Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEI D'OCUPACIÓ DE LES ILLES BALEARS
Núm. 17853
Notificació d'escrit de requeriments de documentació motivats per la retrocessió dels pagaments de la sol·licitud d’ajut de transport, discapacitat i/o conciliació
Versió PDF
Havent-se intentat, pels mitjans legalment establerts, la notificació personal del requeriments de documentació motivats per la retrocessió dels pagaments dels ajuts de transport per treballadores i treballadors prioritàriament desocupats, i atès que no hi ha constància en els mateixos de la seva recepció per les persones interessades, d’acord el que disposa l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, pel present anunci, es posa en coneixement de les persones que s’indiquen a continuació, que han d’aportar la següent documentació:
A aquest efecte, aquestes persones disposen d’un termini de deu hàbils comptadors des de l’endemà que s’hagi publicat aquesta notificació per aportar els documents que s’indica.
D’acord amb el que estableix l’article 92.1 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre de règim jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú,us faig saber que si no presenteu la documentació requerida en el termini indicat es considerarà que el procediment s’ha paralitzat per causa imputable a vostè com a interessat, i en el termini de tres mesos es dictarà resolució de caducitat i d’arxiu de les actuacions.
La documentació requerida s’ha de dirigir al Servei de Seguiment Administratiu de Formació del Servei d’Ocupació de las Illes Balears, situat al carrer Camí Vell de Bunyola, 43 – 1ª planta, Polígon Industrial de Son Castelló, Palma, en horari de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.
Us agraeixo que una vegada hagi acabat aquest termini de 15 dies, ens envieu la certificació de les dates d'inici i final d'exposició al tauler d'anuncis.
Nom: Belén Cucala Cruz
DNI/NIE: 18985901E
Núm. exp.: 658/12, 659/12, 660/12, 661/12, 662/12
Nom: Erika Alejandra Garibotti González
DNI/NIE: 49868093E
Núm. exp.: 5624/12, 5625/12
Nom: Noemi Esperanza Alarcón Cardona
DNI/NIE: 46956732R
Núm. exp.: 5633/12
Nom: María Florencia Cidale
DNI/NIE: X4456875G
Núm. exp.: 229/13, 230/13
Nom: Gisela Astrid Papadopoulos
DNI/NIE: X6387628E
Núm. exp.: 318/13, 322/13
Nom: Ketty Antonia Saltos Zambrano
DNI/NIE: X9721995X
Núm. exp.: 672/12
Nom: José Carlos Lasierra Gayán
DNI/NIE: 37741524L
Núm. exp.: 735/12, 736/12, 65/12, 737/12
Nom: Antonio Chávez Moreno
DNI/NIE: 41617851H
Núm. exp.: 4486/12, 4492/12, 4495/12, 4498/12, 4501/12
Nom: Eva María Rojas Marín
DNI/NIE: 41540650M
Núm. exp.: 4418/12
Nom: Javier Torres Prats
DNI/NIE: 46958359H
Núm. exp.: 932/12, 933/12
Nom: Josu Merelas Manzanares
DNI/NIE: 41512336G
Núm. exp.: 6801/12
Nom: Yolanda Romero Rodríguez
DNI/NIE: 46969938M
Núm. exp.: 4818/12 “Allemany gestió comercial”
Nom: Mónica Alexandra Pozo López
DNI/NIE: 45187570E
Nom: Abdoulaye Thiome
DNI/NIE: Y2179460V
Núm. exp.: 1580/13
Nom: Irina Antonova
DNI/NIE: X4696774J
Palma, 10 de desembre de 2015
Dpt. de Seguiment Administratiu de Formació
Marta Casal Villena