Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE MANACOR

Núm. 17559
Decret de batlia de fixament del dia i hora en que s'han de dur a terme les sessions ordinàries de la Junta de Govern Local y de delegació de determinades atribucions

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La batlia presidència en data 10 de novembre de 2015 ha dictat el següent decret:

“Decret de Batlia de fixament del dia i hora en que s’han de dur a terme les sessions ordinàries de la Junta de Govern Local, i de delegació de determinades atribucions 

Antecedents

1. És facultat d’aquesta Batlia el fixament, mitjançant Decret, del dia i hora en què s’han de dur a terme les sessions ordinàries de la Junta de Govern Local.

2. Correspon a la Junta de Govern Local l’assistència al Batle en l’exercici de les seves atribucions a més d’aquelles que li siguin delegades per la mateixa Batlia o pel Ple de l’Ajuntament.

Fonaments de Dret

1. Article 21.3 i 23 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local.

2. Article 88.1 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.

2. Article 112.3 del RD 2.568/1986, de 29 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals.

Resolució

Primer. Fixar que les sessions ordinàries de la Junta de Govern Local es duguin a terme els divendres a les 13.00 hores, amb la periodicitat determinada pel Ple de l’Ajuntament.

Segon. Delegar en la Junta de Govern Local, com a òrgan col·legiat, l’exercici de les atribucions següents:

  1. Autoritzacions per ocupar la via pública amb taules, cadires, mercaderies i altres elements i infrastructures auxiliars.
  2. Aprovació del reconeixement i liquidació d’obligacions de despeses.
  3. Aprovació d’expedients d’incorporació de romanents.
  4. Aprovació de les bases reguladores i la convocatòria de cada tipus de subvenció així com la concessió de subvencions quan es tracti de subvencions destinades a finançar despeses que tenguin una durada de fins a quatre anys.
  5. Aprovació dels justificants pel pagament de les subvencions concedides.
  6. Autoritzacions per realitzar curses esportives.
  7. Autoritzacions per celebrar fires i festes i per assumir festes de barriades.
  8. Declaracions d’interès general relatives a activitats d’implantació en sòl rústic exceptuades aquelles que corresponen a dotacions de serveis a habitatges, previ dictamen de comissió informativa.
  9. Aprovació de bases de concursos artístics, culturals i festius.
  10. Aprovació de sol·licituds per accedir al Centre d’Estades Diürnes Municipals.
  11. Aprovació canvis de vehicles de servei públic i de traspàs de titularitat de llicència municipal de vehicles lleugers de servei públic.
  12. Aprovació establiment dates oficials de Fires i Festes, i de normes de participació.

3r.  L'àmbit de la delegació d'aquestes atribucions ho serà en tota la seva extensió, en concordança i inclusió de les matèries connexes previstes a la legislació estatal i autonòmica.

4t.  La present resolució es difondrà entre el diferents departaments municipals, fent l'oportuna publicació en el BOIB, i se'n donarà compte al Ple de l'Ajuntament en la seva primera sessió”

Manacor, 11 de novembre de 2015

El batle
Pedro Rosselló Cerdà