Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 36
Departament de Personal. Servei de Selecció i Provisió. Notificació de proposta de resolució i termini per a formular al·legacions
Versió PDF
Atès que no s’ha pogut practicar la notificació personal de data 18 de novembre de 2015, a Maria Eva Morcillo Tur, la qual es va intentar en el domicili que consta a la base de dades de Personal i complint allò establert a l’article 44 de la llei 39/2015, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, la resolució esmentada es publica al BOIB i el present anunci serveix de notificació expressa a la persona interessada.
La resolució esmentada és la següent:
“Considerant que els documents aportats apunten a uns fets ocorreguts a partir de dia 9 de febrer de 2015, fets que han estat denunciats per part del marit de la Sra. Morcillo
Considerant que segons l’article 85.2 c) de la Llei 7/2007, de 2 d’abril, Estatut Bàsic de l’Empleat Públic, en concordança amb l’article 137.1 d) de la Llei 3/2007, de 27 de març, Llei de Funció Pública de la CAIB “ l’abandonament del servei, així com la no assumpció voluntària de les tasques o les funcions encomanades “es considera com a falta disciplinaria molt greu.
Considerant que se li ha concedit termini audiència per formular al·legacions, presentar els documents que estimi oportuns per a la seva defensa i proposar prova, segons l’establert a l’article 22.g) i 28 del decret 45/1995, de 4 de maig, pel qual s’aprova el Reglament de règim disciplinari de la funció pública de la CAIB, sense rebre per part de la Instrucció cap al·legació ni prova per part de la Sra. Morcillo.
La instructora conclou que aquests comportaments si són constitutiu de la comissió d’una falta disciplinària molt greu i proposa, segons el que s’estableix a la Llei 3/2007, de Funció Pública de la CAIB una sanció de separació del servei.”
De conformitat amb el Decret 45/95, de 4 de maig, que aprova el Reglament del règimen disciplinari de Funció Pública de la CAIB, i en aplicació de l’article 32.1 de l’esmentat Reglament, pel que es determina: “Un cop rebuda la proposta de resolució, l’inculpat disposarà de quinze dies per formular noves al·legacions i presentar els documents o altres elements de judici que estimi pertinents. 2. En el mateix termini, se li mostrarà l’expedient perquè el pugui consultar amb l’assistència, si n’és el cas, dels assessors que necessiti.”
Tot això, als efectes de prestar declaració sobre els fets denunciats, comunicant-vos que podreu comparèixer acompanyat amb l’assessor jurídic o tècnic que considereu adient, així com aportar tota la documentació que pugui contribuir a l’aclariment dels fets.
En cas d’existir causa justificada per a no comparèixer en el lloc i hora indicada, haureu d’acreditar-lo amb l’anticipació suficient per tal que aquesta instructora pugui efectuar una nova citació.
Palma, 16 de desembre de 2015
La regidora de l’Àrea de Funció Pública i Govern Interior
Aurora Jhardi Massanet