FTPM365 rebi la documentació lliure de càrregues.
No presentar les sol·licituds en el temps i la forma establerts determinarà que no s’admeti l’aspirant.
8. ADMISSIÓ D’ASPIRANTS
Una vegada finalitzat el termini per a presentar sol·licituds la Comissió Seleccionadora farà pública al web de l’Ajuntament de Palma una resolució provisional d’admesos i d’exclosos, mitjançant la qual es concedirà un termini de 5 dies hàbils per a esmenar les possibles omissions, deficiències o mancances que s’hagin observat en relació amb els requisits exigits.
No seran esmenables perquè afecten el contingut essencial d’aquesta convocatòria:
- La presentació de la sol·licitud fora de termini.
- No fer constar que es compleixen els requisits exigits a aquestes Bases.
- L’incompliment de qualsevol requisit de participació el darrer dia del termini de presentació de sol·licituds.
- Qualsevol altre resultant de la normativa aplicable o del que preveuen aquestes Bases.
- Els mèrits al·legats però no aportats.
És responsabilitat de l’aspirant comprovar que figura a la llista d’admesos i/o presentar les esmenes que consideri adients. Si no en presenta es considerarà elevada a definitiva la llista d’admesos i exclosos i no es tornarà a publicar.
Les reclamacions a la llista provisional les resoldrà la Comissió Seleccionadora, que dictarà resolució definitiva mitjançant la qual s’aprovarà la llista d’aspirants admesos i exclosos, que es publicarà al al web de l’Ajuntament de Palma.
9. COMISSIÓ SELECCIONADORA
Composició
La Comissió Seleccionadora estarà formada per:
Presidència:
Sr. Pedro Homar Oliver, director gerent de l’FTPM365 (titular)
Sra. Neus Perona Rigo, tècnica de promoció de l’FTPM365 (suplent)
Vocals:
Sra. Marita Acosta Jiménez, tècnica de promoció de l’FTPM365 (titular)
Sr. Miguel Ruano Martínez, tècnic de promoció de l’FTPM365 (suplent)
Sra. Apolonia Bergas Ferriol, cap de l’Àrea de Recursos Humans de Palma Activa (titular)
Sra. Tina Horrach Capó, tècnica de l’Area de Recursos Humans de Palma Activa (suplent)
Sr./Sra. de Personal de l’Ajuntament de Palma (titular)
Sr./Sra. de Personal de l’Ajuntament de Palma (suplent)
Secretaria:
Sr. Agustín Quintanilla Torres, tècnic d’administració de l’FTPM365 (titular)
Sra. Catalina Pons Cladera, tècnica de comunicació de l’FTPM365 (suplent)
Funcionament
La Comissió Seleccionadora serà convocada pel seu president.
El quòrum per a la constitució vàlida, així com de les deliberacions i l’adopció d’acords estarà format pel president, el secretari i dos dels vocals.
El president disposarà de vot de qualitat, que podrà exercir en cas d’empat en les deliberacions de la Comissió.
El secretari aixecarà acta de totes les sessions efectuades, les quals firmarà amb el vistiplau del president i es publicaran al web de l’Ajuntament de Palma.
Les funcions de la Comissió Seleccionadora són les següents:
- Valorar els mèrits al·legats i acreditats pels aspirants.
- Elaborar la llista provisional i definitiva dels aspirants admesos i exclosos d’aquesta convocatòria.
- Confeccionar una llista, per ordre de prelació, de les persones seleccionades.
- Proposar a l’òrgan competent la contractació de l’aspirant seleccionat en cas d’haver-hi substitucions o vacants.
- Resoldre les reclamacions presentades pels aspirants.
- Interpretar les bases, resoldre els dubtes i incidències que es plantegin i prendre els acords necessaris per assegurar el desenvolupament correcte de la convocatòria, en tot el que no preveuen les Bases.
Els membres de la Comissió Seleccionadora s’hauran d’abstenir d’intervenir, i ho notificaran a l’autoritat convocant, quan es doni alguna de les circumstàncies previstes a l’article 28.2 de la Llei 30/1992, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
La Comissió Seleccionadora pot incorporar, en el treballs que dugui a terme assessors especialistes. Aquests assessors tenen veu, però no vot.
10. BORSA DE TREBALL
Els aspirants que hagin superat 5 punts i siguin aptes passaran a formar part d’una borsa de treball que servirà per a cobrir, per ordre de puntuació, les possibles necessitats de tècnic de grau mitjà juridicoadministratiu de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365.
En haver-hi una substitució o vacant, si fa falta proveir-la s’oferirà un lloc a les persones incloses en aquesta borsa que es trobin en la situació disponible d’acord amb l’ordre de prelació i si compleixen els requisits que exigeix el lloc de treball per a ocupar-lo.
En cas d’empat, l’oferiment es resoldrà tenint en compte, successivament, els criteris següents:
Si segueix l’empat, s’ha de fer un sorteig.
L’oferta s’haurà de fer en primer lloc al telèfon mòbil i si la persona no respon a un altre número de telèfon que s’hagi fet constar a la sol·licitud. Si no s’aconsegueix localitzar la persona per telèfon s’haurà d’enviar un missatge al correu electrònic i/o fax indicat a la sol·licitud i si no s’obté resposta en un termini màxim d’un dia hàbil des de la darrera comunicació s’entendrà que la persona renuncia a l’oferta de feina. S’haurà de deixar constància a l’expedient de les gestions efectuades.
Un cop feta l’oferta si la persona interessada no manifesta la seva conformitat en el termini d’un dia hàbil (o en el dia hàbil següent, si la telefonada és en divendres), la seva disposició a incorporar-se i/o la presentació de la documentació requerida en el termini indicat per la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365, s’entendrà que hi renuncia i passarà a ocupar el darrer lloc de la llista.
La borsa de treball caducarà el 30 de setembre de 2018.
La persona seleccionada i nomenada per cobrir aquest lloc es vincularà a la FTPM365 amb un contracte de treball d’interinitat el qual especificarà la causa de la substitució, el treballador substituït i en cas de cobertura per vacant, el lloc de feina pendent de cobrir definitivament; tindrà una duració del temps que duri l’absència del treballador substituït, en el cas de substitució de treballadors en reserva de lloc de feina.
La persona seleccionada restarà en període de prova durant el termini de sis mesos. Les possibles situacions d’incapacitat temporal no interrompran el còmput del període de prova. Durant aquest període, l’aspirant seleccionat serà avaluat pel director gerent de l’FTPM365 que informarà sobre la seva idoneïtat per cobrir el lloc, de manera que si no assoleix aquesta condició, la Vicepresidència podrà resoldre el cessament en les funcions per la qual se l’ha contractat sense cap dret a indemnització.
Palma, 15 de febrer de 2016
La vicepresidenta segona i presidenta de la Comissió Executiva de l’FTPM365
Joana M. Adrover Moyano
ANNEX I
MODEL DE SOL·LICITUD
BORSA DE TREBALL DE TÈCNICS DE GRAU MITJÀ JURIDICOADMINISTRATIU PER A COBRIR LES PLACES VACANTS O SUBSTITUCIONS A LA PLANTILLA DE PERSONAL DE LA FUNDACIÓ TURISME PALMA DE MALLORCA 365
|
Primer llinatge |
Segon llinatge |
|
Nom |
Nacionalitat |
|
NIF o equivalent |
Data de naixement |
|
Telèfon 1 |
Telèfon 2 |
|
Adreça electrònica |
|
|
Adreça |
|
|
Localitat |
Província |
SOL·LICIT:
Prendre part en el procés de selecció convocat per la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 per a crear una borsa de treball de tècnics de grau mitjà juridicoadministratiu, amb caràcter temporal, per a cobrir les places vacants o substitucions a la plantilla de personal d’aquest organisme i per això
DECLAR:
a. Que no patesc cap malaltia i posseesc la capacitat necessària per a realitzar les funcions corresponents.
b. Que no he estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques ni estic inhabilitat per a exercir funcions públiques.
c. Que no estic afectat per cap incapacitat o incompatibilitat segons estableixen el Reial decret legislatiu 781/1996, de 18 d’abril, i la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques.
PRESENT:
- còpia del NIF o equivalent
- còpia del títol de Llicenciat en Dret o Grau en Dret
- còpia del document acreditatiu del nivell C1 de llengua catalana
- còpia dels documents que acrediten els següents mèrits:
Palma de Mallorca, __________________ d _________________________________________ de 2016
(Firma)
De conformitat a la Llei Orgànica 15/1999, de Protecció de Dades de Caràcter Personal l’informem que les dades recollides en el present formulari seran incorporades al fitxer de RECURSOS HUMANS, del qual és responsable la FUNDACIÓ TURISME PALMA DE MALLORCA 365, amb la finalitat de formar part en els processos de sel·lecció de personal que es duguin a terme.
En el cas de produir-se alguna modificació de les seves dades, li demanem que ens ho comuniqui degudament per escrit amb la finalitat de mantenir la seva sol·licitud actualitzada.
Podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes que estableixi la Llei, a l’adreça: VICTÒRIA, 2 PPAL 07001 PALMA DE MALLORCA.
DIRECCIÓ DE GERÈNCIA DE LA FUNDACIÓ TURISME PALMA DE MALLORCA 365