Secció I. Disposicions generals
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 1684
Registre de Personal i Informàtica. Acord de canvi de denominació de determinats llocs de l'Àrea de Participació Ciutadana i Coordinació Territorial. MF-326
Versió PDF
Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 2 de desembre de 2015, es va aprovar el següent:
“Primer.- Aprovar el canvi de denominació de determinats llocs de treball adscrits a l’Àrea de Participació Ciutadana i Coordinació Territorial, d’acord amb la proposta MF-326 que s’adjunta. Tot això, vist l’informe emès per la Regidora de l’Àrea amb data 17.11.2015 i prèvia negociació sindical a la Comissió Tècnica de la RLLT, ratificada la proposta amb acord a la Mesa General de Negociació del dia 26.11.2015.
Segon.- Modificar en conseqüència les funcions específiques descrites pel lloc de treball de Cap del Departament de Participació Ciutadana i Coordinació Territorial (codi F30170019), sense que això suposi cap modificació pressupostària, les quals queden definides segons se detalla a l’annex adjunt MFU-13.
Tercer.- Determinar com a data d’efectes la del dia següent de l’aprovació d’aquest acord.
Quart.- Publicar el contingut de l’ Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears”.
Contra aquest acord, que esgota la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs de reposició en el termini d’un mes davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segon l’article abans esmentat i els 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 10 de desembre de 2015
Coordinador del Registre de Personal i Informàtica
Joan Miquel Escales Vidal
PROPOSTA 326 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI
|
ÀREA: |
PCC |
ÀREA DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA I COORDINACIÓ TERRITORIAL |
|
ÒRGAN: |
PCC001 |
DIRECCIÓ GENERAL DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA |
|
UNITAT: |
PCC0011000 |
DEPARTAMENT DE PARTICIPACIÓ I COORDINACIÓ MUNICIPAL |
LLOCS DE TREBALL QUE ES MODIFIQUEN
ALLÀ ON DIU:
|
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
|
F30170019 |
CAP DE DEPARTAMENT DE COMERÇ, TREBALL, JOVENTUT I PARTICIPACIÓ CIUTADANA |
1 |
S |
28 |
92 |
L |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3051 - SUBESCALA TÈCNICA (TAG) |
|
- |
|
HA DE DIR:
|
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
|
F30170019 |
CAP DE DEPARTAMENT DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA I COORDINACIÓ TERRITORIAL |
1 |
S |
28 |
92 |
L |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3051 - SUBESCALA TÈCNICA (TAG) |
|
- |
|
|
UNITAT: |
PCC0011010 |
DEPARTAMENT DE PARTICIPACIÓ I COORDINACIÓ MUNICIPAL / UNITAT ADMINISTRATIVA |
LLOCS DE TREBALL QUE ES MODIFIQUEN
ALLÀ ON DIU:
|
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
|
F22150053 |
CAP DE SECCIÓ DEL DEPARTAMENT ADMINISTRATIU |
1 |
S |
24 |
65 |
C |
AJP |
A2 |
JG1 |
H1 |
AG |
3052 - SUBESCALA DE GESTIÓ |
|
- |
|
HA DE DIR:
|
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
|
F22150053 |
CAP DE SECCIÓ DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA I COORDINACIÓ TERRITORIAL |
1 |
S |
24 |
65 |
C |
AJP |
A2 |
JG1 |
H1 |
AG |
3052 - SUBESCALA DE GESTIÓ |
|
- |
|
LLEGENDA
|
NL |
NÚMERO DE LLOCS |
|
TL |
TIPUS DE LLOC |
|
S |
SINGULARITZAT |
|
CD |
COMPLEMENT DE DESTÍ |
|
FP |
FORMA DE PROVISIÓ |
|
C |
CONCURS |
|
L |
LLIURE DESIGNACIÓ |
|
ADM |
ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
|
AJP |
AJUNTAMENT DE PALMA |
|
GR |
GRUP |
|
TJ |
TIPUS DE JORNADA |
|
JG1 |
JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS |
|
TH |
TIPUS D'HORARI |
|
H1 |
HORARI D'ADMINISTRACIÓ |
|
OBS |
OBSERVACIONS |
|
CE |
COMPLEMENT ESPECÍFIC |
|
65 |
15.640,10 € |
|
92 |
24.657,22 € |
MODIFICACIÓ 13 - MODIFICACIÓ DE FUNCIONS TEÒRIQUES
|
ÀREA: |
PCC |
ÀREA DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA I COORDINACIÓ TERRITORIAL |
|
ÒRGAN: |
PCC001 |
DIRECCIÓ GENERAL DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA |
|
UNITAT: |
PCC0011000 |
DEPARTAMENT DE PARTICIPACIÓ I COORDINACIÓ MUNICIPAL |
|
CODI |
LLOC DE TREBALL |
|
F30170019 |
CAP DE DEPARTAMENT DE COMERÇ, TREBALL,JOVENTUT I PARTICIPACIÓ CIUTADANA |
A més a més de les funcions genèriques de Cap de Departament:
- Coordinar les Associacions de veïns, entitats veïnals, Cases Regionals, entitats d'Utilitat Pública Municipal i d'altres inscrites al Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes.
- Fiscalitzar i coordinar el Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes de l'Ajuntament de Palma i vetllar per l'acompliment de la Llei Orgànica de Protecció de dades.
- Coordinar i controlar els equips de treball de tota l'àrea, tant tècnics com administratius entre sí, dels districtes municipals i amb la resta de l'Ajuntament.
- Preparar, coordinar i dirigir les sessions informatives en matèria de subvencions de l'àrea, presa d'actes de les reunions i assistència a nivell legal i logístic de les mateixes.
- Ser membre actiu per l'elaboració de les taules de subvencions, taules de casals de barri i a les reunions de Coordinació Territorial als districtes.
- Coordinar l'acte d'audiència pública anual abans de l'aprovació dels pressupostos corporatius.
- Coordinar, organitzar i dirigir l'òrgan de contractació a les licitacions dels procediments negociats sense publicitat.
- Coordinar la redacció d'ordenances municipals i memòries participatives relatives a l'àrea.
- Coordinar i fiscalitzar els usos dels Casals de Barris i l'Hotel d'entitats vinculats a Participació Ciutadana.
- Dur a terme les funcions de Secretaria de la Comissió de Festes Populars de l'Ajuntament de Palma.
- Elaborar, impulsar, gestionar i controlar els Pressupostos Participatius de l'Ajuntament de Palma i la redacció d'informes jurídics pels processos participatius.
- Crear i coordinar els nous òrgans; Consell sectorials i Consell de Barri.