Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 673
Secció de Contractació. Anunci per a la licitació de subministrament d’elements per a la segona ampliació del sistema de bicicleta pública Bicipalma (2 LOTS Exp. 2016-001-S

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Anunci per a la licitació del contracte de SUBMINISTRAMENT D’ELEMENTS PER A LA SEGONA AMPLIACIÓ DEL SISTEMA DE BICICLETA PÚBLICA BICIPALMA (2 LOTS), segons plecs de condicions aprovats per la Junta de Govern de dia 23.12.2015.

1r. Entitat adjudicadora:

  • Organisme: Ajuntament de Palma.
  • Dependència que tramita l’expedient: SECCIÓ DE CONTRACTACIÓ
  • Exp.: 2016-001-S

2n.- Objecte del contracte:

  • Descripció:  subministrament d’elements per a la segona ampliació del sistema de bicicleta pública Bicipalma.

            Divisió dels lots:

LOT 1: subministrament de les bicicletes

LOT 2: subministrament dels ancoratges, pius de les estacions i del software

  • Termini d’execució: 5 mesos

3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:

  • Tramitació:ORDINÀRIA.
  • Procediment: OBERT.
  • Forma: NO SUBJECTE A REGULACIÓ HARMONITZADA (NO SARHA).

4t.- Pressupost: 197.207,39 € més 41.413,55 € d’IVA. Total  238.620,94 € amb l'IVA inclòs per als dos lots.

Divisió dels lots:

  • Lot 1:  37.500,00 € més 7.897,00 € d’IVA. Total: 45.375,00 €
  • Lot 2: 159.707,39 € més 33.538,55 d’IVA. Total: 193.245,94€

La despesa originada per aquest contracte podrà ser cofinançada per la Unió Europea dins el projecte CIVITAS-DYN@MO

5è.- Garantia provisional:  1.125,00 € pel lot 1 i 4.791,22 € pel lot 2

6è.- Obtenció de documentació i informació:

  • Al Perfil del Contractant de l’Ajuntament: www.palmademallorca.es

7è.- Presentació d’ofertes:

  • Termini: De 9:00 a 14:00 hores, durant els 15 (quinze) dies naturals comptats a partir del mateix dia de la publicació d’aquest anunci.
  • Documentació a presentar: L’especificada al plec de clàusules que regeix la contracta.
  • Lloc de presentació:
    1. Entitat: Ajuntament de Palma (Contractació).
    2. Domicili: Plaça de Santa Eulàlia, 9, 4t.
    3. Localitat i CP: Palma de Mallorca. CP 07001.
    4. Tel 971 22 59 00 (ext. 1425-1427-1430); FAX 971 72 80 04
  • Horari de presentació: de 9:00 a 14:00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d’ofertes.
  • Admissió de variants: no s’admeten solucions variants

8è.- Obertura de les ofertes:

  • Entitat: Ajuntament de Palma (Saló de Sessions).
  • Domicili : Plaça de Cort 1, 1er. Palma.
  • Data i hora: A les 09:00 hores del segon dilluns hàbil següent al de la data de finalització de presentació de propostes

9è.- Les despeses dels anuncis de la present licitació seran a càrrec de l'adjudicatari.

Palma, a 25 de gener de 2016

El cap de departament d’Interior

p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26 febrer de 2014

publicat al BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014

Juan Carlos Sastre Sastre