Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE CALVIÀ

Núm. 770
Convocatòria per proveir temporalment el lloc de treball vacant de cap de servei Comerç, lliure designació, mitjançant una comissió de serveis ordinària voluntària

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

DECRET DE BATLIA

Ateses les necessitats organitzatives d'aquesta Corporació, s’ha de proveir temporalment el lloc de treball vacant de CAP DE SERVEI COMERÇ, lliure designació, per cobrir-lo mitjançant una comissió de serveis ordinària voluntària.

És per això que, aquesta Tinença de Batlia, en virtut de les competències que li atorga l'article 21.1 de la Llei 7/85, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local,

RESOL

Primer.- Aprovar les bases per convocar la provisió temporal del lloc de treball vacant de lliure designació, cap de Servei Comerç.

BASES

Primera.-

L'objecte d'aquesta convocatòria és la provisió del lloc de treball que s'especifica:

Denominació: cap de Servei Comerç.

Grup: A1

Nivell: 26

Complement específic anual: 19.271,63 €

Nombre de llocs a proveir: un.

Provisió: lliure designació

Dedicació: sí

Disponibilitat: sí

Exclusivitat: sí

Funcions generals i específiques del lloc de treball:

1.- És responsable del Servei de Comerç depenent directament del Tinent de Batle delegat i la direcció general.

2.- Dirigeix les grans línies d'actuació del servei de Comerç, en funció dels criteris i directrius d'actuació marcats pel regidor delegat i/o director general, establint els mecanismes de seguiment i control de resultats.

3.- És responsable sobre la presa de decisions, direcció, execució, coordinació i control de les unitats administratives que integren el servei.

4.- Realitza funcions d'assessorament i recolzament als òrgans superiors, elaborant informes i altres documents que li siguin requerits, com també aquelles tasques que li siguin encomanades.

5.- Avalua el funcionament del servei i realitza propostes de millora.

6.- És superior jeràrquic amb autoritat descentralitzada  de Recursos Humans.

Segona.-

Requisits dels aspirants

a) Ser funcionari/ària de carrera al servei d'una administració pública, trobar-se en la situació administrativa de servei actiu i ocupar plaça del grup A, subgrup A1.

Tercera.-

Les instàncies sol·licitant prendre part en el procés selectiu s’han de dirigir al Sr. Alcalde i s’han de presentar en el Registre General de l’Ajuntament degudament emplenades, durant el termini de set dies hàbils comptadors des del dia següent al de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el web municipal i en el tauler d’anuncis d’aquesta corporació. També es poden remetre en la forma prevista en la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les Administracions Públiques i del procediment administratiu comú.

Juntament amb la instància de participació s'ha de presentar:

- Fotocòpia del DNI.

- Currículum, al qual s’ha d'adjuntar els documents justificatius dels requisits exigits així com dels mèrits que s'han de valorar, mitjançant certificacions o fotocòpies compulsades, atès que no es valoran aquells que no quedin degudament acreditats, en tots els seus extrems, dins del termini de presentació d'instàncies.

Quarta.-

S’ha de constituir una Comissió de Valoració composta per tres funcionaris, a fi d'examinar i determinar, d'acord a la documentació presentada per les persones aspirants, la sol·licitud més idònia per ocupar el lloc de treball convocat.

Les persones aspirants poden ser convocats, si s’escau, a la realització d'una entrevista sobre qüestions derivades de la seva trajectòria professional i qualssevol altres que l'òrgan competent consideri necessàries.

Una vegada finalitzat el treball de la Comissió de Valoració, aquesta ha de presentar una proposta de nomenament a la Tinença de Batlia de Serveis Generals i Seguretat, qui ha de resoldre el nomenament.

Cinquena.-

La durada de la comissió de serveis és fins que es cobreixi el lloc de treball pel procediment reglamentari o, com a màxim de dos anys, sense perjudici que aquest termini pugui ser prorrogat d'acord al que preveu l'article 88 ter de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Sexta.-

Aquestes bases i els actes administratius que se’n derivin, poden ser impugnats per les persones interessades en els casos i en la forma prevists en la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les Administracions Públiques i del procediment administratiu comú (LRJPAC).

Segon.- Ordenar la publicació d'aquesta resolució en el BOIB, en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament i en el web municipal.

  

Calvià, 18 de gener de 2016

    

Tinent de batle delegat de Serveis Generals i Seguretat

(Delegació per resolució de Batlia de data 1/12/2015)

Andrés Serra Martínez