Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE SANT LLORENÇ DES CARDASSAR
Núm. 1048
Informació pública de l’acord d’aprovació inicial de la modificació puntual núm. 24 relativa a l’ampliació de l’ús esportiu en la qualificació de centre cívic d’equipament a sa Coma, Carrer Mare-selva, 2
Versió PDF
El Ple de l’Ajuntament a la sessió de dia 19 de novembre de 2015, va adoptar entre d’altres l’acord següent:
“Primer. Aprovar inicialment la modificació de les Normes Subsidiàries núm. 24 redactada pels Arquitectes José Mª Mayol Comas i Antonio Ramis Ramos relativa a la introducció com a ús permès l’ús esportiu a la qualificació centre cívic equipament a la 3a Fase de Sa coma, així com l’avaluació ambiental estratègica simplificada redactada pels tècnics Alberto Martínez i Pedro Morell.
Segon. Sotmetre aquesta aprovació al tràmit d’informació pública per un termini de 45 dies, tràmit que, de conformitat amb l’article 54 de la Llei 2/2014 d’Ordenació i Ús del Sòl, consistirà en la inserció d’un anunci al Butlletí Oficial de les Illes Balears, en un dels diaris de major difusió de les Illes Balears i a la seu electrònica de l’Ajuntament, en aquesta seu electrònica a més de l’anunci s’insertarà la documentació completa. Totes les persones que es mostrin interessades podran consultar la documentació en horari d’oficina (de 8h a les 14.30h) els dies feiners (de dilluns a divendres) a les dependències municipals d’urbanisme situades a la Plaça de l’Ajuntament s/n, així com també, fer ús del seu dret a presentar les al·legacions que estimin adients.
Tercer. Sol·licitar a la Comissió Balear de Medi Ambient l’inici d’avaluació ambiental estratègica simplificada d’aquesta modificació de Normes Subsidiàries o la seva no subjecció a avaluació ambiental estratègica per no tenir efectes significatius en el medi ambient, i remetre la documentació perquè procedeixi a la realització dels tràmits ambientals corresponents.”
Sant Llorenç des Cardassar, 22 de gener de 2016
El batle,
Mateu Puigròs Sureda