Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 18170
Notificació de la Resolució de la consellera executiva del Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions del Consell Insular d’Eivissa de data 10 de desembre de 2015, per la qual es resolen les subvencions de la convocatòria d’ajudes econòmiques per a persones amb discapacitat a l’àmbit d’Eivissa per a l’any 2015

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En data 10 de desembre de 2015, s'ha dictat resolució de la consellera executiva del Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions on es resol:

''Primer- ATORGAR la concessió de les subvencions a les persones que figuren en l’annex 1, per l’import individual indicat.

Segon- DENEGAR la concessió de les subvencions a les persones que figuren en l’annex 2, pels motius que igualment figuren en aquest annex.

Tercer- PUBLICAR al BOIB la resolució que es dicti, en virtut de l'establert a la base 7a de la convocatòria referida.

ANNEX 1

Núm. exp.

DNI

Import concedit

36/15PD

41437307R

1.354,92 €

39/15PD

28967813A

220,00 €

46/15PD

75336615T

525,00 €

47/15PD

30408323T

410,00 €

48/15PD

47253507F

525,00 €

50/15PD

35611513S

1.656,00 €

51/15PD

41435304E

144,93 €

52/15PD

52252463M

926,02 €

53/15PD

70512401J

518,93 €

54/15PD

46952753R

3.408,47 €

55/15PD

41435232L

1.329,71 €

56/15PD

41460240A

700,00 €

57/15PD

09815156K

360,00 €

59/15PD

76148073H

150,00 €

61/15PD

41450811G

611,00 €

62/15PD

70505637B

138,50 €

64/15PD

46953348K

443,76 €

65/15PD

04553515K

19,00 €

66/15PD

X0042840Z

700,00 €

67/15PD

08869233L

465,00 €

68/15PD

29705684B

*1.665,00 €

70/15PD

47256573Z

1.410,99 €

71/15PD

41446202H

362,44 €

72/15PD

22719573N

30,00 €

75/15PD

46958619W

70,00 €

76/15PD

41460689S

1.004,50 €

Els expedients es troben a disposició dels interessats per a qualsevol consulta que vulguin efectuar, al Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions del Consell Insular d’Eivissa.

* Concedit parcialment

ANNEX 2

Núm. expt

DNI

Motivació per la qual no es concedeix

45/15PD

73552610J

Per incompliment de la base 3,2 A de les ajudes

49/15PD

41454299L

Per incompliment de la base 3,2 A de les ajudes

58/15PD

41448657N

Per incompliment de la base 3,2 A de les ajudes

74/15PD

41455115F

El concepte sol·licitat no està dins dels conceptes de subvenció establerts a la base 4 de la convocatòria

Els expedients es troben a disposició dels interessats per a qualsevol consulta que vulguin efectuar, al Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions del Consell Insular d’Eivissa.

Interposició de recursos

Com s’assenyala a la base setena, la present resolució ha estat dictada per delegació del Consell Executiu, i s’ha de considerar dictada per l’òrgan delegant; no esgota la via administrativa i s’hi podrà interposar recurs d’alçada davant la Comissió de Govern del Consell Insular d’Eivissa en el termini d’un mes comptador a partir del dia següent de la publicació de la resolució en el BOIB, tot d’acord amb l’art. 107, 114 i 115 de la Llei 30/1992, LRJPAC, en relació amb l’art. 22.2 de la Llei 8/2000, de 27 d’octubre, de consells insulars.

El recurs s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Consell Insular o a les dependències a què es refereix l’art. 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i s’entendrà desestimat si no s’ha resolt i notificat en el termini de tres mesos, comptadors des de l’endemà de la seva presentació, d’acord amb l’article 115.2 de l’esmentada llei de procediment. En aquest cas quedarà oberta la via contenciosa administrativa, tot això sense perjudici d’utilitzar qualsevol altre recurs u acció que considereu pertinent.''

     

Eivissa, 15 de desembre de 2015

      

El secretari tècnic de Transparència, Bon Govern, TIC, Benestar Social, Sanitat i Participació Ciutadana

Federico Lidiano Rey Castelló