Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE LLUCMAJOR

Núm. 17677
Deixar sense efecte anteriors resolucions en matèria de delegació i efectuar noves delegacions

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Vist el nombre de decrets dictats en matèria de delegació de competències des que es va iniciar la nova legislatura en aquesta Corporació, que han anat produint una certa confusió per la superposició d’uns amb els altres pel que fa a la delegació, aquesta Batlia resol:

Primer.- Deixar sense efecte els Decrets GENSEC 000070/2015, 000071/2015, 000072/2015, 000073/2015, 000074/2015, 000075/2015, 000076/2015, 000077/2015, 000078/2015, 000079/2015 i 000096/2015.

Segon.- La Junta de Govern tindrà les atribucions següents:

  1. L’assistència permanent al batle en l’exercici de les seves funcions.
  2. Les qui li delegui el Ple de la Corporació.
  3. Les qui li delega expressament aquesta Batlia en aquesta resolució i que seguidament s’enumeren:
    1. Aprovació de les bases reguladores i la convocatòria de cada tipus de subvenció, així com la concessió de subvencions quan es tracti de subvencions destinades a finançar despeses que tinguin una durada de fins a quatre anys.
    2. Autoritzacions per celebrar fires i festes patronals i per assumir festes i urbanitzacions.
    3. Aprovació de bases de concursos artístics, culturals i festius.
    4. Aprovació de l’oferta d’ocupació pública d’acord amb el pressupost i la plantilla aprovada pel Ple, aprovar les bases de les proves per a la selecció del personal i per als concursos de provisió de llocs de treball. Així mateix es delega les altres atribucions en matèria de personal no expressament atribuïdes a altres òrgans.
    5. Acordar les sancions del personal, tret de la separació del servei dels funcionaris i l’acomiadament de personal laboral.
    6. Adopció d’acords relatius a la concessió del règim de segona activitat de la policia local.
    7. L’aprovació dels instruments de planejament de desenvolupament del planejament general no expressament atribuïdes al Ple, i la dels instruments de gestió urbanística i dels projectes d’urbanització.
    8. L’aprovació de projectes d’obres i de serveis quan sigui competent el batle per a la seva contractació o concessió i estiguin previstes en el Pressupost.
    9. Declaracions d’interès general relatives a activitats d’implantació en sòl rústic, exceptuades aquelles que corresponen a dotacions de serveis d’habitatges, amb el dictamen previ de la comissió informativa.
    10. La competència com a òrgan de contractació respecte dels serveis d’obres, de subministrament, de serveis, de gestió de serveis públics, els contractes administratius especials, i els contractes privats, quan el seu import no superi el 10 % dels recursos ordinaris del pressupost ni, en tot cas, la quantia de 6 milions d’euros, inclosos els de caràcter plurianual quan la seva durada no sigui superior a 4 anys, sempre que l’import acumulat de totes les seves anualitats no superi el percentatge indicat, referit als recursos ordinaris del pressupost, ni la quantia assenyalada. S’exceptuen els contractes menors d’acord amb els límits que estableix el TRLCSP.
    11. L’adjudicació de concessió i autoritzacions sobre els béns de la corporació i l’adquisició de béns immobles i drets subjectes a la legislació patrimonial quan el seu valor no superi el 10 % dels recursos ordinaris del pressupost ni el seu import els 3 milions d’euros, així com l’alienació del patrimoni quan el seu valor no superi el percentatge ni la quantia indicats. L’adquisició, l’alienació i la concessió de béns que siguin competència de la Batlia, així com l’acceptació de béns que siguin objecte de donació o cessió a l’Ajuntament.
    12. L’aprovació d’instruments de col·laboració amb altres administracions o entitats cíviques, sempre que no siguin competència del Ple.
    13. La concessió d’ajudes socials, de caràcter excepcional, no incloses dins el sistema de caixa fixa.

Tercer.- Efectuar delegacions a favor dels regidors següents en els assumptes que s’assenyalen:

Maria Antònia Gil Clar: Regidora d’Atenció Social, Tercera Edat, Residència, Comerç i Mercats

  • Autoritzar caixes fixes de Serveis Socials.
  • Concedir ajudes socials ordinàries, fora del sistema de caixa fixa.
  • Autoritzar llicències dins l’àmbit del personal de la seva àrea.

Jaume J. Oliver Vallès: Tercer tinent de batle, Economia i Hisenda, Contractació, Recursos Humans i Funció Pública

  • Subscriure contractes de personal laboral.
  • Subscriure resolucions relatives a la llista d’admesos i exclosos en processos selectius dels empleats públics.
  • Subscriure la finalització de contractes laborals.
  • Actes necessaris per el desenvolupament de la gestió de personal municipal.
  • Autoritzacions de situacions administratives en general, excepte les de la policia local.
  • Resolució d’ordenació de pagaments sobre retencions practicades a funcionaris i personal laboral a abonar a sindicats, retencions judicials, drets passius i d’altres.
  • Regulació dels organigrames departamentals en matèria de personal, excepte els de policia local.
  • Vistiplau en les certificacions en temes de personal.
  • Reconeixement d’obligacions, despeses a justificar, devolució de fiances.
  • Resolucions en matèria de gestió tributària.
  • Vistiplau en les certificacions en matèria econòmica.
  • Concessió de prestacions socials als empleats públics.

Gori Estarelles Mas: Segon tinent de batle, Convivència Ciutadana i Policia.

  • Atribucions relatives al desenvolupament i la gestió dels vehicles abandonats que es troben en els dipòsits municipals.
  • Actes necessaris per el desenvolupament de la gestió de personal municipal adscrit a la policia municipal.
  • Vistiplau en les certificacions relatives a Policia Local.
  • Nomenament d’instructor i secretari en els expedients sancionadors de trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat vial.
  • Atribucions no resolutives i resolutives en matèria de publicitat de la Policia Local.
  • Atribucions resolutives de canvi de destinació d’una unitat i/o secció a una altra, d’acord amb el que disposa el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, de 30 d’abril de 2015.
  • Autoritzacions de llicències i situacions administratives de la policia local.
  • Assignació i retirada d’armes a la policia local.

Quart.- L’àmbit de la delegació d’aquestes atribucions es farà en tota la seva extensió, en concordança i inclusió en les matèries connexes previstes en la legislació estatal i autonòmica.

Quint.- La present resolució es difondrà entre els diferents departaments municipals, fent la preceptiva publicació en el BOIB, sense perjudici de la seva efectivitat des de demà mateix, d’acord amb el que estableix l’article 44 del ROF i se’n donarà compte al Ple de l’Ajuntament en la primera sessió que aquest celebri.

 

Llucmajor, 4 de desembre de 2015.

El Batle,

Davant meu, la Secretària actal.,

Jaume Tomàs Oliver

Rosa Salvà Garcías