Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 123
Registre de Personal i Informàtica. Acord de canvi d'adscripció de lloc de treball d'administratiu del Departament de Personal
Versió PDF
Departament de Personal
Registre de Personal i Informàtica
Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 23 de desembre de 2015, es va aprovar el següent:
“Primer.- Aprovar el canvi d’adscripció d’un lloc de treball d’administratiu (expansió núm.1 del codi F22000009) del Departament de Personal a la unitat organitzativa del Registre de Personal i Informàtica. Tot això, d’acord amb l’informe justificatiu adjunt emès amb data 11.11.2015 pel Secretari Adjunt, i havent donat compte als representants sindicals a la Comissió Tècnica de la Relació de Llocs de Treball del 16.12.2015.
Segon.- Establir com a data d’efectes del canvi d’adscripció la del dia 01.01.2016.
Tercer.- Publicar el contingut de l’ Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears ”.
Contra aquest acord, que esgota la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs de reposició en el termini d’un mes davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segon l’article abans esmentat i els 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 8 de gener de 2016
Coordinador del Registre de Personal i Informàtica
Joan Miquel Escales Vidal