Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció I. Disposicions generals

AJUNTAMENT DE SANT ANTONI DE PORTMANY

Núm. 18236
Moficiació i creació de noves fitxes de Relació de Lloc de Treball

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

L'Ajuntament, en el Ple a la sessió ordinària celebrada el 27 de novembre de 2015, va acordar modificar i crear noves fitxes de la Relació de Llocs de Treball de l'Ajuntament en allò que es refereix a la denominació, tipus i sistema de provisió del lloc, segon annexos que s'incorporen al present anunci; en concret, les següents:

- Modificació de la fitxa de Coordinador del Centre d'Interpretació de la Mar i Tècnic de Medi Ambient.

- Modificació de la fitxa de Notificador.

- Modificació de la fitxa de Subinspector de la Policia Local

- Modificació de la fitxa de Responsable del Gabinet d'Alcaldia.

- Modificació de la fitxa de Cap de Urbanisme i Activitats.

- Creació de la fitxa de Responsable Director Tècnic d'Infraestructures, Manteniment i Obres.

La qual cosa es fa pública, d'acord amb el disposat a l'article 127 del Reial Decret Legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, pel que s'aprova el Text Refós de les disposicions legal vigents en matèria de Règim Local.

Sant Antoni de Portmany, 17 de diciembre de 2015.

L'Alcalde
José Tur Torres

ANNEXES

DESPRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL NÚM. 204

Full

1

NOM DEL LLOC DE TREBALL

RESPONSABLE TÈCNIC DE MEDI AMBIENTE I COORDINADOR DEL MUSEU DE LA MAR

DEPENDÈNCIA JERÁRQUICA

Unitat/servei

Titulars

Subordinats

Horari

Jornada

MEDI AMBIENT

       1

           1

ALCALDE

Dedicació

     ---

Incompatibilitat

      Grup

         ---

 Especialitat

  Requisits

        ---

    Mérits

 Provisió

    Tipus 

REGIDOR DELEGAT

 Normal

     ---

  Normal

       A1

       ---

Llicenciat en ciències ambientals, biologia o assimilat

Ofimàtica avançada

    ---

Anglès

Coneixements norma ISO/UNE Mediambiental

     CE

      S

CENTRE: Consistorial

Responsabilitats generals

* Dirigir el Departament de Medi Ambient, coordinar i dirigir el sistema de gestió ambiental del municipi, coordinar i dirigir el Museu del Mar.

Tasques més significatives

1. Coordinar els projectes culturals i divulgatius del Museu del Mar.

2. Estudiar la contaminació acústica i lumínica, així com el corresponent risc ambiental del municipi.

3. Proposar, executar i avaluar plans de millora mediambientals.

4. Assessorar en matèria de tècniques de millora contínua relacionades amb la gestió ambiental.

5. Coordinar les gestions mediambientals amb la resta d'Administracions.

6. Controlar l'adequat compliment de les normatives locals, autonòmiques, estatals i europees.

7. Atendre denúncies i sol·licituds dels veïns i/o associacions.

8. Implantar sistemes basats en les normes ISO i EMAS: Elaborar documentació, manuals, formats, procediments i auditories, etc.

9. Formar i sensibilitzar a les normes o sistemes a implantar.

10. Supervisar el compliment del contracte de neteja (retirada de residus, neteja viària, reciclatge, jardineria i neteja de platges)

11. Realitzar tasques d'inspecció, control i seguiment, relacionats amb la contaminació acústica, activitats, zona forestal, serveis veterinaris, domini públic, residus, qualitat d'aigües de bany i de consum, etc.

12. Intervenir en els problemes relacionats amb la contaminació ambiental (sonora, lumínica, atmosfèrica, aigües i sòls)

13. Impulsar i coordinar els expedients sancionadors en matèria de medi ambient.

14. Assistir a les comissions informatives de medi ambient.

15. Assistir en qualitat de representant tècnic de l'Ajuntament de Sant Antoni de Portmany a la Mancomunitat intermunicipal serveis públics insulars.

16.- Assistir i formar part en qualitat de tècnic de medi ambient de l'operatiu de seguiment i control de les plagues de quarantena declarades (actualment Rhynchophorus ferrgienus) i/o espècies invasores (ofidis).

17.- Informar i supervisar en temes relacionats amb la mobilitat (transport públic de viatgers, implantació de sistemes de transports sostenibles).

18. Impulsar i coordinar el cens d'animals de companyia, així com els considerats potencialment perillosos.

19. Impulsar i coordinar les tasques de prevenció d'incendis en àrees forestals dins de les competències municipals.

20. Organitzar i controlar les instal·lacions temporals existents en domini públic marítim terrestre, així com la seua creació i/o eliminació.

21. Efectuar qualsevol altra tasca de la seva categoria que li sigui encomanada i per a la qual hagi estat prèviament instruït.

 

DESPRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL NÚM. 16

   Full

2

NOM DEL LLOC DE TREBALL

NOTIFICADOR/ Zelador de Parcs municipals

DEPENDÈNCIA JERÀRQUICA

Unitat/servei

Titulars

Subordinats

Horari

Jornada

SECRETARIA

         1

          

ALCALDE

Dedicació

     ---

Incompatibilitat

      Grup

         ---

 Especialitat

  Requisits

        ---

    Mèrits

 Provisió

    Tipus

REGIDOR DELEGAT

 Normal

     ---

  Normal

       E/C2

       ---

Les pròpies de subaltern

Carnet de conduir i moto

       ---

Ofimàtica bàsica

     C.G

      S

CENTRE: Casa Consistorial

Responsabilitats Generals

* Realitzar les notificacions municipals.

Tasques més significatives

1. Efectuar les notificacions municipals, Sant Mateu, Santa Agnès i Sant Rafel.

2. Lliurar i recollir correspondència i notificacions a Correus.

3. Dur a terme diligències per esbrinar domicilis desconeguts de contribuents a qui s'ha de notificar.

4. Controlar l'estat de les notificacions.

5. Preparar i remetre notificacions per correu.

6. Realitzar adequacions del mobiliari a la Sala de Plens.

7. Realitzar petites compres i encàrrecs fora de l'Ajuntament.

8. Lliurament i recollida de documentació a altres administracions (Jutjats, Consell, Delegació Govern, Costes, etc.)

9. Escaneig d'acusaments de recepció de notificacions de recaptació.

10. Utilització de programes Google Earth, TAO, Ganes i navegadors web.

11. Obertura i tancament de parcs públics.

12. Efectuar qualsevol altra tasca pròpia de la seva categoria que li sigui encomanada i per a la qual hagi estat prèviament instruït.

DESPRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL NÚM. 205

Full

3

NOM DEL LLOC DE TREBALL

INSPECTOR EN CAP DE LA POLICIA LOCAL

DEPENDÈNCIA JERÀRQUICA

Unitat/servei

Titulars

Subordinats

Horari

Jornada

POLICIA LOCAL

       1

  Aprox. 50

M/T/N

Flexible

ALCALDE

Dedicació

     ---

Incompatibilitat

      Grup

         ---

 Especialitat

  Requisits

        ---

    Mèrits

 Provisió

    Tipus 

REGIDOR DELEGAT

Exclusiva total

    A1/A2

          ---

Les pròpies de la classe policíaca

Cursos Inspector/ Dispensa legal

Carnet BTP, B2, A1 i A2

        ---

Direcció personalitats

       Anglès

     L.D

      S

CENTRE: Policia Local

Responsabilitats generals

* La direcció exerceix la màxima responsabilitat a la Policia Local, té el comandament immediat sobre totes les unitats i els serveis en què s'organitzi i porta a terme les funcions que es determinin legalment i reglamentària.

Tasques més significatives

1. Coordinació i inspecció de les activitats i serveis de totes les Unitats i Departaments del Cos.

2. Transmissió de les directrius de l'equip de govern al servei policíac i, d'altra banda, trasllat de les sol·licituds pertinents dels comandaments i la plantilla als responsables municipals.

3. Informació a l'Ajuntament sobre el desenvolupament dels serveis i materialització i compliment de les ordres que aquest li dicti.

4. Dictat, per dur-les a terme, de les instruccions de servei, ordres i directrius que consideri necessàries, d'acord amb la normativa vigent.

5. Exigència a tots els membres del cos de l'exacte compliment dels seus deures, sense perjudici de les responsabilitats que corresponguin als diversos comandaments de l'estructura jeràrquica

6. Proposició a l'Alcaldia de la iniciació d'expedients disciplinaris i els premis i recompenses que es mereixi el personal.

7. Elaboració de les propostes pressupostàries i execució de la gestió i el control ordinari de la despesa de les partides assignades a la Policia Local. Realització de propostes d'adquisició o millora de mitjans materials i tecnològics, amb la consulta prèvia sindical de les que tinguin incidència sobre el personal o les seves condicions de treball.

8. Assistència a l'Alcalde o regidor delegat en les funcions de planificació, organització, coordinació i control i proposició de les mesures organitzatives i els projectes per a la renovació i el perfeccionament dels procediments, sistemes i mètodes d'actuació que consideri convenients.

9. L'establiment de protocols i indicadors que permetin una anàlisi constant i àgil del funcionament dels diferents serveis policials i dels resultats obtinguts, de l'aplicació dels sistemes de qualitat que es puguin establir.

10. La proposta d'activitats formatives i d'entreteniment, prèvia consulta sindical. Així com la gestió i el foment de la formació permanent dels membres del Cos.

11. Direcció de la confecció de les memòries anuals de la Policia Local.

12. L'impuls i suport als responsables dels diferents Unitats i Departaments en les relacions i comunicacions amb els sectors socials representatius.

13. La supervisió dels quadrants i dels nomenaments de serveis que confeccionin els comandaments del cos, i els canvis de torn o serveis autoritzats per aquests comandaments.

14. La participació en les reunions de la Junta Local de Seguretat (com a vocal) o d'òrgans similars.

15. Acompanyar la Corporació en aquells actes públics en què concorri i sigui requerit per a això.

16. La resta de funcions que li fossin assignades per l'alcalde o regidor delegat o altres que li assignin les normes o disposicions vigents.

DESPRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL NÚM. 100

Full

4

NOM DEL LLOC DE TREBALL

RESPONSABLE DEL GABINET D'ALCALDIA I COORDINADORA DE REGIDORIES

DEPENDENCIA JERÁRQUICA

Unitat/servei

Titulars

Subordinats

Horari

Jornada

GABINETE ALCALDIA

       1

           1

Per determinar

Flexible

ALCALDE

Dedicació

     ---

Incompatibilitat

      Grup

         ---

 Especialitat

  Requisits

        ---

    Mèrits

 Provisió

    Tipus

 Exclusiva

     ---

  Total

Funcionari de l'Ajuntament de Sant Antoni, A2/C1/C2

       ---

Diplomat, FP III, FP I o assimilat

Ofimàtica avançada

    ---

Curs protocol

     L.D

      S

CENTRE: Casa Consistorial

Responsabilitats Generals

* Donar suport a l'Alcaldia Presidència i Regidories, especialment en funcions de coordinació, control de projectes i relacions institucionals i protocol.

Tasques més significatives

1. Col·laborar en la traducció de les prioritats polítiques de l'equip de govern a objectius de gestió municipal.

2. Col·laborar en la planificació, proposta d'assignació d'objectius, coordinació de projectes interfuncionals, control de l'execució dels objectius, projectes i programes.

3. Programar, proposar i coordinar les diferents reunions de les Direccions.

4. Responsabilitzar-se de les relacions institucionals de caràcter tècnic, o tecnicopolític.

5. Donar suport als mitjans de comunicació municipal.

6. Tramitar els assumptes programats amb els regidors i tècnics per a la seva posada en marxa.

7. Actualitzar la base de dades dels assumptes tramitats.

8. Realitzar seguiment de camp dels assumptes programats.

9. Ajudar a totes les activitats de fires i festes del municipi la programació de les quals és facilitada pel responsable de festes.

10. Exercir tasques de protocol.

11. Preparar i acompanyar en ocasions l'alcalde en viatges i visites al municipi.

12. Organitzar les visites al municipi d'autoritats i personalitats i a l'inrevés.

13. Preparar seminaris, cursos, rodes de premsa i funerals.

14. Resoldre problemes de ciutadans que han estat derivats a Alcaldia.

15. Efectuar qualsevol altra tasca pròpia de la seva categoria que li sigui encomanada i per a la qual hagi estat prèviament instruït.

DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL NÚM. 27

Full

5

NOM DEL LLOC DE TREBALL

CAP DE LA UNITAT D'URBANISME I ACTIVITATS

DEPENDÈNCIA JERÀRQUICA

Unitat/servei

Titulars

Subordinats

Horari

Jornada

URBANISME/

ACTIVITATS

       1

 Aprox. 5/x

08:00 -15:30 h

Contínua

ALCALDE

Dedicació

     ---

Incompatibilitat

      Grup

         ---

 Especialitat

  Requisits

        ---

    Mèrits

 Provisió

    Tipus 

REGIDOR DELEGAT

Preferent habitual

Parcial

       A1

       ---

TAG Administració General

Llicenciat en Dret

     CE

      S

CENTRE:  Casa Consistorial

Responsabilitats Generals

* Dirigir i coordinar la Unitat d'Urbanisme i Activitats

Tasques més significatives

1. Dirigir i impulsar les activitats del Departament per tal d'assolir els objectius marcats.

2. Planificar, distribuir i coordinar el treball entre els empleats de l'esmentat Departament, atenent a les necessitats i càrregues de treball existents.

3. Controlar el compliment de les directrius en matèria de RRHH sobre assistència, permisos, formació, etc.

4. Atendre i informar al públic en les consultes sobre temes urbanístics.

5. Desenvolupar tasques d'administració general, estudi i proposta de caràcter administratiu de nivell superior, gestió administrativa i suport de nivell superior al Departament, tramitació i control de terminis dels procediments administratius.

6. Formular propostes de racionalització d'estructures i sistemes de treball i de formalització i simplificació d'expedients, processos i impresos.

7. Establir criteris d'interpretació jurídica, informant de les variacions normatives i doctrinals de caràcter jurídic que puguin ser d'interès.

8. Assessorar jurídicament el Departament.

9. Efectuar qualsevol altra tasca pròpia de la seva categoria que li sigui encomanada i per a la qual hagi estat prèviament instruït.

DESPRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL NÚM. 206

Full

6

NOM DEL LLOC DE TREBALL

RESPONSABLE DIRECTOR TÈCNIC D'INFRAESTRUCTURES, MANTENIMENT I OBRES

DEPENDÈNCIA JERÀRQUICA

Unitat/servei

Titulars

Subordinats

Horari

Jornada

INFRAESTRUCURES I OBRES

       1

Aprox. 1 o +

08:00 a 15:30

Flexible

ALCALDE

Dedicació

     ---

Incompatibilitat

      Grup

         ---

 Especialitat

  Requisits

        ---

    Mèrits

 Provisió

    Tipus 

REGIDOR DELEGAT

Preferent habitual

    ---

Parcial

       A1

       ---

Enginyer Camins, Canals i Ports o assimilat

Ofimàtica avançada

    ---

Màster en direcció de gerència pública a l'Administració Local

     CE

      S

CENTRE:  Casa Consistorial

Responsabilitats Generals

* Dirigir, coordinar i impulsar l'activitat de l'Àrea d'infraestructures, Obres i manteniment, principalment en el seu vessant tècnic.

Tasques més significatives

1. Controlar i supervisar el servei i manteniment de les xarxes de distribució d'aigua potable.

2. Controlar i supervisar el manteniment de les xarxes de clavegueram, pluvials i fecals.

3. Realitzar informes i assessorar sobre tots els expedients de la seva competència.

4. Mantenir les diferents infraestructures municipals com ara fonts ornamentals, vials, edificis, poliesportius, etc.

5. Controlar i supervisar el manteniment de la xarxa d'enllumenat públic.

6. Redactar i dirigir projectes tècnics de noves infraestructures municipals.

7. Realitzar peritatge i taxacions de béns públics malmesos en accidents o actes vandàlics.

8. Atendre i informar el públic sobre determinats assumptes de la seva competència.

9. Atendre en qualsevol horari les avaries i incidències del servei que per la seva gravetat precisin actuacions urgents.

10. Tramitar les sol·licituds d'ajuts i subvencions a què es pogués accedir, i organitzar i dirigir projectes afectes al PIOS; PIDS o similars.

11. Tenir cura del manteniment de la senyalització viària.

12. Coordinar-se amb la resta de caps d'àrea i coordinadors i responsables d'àrees transversals.

13. Planificar i desenvolupar projectes i programes propis de l'àrea.

14. Redactar plecs de prescripcions tècniques per a la contractació de licitacions municipals així com assistir a les meses de contractació quan sigui convocat.

15. Redactar i dirigir projectes tècnics de noves infraestructures municipals.

16. Efectuar qualsevol altra tasca pròpia de la seva categoria que li sigui encomanada i per a la qual hagi estat prèviament instruït.

Sant Antoni de Portmany, 21 de desembre de 2015