Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE PARTICIPACIÓ, TRANSPARÈNCIA I CULTURA

Núm. 17889
Resolució de la secretaria general de la conselleria de Participació, Transparència i Cultura per la qual s’anuncia la licitació del contracte de serveis per a l’organització dels trasllats i allotjament dels esportistes en edat escolar que participen en els campionats de les Illes Balears de l’any 2016

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:

a) Organisme: Conselleria de Participació, Transparència i Cultura.

b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.

c) Obtenció de la documentació i informació:

1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació

2) Domicili: carrer de Montenegro, 5

3) Localitat i codi postal: Palma - 07012

4) Telèfon: 971 78 85 15

5) Fax: 971 17 69 12

6) Correu electrònic: contractacio@turisme.caib.es

7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 15 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

d) Número d’expedient: CONTR 2015/5850

2. Objecte del contracte:

a) Tipus: serveis

b) Descripció: servei d’una agència de viatges per a l’organització dels trasllats i allotjament dels esportistes en edat escolar que participen en els campionats de les Illes Balears de l’any 2016

c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d’unitats: no

d) Lloc d’execució/lliurament: les tasques d’organització, gestió i reserves pels trasllats i allotjaments objecte del contracte es realitzen a càrrec de l’infraestructura (locals, mitjans humans i materials...) del contractista.

e) Termini d’execució/lliurament: des de l’1 de gener de 2016, o des de la data de signatura del contracte si fos posterior, fins el 20 de juliol de 2016.

f) Admissió de pròrroga: no

g) Establiment d’un acord marc: no

h) Sistema dinàmic d’adquisició: no

i) CPV : 635000004

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d’adjudicació: oferta econòmica, 100 punts.

4. Valor estimat del contracte: 188.000,70 euros

5. Pressupost base de licitació:

Import net: 188.000,70 euros. IVA: 19.090,47 euros. Import total: 207.091,17 € euros

6. Garanties exigides.

Provisional: no.

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació (IVA exclòs).

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació: no

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:

Solvència econòmica i financera: veure el punt F.2 del PCAP.

Solvència tècnica: veure el punt F.3 del PCAP.

c) Altres requisits específics: veure el punt F.5 del PCAP i la lletra Y del PCAP.

d) Contractes reservats: no

8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: 15 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (hora límit a les 14.00 hores).

b) Modalitat de presentació: la prevista en els punts 13 i 14 del plec de clàusules administratives particulars.

c) Lloc de presentació

1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació de la Conselleria de Participació, Transparència i Cultura.

2. Domicili: carrer de Montenegro, 5

3. Localitat i Codi Postal: Palma– 07012

4. Adreça electrònica: contractacio@turisme.caib.es

d) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no

e) Admissió de variants: no.

f) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: dos mesos comptadors des de l’endemà de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.

9. Obertura d’ofertes:

a) Descripció: en els termes exposats en el PCAP.

b) Adreça: carrer de Uruguay, s/n (Palma Arena).

c) Localitat i codi postal: Palma - 07010

d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà al perfil del contractant.

10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari fins a 500 €.

11. Altres informacions: no

Palma, 14 de desembre de 2015

La Secretària General

Ruth Mateu Vinent