Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE PARTICIPACIÓ, TRANSPARÈNCIA I CULTURA
Núm. 17889
Resolució de la secretaria general de la conselleria de Participació, Transparència i Cultura per la qual s’anuncia la licitació del contracte de serveis per a l’organització dels trasllats i allotjament dels esportistes en edat escolar que participen en els campionats de les Illes Balears de l’any 2016
Versió PDF
1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:
a) Organisme: Conselleria de Participació, Transparència i Cultura.
b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.
c) Obtenció de la documentació i informació:
1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació
2) Domicili: carrer de Montenegro, 5
3) Localitat i codi postal: Palma - 07012
4) Telèfon: 971 78 85 15
5) Fax: 971 17 69 12
6) Correu electrònic: contractacio@turisme.caib.es
7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 15 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
d) Número d’expedient: CONTR 2015/5850
2. Objecte del contracte:
a) Tipus: serveis
b) Descripció: servei d’una agència de viatges per a l’organització dels trasllats i allotjament dels esportistes en edat escolar que participen en els campionats de les Illes Balears de l’any 2016
c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d’unitats: no
d) Lloc d’execució/lliurament: les tasques d’organització, gestió i reserves pels trasllats i allotjaments objecte del contracte es realitzen a càrrec de l’infraestructura (locals, mitjans humans i materials...) del contractista.
e) Termini d’execució/lliurament: des de l’1 de gener de 2016, o des de la data de signatura del contracte si fos posterior, fins el 20 de juliol de 2016.
f) Admissió de pròrroga: no
g) Establiment d’un acord marc: no
h) Sistema dinàmic d’adquisició: no
i) CPV : 635000004
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Subhasta electrònica: no
d) Criteris d’adjudicació: oferta econòmica, 100 punts.
4. Valor estimat del contracte: 188.000,70 euros
5. Pressupost base de licitació:
Import net: 188.000,70 euros. IVA: 19.090,47 euros. Import total: 207.091,17 € euros
6. Garanties exigides.
Provisional: no.
Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació (IVA exclòs).
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació: no
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:
Solvència econòmica i financera: veure el punt F.2 del PCAP.
Solvència tècnica: veure el punt F.3 del PCAP.
c) Altres requisits específics: veure el punt F.5 del PCAP i la lletra Y del PCAP.
d) Contractes reservats: no
8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació: 15 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (hora límit a les 14.00 hores).
b) Modalitat de presentació: la prevista en els punts 13 i 14 del plec de clàusules administratives particulars.
c) Lloc de presentació
1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació de la Conselleria de Participació, Transparència i Cultura.
2. Domicili: carrer de Montenegro, 5
3. Localitat i Codi Postal: Palma– 07012
4. Adreça electrònica: contractacio@turisme.caib.es
d) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no
e) Admissió de variants: no.
f) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: dos mesos comptadors des de l’endemà de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.
9. Obertura d’ofertes:
a) Descripció: en els termes exposats en el PCAP.
b) Adreça: carrer de Uruguay, s/n (Palma Arena).
c) Localitat i codi postal: Palma - 07010
d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà al perfil del contractant.
10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari fins a 500 €.
11. Altres informacions: no
Palma, 14 de desembre de 2015
La Secretària General
Ruth Mateu Vinent