Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'HISENDA I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

Núm. 945
Resolució de la Consellera d’Hisenda i Administracions Públiques per la qual es cedeix gratuïtament un vehicle de la marca Nissan Pick Up amb matrícula 9843 CGM a l’Ajuntament de Es Castell, per la seva utilització per part de l’Agrupació de Voluntaris de Protecció Civil del municipi

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 Fets

1.Mitjançant el Conveni de col·laboració entre el Govern de les Illes Balears i l’Ajuntament de Es Castell, de 30 d’abril de 2003, se va cedir l’ús del vehicle marca Nissan Pick Up, amb matrícula 9843 CGM, per a la utilització exclusiva per part de l’agrupació de voluntaris de protecció civil del municipi de Es Castell. La duració d’aquest conveni era de cinc anys prorrogables fins a un màxim de deu anys. 

2.El dia 26 d’octubre de 2015 va tenir entrada al registre de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques (NRE núm. 14889) una sol·licitud formal de l’Ajuntament de Es Castell per a la cessió definitiva del vehicle que venen utilitzant els voluntaris de protecció civil del municipi en virtut del conveni abans esmentat. 

3.A l’informe del director general d’Emergències i Interior de data 6 de novembre de 2015 es justifica l’interès i la finalitat pública de la cessió, així com les condiciones de la mateixa. 

4.L’informe actualitzat de taxació del vehicle Nissan Pick Up amb matrícula 9843 CGM, de data 5 de novembre de 2015 estableix un valor de mercat del vehicle de 1.764 €. 

Fonaments de dret  

1.L’article 31.11 de l’Estatut d’autonomia de les Illes Balears, segons la redacció que en fa la Llei Orgànica 1/2007, de 28 de febrer. 

2.L’article 2.3.d) del Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la Presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. 

3.El Decret 9/2015, de 2 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es disposa el nomenament dels membres del Govern de les Illes Balears. 

4.L’article 25.2 f de  la Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases de Règim Local. 

5.L’article 1 i concordants de la Llei 2/1985, de 21 de gener, sobre Protecció Civil 

6.Els articles 2, 3, 28 i concordants de la Llei 2/1998, de 13 de març, d’Ordenació d’Emergències de les Illes Balears. 

7.Els articles 13 i 14 del Reglament de voluntaris de protecció civil, aprovat pel Decret 44/2003, de 2 de maig. 

8.L’article 72.2 de la Llei 6/2001, d’11 d’abril, de Patrimoni de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. 

9.L’article 142.2 del Decret 127/2005, de 16 de desembre, pel qual s’aprova el Reglament de desplegament de la Llei 6/2001, d’11 d’abril del Patrimoni de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. 

Atès l’anterior, faig la següent  

Proposta de Resolució 

1.Cedir el vehicle Nissan Pick Up amb matrícula 9843 CGM a l’Ajuntament de Es Castell, per la seva utilització per part de l’Agrupació de Voluntaris de Protecció Civil del municipi. 

2.Les condicions de la cessió seran les següents: 

a.La cessió gratuïta del vehicle a l’Ajuntament de Es Castell es realitza per a la seva utilització exclusiva pels membres de l’Agrupació de Voluntaris de Protecció Civil de Es Castell, amb la finalitat de col·laborar amb els professionals dels serveis d’emergències en l’atenció de les emergències produïdes en el seu terme municipal i, quan siguin requerits, col·laborar en les produïdes en el territori de les altres administracions de les Illes Balears. 

b.L’Ajuntament de Es Castell es compromet a tractar i a tenir cura del vehicle de la manera adequada per al compliment dels fins per als quals és cedit. 

c.Des del moment de la cessió, són a càrrec de l’Ajuntament de Es Castell les despeses de les assegurances e imposts corresponents, així com les derivades del manteniment del vehicle i totes les obligacions econòmiques que se’n puguin derivar de la seva utilització. 

d.L’Ajuntament de Es Castell es compromet a tenir el vehicle en condicions òptimes per a ser utilitzat en casos d’urgència i emergència quan així es sol·liciti des de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques, en el marc d’actuació definit a la Llei 2/1998, de 13 de març, d’Ordenació d’Emergències a les Illes Balears, el Decret 44/2003, de 2 de maig, pel qual s’aprova el Reglament de Voluntaris de Protecció Civil, la Llei 3/2006, de 30 de març, de Gestió d’Emergències de les Illes Balears, i la resta de normativa aplicable. 

3.Notificar aquesta Resolució a l’Ajuntament de Es Castell. 

Interposició de Recursos

Contra aquesta Resolució –que exhaureix la via administrativa- es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-ne rebut la notificació, d’acord amb l’article 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. 

També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver rebut la notificació de la resolució, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. 

      

Marratxí a 30 de novembre de 2015

      

El director general d’Emergències i Interior

Pere Perelló Payeras

  

Conforme amb la proposta. En dict resolució

La consellera d’Hisenda i Administracions Públiques

Catalina Cladera i Crespí