Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE PARTICIPACIÓ, TRANSPARÈNCIA I CULTURA
Núm. 17202
Resolució de la secretaria general de la conselleria de Participació, Transparència i Cultura per la qual s’anuncia la licitació del contracte d’obres de sanejament de les grades de la pista d’atletisme del Poliesportiu Príncipes de España.
Versió PDF
1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:
a) Organisme: Conselleria de Participació, Transparència i Cultura.
b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.
c) Obtenció de la documentació i informació:
1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació
2) Domicili: carrer de Montenegro, 5
3) Localitat i codi postal: Palma - 07012
4) Telèfon: 971 78 85 15
5) Fax: 971 17 69 12
6) Correu electrònic: contractacio@turisme.caib.es
7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: la mateixa que s’assenyala per a la presentació d’ofertes.
d) Número d’expedient: CONTR 2015/5617
2. Objecte del contracte: Obres de sanejament de les grades de la pista d’atletisme del Poliesportiu Príncipes de España
a) Tipus: Obres
b) Descripció: Obres de sanejament de les grades de la pista d’atletisme del Poliesportiu Príncipes de España.
c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d’unitats: no
d) Lloc d’execució/lliurament: Poliesportiu Príncipes de España. C/ del Gremi de Forners, 4 (polígon de Son Castelló) - 07009 Palma.
e) Termini d’execució/lliurament: 35 dies.
f) Admissió de pròrroga:
g) Establiment d’un acord marc: no
h) Sistema dinàmic d’adquisició: no
i) CPV : 45236119
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Subhasta electrònica: no
d) Criteris d’adjudicació: Oferta econòmica, 100 punts
4. Valor estimat del contracte: 45.965,97 euros
5. Pressupost base de licitació:
a) Import net: 35.358,44 euros. IVA: 7.042,65 euros. Import total: 42.401,09 euros
6. Garanties exigides.
Provisional: No
Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació (IVA exclòs).
Complementària: No
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació: No obligatòria
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: D’acord amb l’apartat F (F0 a F5) del plec de clàusules administratives particulars.
c) Altres requisits específics: no
d) Contractes reservats: no
8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació: 26 dies naturals a comptar des de el dia següent al de la publicació de l’anunci de licitació en el BOIB. En el cas de que aquest dia fos dissabte, diumenge o festiu en les Illes Balears, el termini se prorrogarà al primer dia hàbil següent.
Hora límite: 14.00 hores.
b) Modalitat de presentació: la prevista en els punts 13 i 14 del plec de clàusules administratives particulars.
c) Lloc de presentació
1. Dependència: Servei de contractació de la Conselleria de Participació, Transparència i Cultura (UAC).
2. Domicili: carrer de Montenegro, 5
3. Localitat i Codi Postal: Palma– 07012
4. Adreça electrònica: contractacio@turisme.caib.es
d) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no
e) Admissió de variants: no.
f) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: dos mesos a comptar de l’obertura de les proposicions.
9. Obertura d’ofertes:
a) Descripció: en els termes exposats en el PCAP.
b) Adreça: carrer de Montenegro, 5.
c) Localitat i codi postal: Palma - 07012
d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà al perfil del contractant.
10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari fins a 500 €.
11. Altres informacions: no
Palma, 26 de novembre de 2015
La Secretària General
Ruth Mateu Vinent