Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 166
Departament d'Infraestructures. Exp. 1326/2015. Acord d'aprovació d'inici d'expedient i dels Plecs del Servei de manteniment dels ascensors i altres aparells elevadors dels edificis municipals i les Escoles Públiques de l' Ajuntament de Palma
Versió PDF
La Junta de Govern, en sessió de data 30 de desembre de 2015, va aprovar l’ inici d’expedient i els Plecs per a la contractació del Servei de manteniment dels ascensors i altres aparells elevadors dels edificis municipals i les Escoles Públiques de l’ Ajuntament de Palma. L’adjudicació del contracte es farà per procediment obert subjecte a regulació harmonitzada. La durada del contracte serà de 4 anys. Es podrà prorrogar de mutu acord entre ambdues parts per un termini màxim de 2 anys, mitjançant pròrroga anual o per fracció o fraccions inferiors, fins arribar al termini màxim de pròrroga assenyalat. El pressupost de licitació màxim és de 705.788,16 €.
Conformement al que disposa l´article 188, apartat 3, de la Llei 20/2006, municipal i de règim local de les Illes Balears, es publica aquest anunci perquè se’n prengui coneixement i per tal que, dins el termini de deu (10) dies naturals comptats a partir de l’endemà de la seva publicació, es puguin presentar al·legacions als plecs i a l’ esmentat expedient, el qual podrà ser examinat a les oficines del Departament d’Infraestructures, camí dels Reis 400, Son Pacs, de dilluns a divendres de 9 a 14 hores.
Palma, 7 de gener de 2016
La TAG cap del Servei
pd Decret de batlia núm. 3000 de 26 de febrer de 2014
(BOIB núm. 30 de 4 de març de 2014.)
Catalina Gordiola Juncadella