Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE MANACOR
Núm. 884
Modificació dels càrrecs amb dedicació exclusiva
Versió PDF
El Ple de l’Ajuntament, en sessió extraordinària de dia 25 de gener de 2016, previ dictamen de la Comissió Informativa corresponent, va adoptar l’acord que -a reserva dels termes definitius que resultin de l'aprovació de l'acta corresponent- a continuació es transcriu:
“Assumpte: Modificació dels càrrecs amb dedicació exclusiva
Antecedents
El Ple de l’Ajuntament, en sessió de dia 24 de novembre de 2015 acordà determinar els càrrecs en règim de dedicació exclusiva i parcial, així com llur retribucions.
Correspon al Batle la direcció del govern i administració municipal, així com la impulsió dels seus serveis de la forma més eficaç pel diligent funcionament de l’organització.
Fonaments de dret
Article 75.2 i 3 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases de règim local, i l’article 74. 2 i 3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, que disposen que el Ple de l’Ajuntament determinarà els membres de les corporacions municipals que exerciran els seus càrrecs amb dedicació exclusiva o parcial, les seves retribucions i el règim de dedicació mínima per a la percepció de les dites retribucions.
Aquesta batlia, previ dictamen de la Comissió Informativa General, eleva a la consideració del plenari l’adopció dels següents:
ACORDS
1r. Modificar els càrrecs, determinats per acord del Ple de 24 de novembre de 2015, en règim de dedicació exclusiva en el següent sentit:
RÈGIM DEDICACIONS:
DEDICACIONS EXCLUSIVES:
Ampliar el règim de dedicació exclusiva al càrrec de regidor amb delegació especial, amb efectes econòmics des de l’efectivitat de la resolució del president de la corporació en què determini el membre que exercirà els funcions en aquest règim.
2n. Publicar aquest acord en el tauler d’edictes de la corporació i en el BOIB, en compliment del que disposa l’article 75.5 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases de règim local”
Manacor, 27 de gener de 2016
El batle
Pedro Rosselló Cerdà