Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 368
Departament de Planejament i Gestió Urbanística.
Servei Juridicoadministratiu de Planejament.
Exp: PC03/0001
Modificació puntual del Pla Parcial de Son Dameto d´Alt, consistent en la modificació de la qualificació dotacional socio-cultural de la parcel·la M02
Versió PDF
L’ Ajuntament Ple, el 26/11/2015, va acordar anul·lar la modificació puntual del Pla Parcial de Son Dameto d´Alt consistent en la modificació de la qualificació dotacional socio-cultural de la parcel·la M02 per la de dotacional-assistencial, mitjançant el següent acord:
“INFORME DE LA TAG CAP DE SERVEI-
Per Decret núm. 15072 de 31/08/15 l´Ajuntament de Palma s´assabentat del veredicte de la sentència núm. 352 de data 27 de maig 2015, dictada per la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el recurs núm. 245/06, interposat per GRUP MUNICIPAL ESQUERRA UNIDA ELS VERDS, contra Acord de l´Ajuntament Ple de data 31-03-05, on es va aprovar definitivament el projecte de modificació puntual del Pla Parcial de Son Dameto d´Alt, consistent en la modificació de la qualificació dotacional socio-cultural de la parcel.la M02 per la de dotacional-assistencial, així com el canvi d´ordenança dels equipaments assistencial i comercial, sense increment del volum, presentat per l´entitat HANSA Urbana SA, estimant el recurs. El Regidor de l´Àrea d´Economia, Hisenda i Innovació, com a responsable de la seva execució, acusa rebut del veredicte i disposa que per part dels Serveis Jurídics es comuniqui la sentència al departament municipal adient per tal que prengui les mesures pertinents per donar compliment de la mateixa.
En data 07/09/15 té entrada al servei de Planejament escrit dels Serveis Jurídics pel qual es remet testimoni de la sentència. Com actuacions recomanades es proposa: Anul.lar la modificació puntual del Pla Parcial Son Dameto d´Alt.
Vist els antecedents relacionats i considerats els articles 103 i següents de la Llei Reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa, els 172 i 175 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals; la Llei 7/85 de 2 d’abril, modificada per la Llei 57/03, de 16 de desembre de Mesures per la modernització del govern local, RDL 781/86, de 18 d’abril, article 72 de la Llei de Capitalitat de Palma de Mallorca, i articles 53 de la LOUS i 168-2 del seu Reglament, la cap de Servei que subscriu considera que el Consell de la Gerència pot adoptar la següent resolució:
Proposar a la Junta de Govern per tal que sigui elevat a l’ajuntament Ple, previ dictamen de la Comissió Informativa l’adopció del següent:
ACORD
1.- Anul.lar la modificació puntual del Pla Parcial de Son Dameto d´Alt consistent en la modificació de la qualificació dotacional socio-cultural de la parcel.la M02 per la de dotacional-assistencial, així com el canvi d´ordenança dels equipaments assistencial i comercial, sense increment del volum, presentat per l´entitat HANSA Urbana SA, modificació aprovada definitivament per acord de l´Ajuntament Ple de data 31 de març de 2005, en compliment de la sentència núm. 352 de data 27 de maig 2015, dictada per la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el recurs núm. 245/06, interposat per GRUP MUNICIPAL ESQUERRA UNIDA ELS VERDS contra Acord de l´Ajuntament de Ple de data 31-03-05, on es va aprovar definitivament el projecte de modificació puntual del Pla Parcial de Son Dameto d´Alt.
2.- Notificar als interessats: promotors de la modificació i titulars actuals afectats.
3.- Publicar el present acord d´anul.lació de la modificació puntual del Pla Parcial de Son Dameto d´Alt al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
4.- Comunicar el present acord als serveis Jurídics Municipals, i als Serveis d´ Informació Urbanística, Gestió Urbanísica, Llicències d´Obres i Activitats, Disciplina Urbanística i Oficina de Revisió del PGOU.
5.- Donar trasllat al Consell Insular de Mallorca i al Govern de les Illes Balears, amb justificant de la seva publicació al Butlletí Oficial.”
La qual cosa es publica perquè es prengui general coneixement i als efectes pertinents, assenyalant que qualsevol reclamació s’haurà de fer davant el Tribunal Sentenciador.
Palma, 11 de gener de 2016
El cap del Departament,
p.d. Decret de batlia núm 3000/2014, de 26/02/2014
(BOIB núm. 30 de 4-03-2014
)Jaume Horrach Font