Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'ALARÓ

Núm. 1049
Informació pública del plec de clàusules administratives del contracte de serveis de menjador de l’escola infantil “Es Nieró”, menjar a domicili i als habitatges tutelats per a persones majors, amb simultània convocatòria de resentació de proposicions

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Aprovats per acord de la Junta de govern local de 27 de gener de 2016, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques que han de regir la licitació i el contracte de serveis de menjador de l’escola infantil “Es Nieró”, menjar a domicili i menjar als habitatges tutelats per a persones majors, i l’obertura del procediment d’adjudicació, els plecs s’exposa al públic per termini de deu dies naturals, comptat a partir del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), per tal que s’hi puguin presentar reclamacions.

Simultàniament s’anuncia la licitació, amb les condicions i d’acord amb allò que preveu l’art. 188,3 de la Llei balear 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.

1. Entitat adjudicadora.

a) Organisme: ajuntament d'Alaró, Junta de govern local

b) Dependència que tramita l'expedient: secretaria

c) Número d'expedient: 384-2016

2. Objecte del contracte.

a) Descripció de l'objecte: serveis menjar a l’escola infantil de 1r. cicle (0-3 anys) “Es Nieró”, de menjar a domicili i als habitatges tutelats per a persones majors, amb preparació prèvia a les instal•lacions de l’empresa adjudicatària i lliurament i repartiment.

b) Lloc de prestació: EI “Es Nieró” (C/ de can Cladera, núm. 14; habitatges tutelats persones majors (C/ de Joan Mir, Ermità, núm. 18, i Pl. del Rosari, núm. 8, 2n.); i domicilis de las persones usuàries del servei de menjar a domicili (variable).

c) Termini de prestació: 2 anys (prorrogable fins a un màxim de 2 anys més)

3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació.

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Forma: únic criteri d’adjudicació: preu més baix

4. Pressupost.

  • preu unitari del menú:  4,40 €
  • IVA (10%):  0,44 €
  • total:  4,84 €
  • Valor estimat del contracte: 229.947,52 € (4 anys)
  • Nombre estimat de serveis anuals (per menús de cada tipus de servei):
  • menjar a domicili: 2.400
  • habitatges tutelats: 3.432
  • escola infantil: 5.500 (10 mesos)

5. Garanties.

Provisional: -

Definitiva: 5 %  de l’import d’adjudicació (IVA exclòs), per a dos anys

6. Obtenció de documentació i informació.

a) www.ajalaro.net, “perfil del contractant”

b) Entitat: Ajuntament d'Alaró.

c) Domicili: C/ Petit, núm. 1

d) Localitat i codi postal: Alaró, 07340

e) Telèfon: (971) 510000

f) Fax: (971) 510001

7. Requisits mínims de solvència dels licitadors i forma d’acreditar-los.

a) Solvència econòmica i financera.

S’ha d’acreditar un dels dos:

- declaració sobre el volum anual de negocis en l’àmbit d’activitats corresponents a l’objecte del contracte, per import igual o superior a 100.000 €.    

- justificant de l’existència d’una assegurança d’indemnització per riscs professionals per import superior al del valor d’aquest contracte.

b) Solvència tècnica o professional.

S’han d’acreditar els dos:

- relació dels serveis prestats els dos últims anys en l’àmbit d’activitats corresponents a l’objecte del contracte, indicant import, dates i lloc de prestació.

- declaració indicant l’equip de professionals i els mitjans materials o tècnics dels quals disposa per a la prestació dels serveis.

8. Presentació de sol•licituds de participació i documentació a presentar.

a) Data límit de presentació: quinze dies naturals comptats a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB

b) Documentació a presentar (arts. 13 i 14 del plec).

Sobre núm. 1 (documentació general):

  • acreditació personalitat jurídica i representació
  • declaració responsable (model: annex 1)
  • acreditació solvència econòmica i financera (lletra F1 del quadre de característiques del contracte, plec de clàusules administratives)
  • acreditació solvència tècnica o professional (lletra F2)

Sobre núm. 2 (proposició econòmica):

  • segons model annex 2

c) Lloc de presentació:

1. Entitat: Ajuntament d'Alaró.

2. Domicili: C/ Petit, núm. 1.

3. Localitat i horari de presentació: Alaró, de 9 a 14 h.

9. Admissió de variants.

- (no procedeix)

10. Criteri únic de valoració de les ofertes.

Preu més baix.

11. Obertura de les ofertes.

L’acte públic d’obertura de proposicions tindrà lloc el quart dia hàbil següent al de la qualificació de la documentació presentada en el sobre 1, si s’ha requerit reparació de deficiències, o el dia següent al de la qualificació de la documentació si no s’ha requerit l’esmena de defectes; en ambdós supòsits, a les 12 hores, a la Sala d’actes de la Casa Consistorial.

12. Despeses d'anuncis.

Seran a compte de la contractista les despeses derivades dels anuncis a butlletins oficials, per un import màxim de 400 €.

13. Suspensió del procediment de licitació.

Si dins el termini d’exposició pública del plec de clàusules administratives particulars i de prescripcions tècniques, de deu dies naturals, es presenten reclamacions, es suspendrà la licitació i també el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en què sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.

Alaró, 3 de febrer de 2016.

La batlessa,
Aina Maria Munar Isern