Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE SERVEIS SOCIALS I COOPERACIÓ

Núm. 951
Resolució de la consellera de Serveis Socials i Cooperació per la qual se sotmet al tràmit d’informació pública el Projecte de decret pel qual es regula la renda per a menors en procés d’autonomia personal, que han estat sotmesos a mesures administratives de protecció

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. En data 18 de gener de 2016, la directora general de Menors i Famílies va emetre un informe justificatiu que establia la necessitat d’iniciar el procediment per elaborar un decret pel qual es reguli la renda per a persones en procés d’autonomia personal, que han estat sotmesos a mesures administratives de protecció.

2. En data 19 de gener de 2016, la consellera de Serveis Socials i Cooperació va dictar la Resolució mitjançant la qual s’inicia el procediment d’elaboració del decret pel qual es regla la renda per a menors en procés d’autonomia personal que han estat sotmesos a mesures administratives de protecció, i es designa a la  Direcció General de Menors i Famílies com a òrgan competent per tramitar el procediment.

3. Una vegada elaborat el Projecte de decret, d’acord amb els articles 43, 44 i 45 de la Llei 4/2001, s’ha de sotmetre al tràmit d’audiència de les entitats interessades i al tràmit d’informació pública.

Fonaments jurídics

Els articles 43, 44 i 45 de la Llei 4/2001, de 14 de març, del Govern de les Illes Balears.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Sotmetre a l’audiència de la ciutadania l’esborrany del Projecte de decret pel qual es regula la renda per a menors en procés d’autonomia personal que han estat sotmesos a mesures administratives de protecció, i posar-lo a disposició de les persones interessades a la Direcció General de Menors i Famílies (C/de Sant Joan de la Salle, 4b, de Palma), i a la pàgina web de participació ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears.

2. Fixar el termini d’informació pública en 15 dies hàbils des de l’endemà d’haver-se publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Les al·legacions s’han de presentar a la seu de la Direcció General de Menors i Famílies (C/de Sant Joan de la Salle,4b, de Palma), o a qualsevol dels llocs que determina l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i el procediment administratiu comú.

3. Habilitar la possibilitat de presentar-hi al·legacions per mitjans telemàtics mitjançant l’apartat “Participació en l’elaboració normativa” de la pàgina web de participació ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears, dins del termini que s’estableix en l’apartat anterior, d’acord amb l’article 34.2 f de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web incloguin la identificació de la persona o l’entitat que les fa, s’inclouran en l’expedient d’elaboració normativa, tot i que no constin en el registre d’entrada electrònic de l’Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, el funcionari o funcionària de l’òrgan competent de la tramitació del procediment normatiu que les rebi electrònicament ha d’emetre una diligència de les al·legacions presentades.

4. Ordenar la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

    Palma, 25 de gener de 2016

La consellera
Fina Santiago Rodríguez