Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció I. Disposicions generals

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 18576
ajuntament de palma de mallorca, àrea delegada de sanitat i consum, servei de consum i mercats. tarifes mercapalma 2016

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple de l’Ajuntament, en sessió ordinària de 17/12/2015 va acordar el  següent:

«PRIMER.- Mantenir per a l’any 2016 les tarifes següents, atès l’acord de la Comissió Executiva Permanent de MERCAPALMA de data 12-11-15 mitjançant el qual es va aprovar que els imports de les tarifes per a 2016 per fruites i hortalisses corresponents als conceptes de “Entrada de vehicles”, “Bàscula” i “Parades de  fruites i hortalisses” fos el mateix que l’import de les tarifes per a 2015, acreditat a la certificació de l’acord presentada pel Director Gerent de l’empresa.

Concepte

Tarifes 2016

Tarifes 2015 = 2014 =2013

Parades  fruites i hortalisses

 474,60 €/lloc/mes

474,60 €/lloc/mes

Bàscula

1,15 €/pesada

1,15 €/pesada

Entrada

0,15/1,05/1,10/1,55/2,75/3,70/

4,45 €/ vehicle segons  tonatge (IVA inclòs)

0,15/1,05/1,10/1,55/2,75/3,70/

4,45 €/ vehicle segons  tonatge (IVA inclòs)

SEGON.- Remetre al BOIB la present resolució per a la seva publicació i aplicació a partir de l’1 de gener de 2016.»

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictada, d'acord amb l'article 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció de la Llei 4/99, de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d'un mes comptat des de l'endemà de rebre aquesta notificació.

En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s'hagi resolt el de reposició. 

El recurs de reposició potestatiu s'haurà de presentar al Registre General d'aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l'article 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada, i s'entendrà desestimat quan no s'hagi resolt ni notificat la resolució, en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s'utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'article abans esmentat i els 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant del Jutjat del contenciós administratiu del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos comptats de l'endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

     

Palma, 23 de desembre de 2015

    

El secretari adjunt, director de la Secretaria de la Junta de Govern

Miquel Ballester Oliver