Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE MEDI AMBIENT, AGRICULTURA I PESCA

Núm. 17169
Resolució del director general de Pesca i Medi Marí de 18 de novembre de 2015, per la qual s’estableixen els dies hàbils per a la pràctica de la pesca recreativa i submarina en la reserva marina del Llevant de Mallorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

L’article 6.1 del Decret 41/2015, de 22 de maig, pel qual es regulen les activitats d’extracció de flora o fauna marina i les activitats subaquàtiques a les reserves marines de les aigües interiors del litoral de les Illes Balears estableix que, a la reserva marina de Llevant, la pesca submarina es podrà practicar els dissabtes, els diumenges, els festius i dos dies laborables setmanals que es determinaran mitjançant una resolució de la Direcció General de Medi Rural i Marí, actualment Direcció General de Pesca i Medi Marí.

A més, el Decret 21/2007, de 23 de març, pel qual s’estableix la reserva marina del Llevant de Mallorca, estableix a l’article 6, que els dies hàbils per a la pesca recreativa des de terra i embarcació són els dissabtes, els diumenges i dos dies laborables que s’han d’establir mitjançant una resolució de la Direcció General de Pesca.

Atès que la Resolució de la directora general de Pesca de 13 de desembre de 2012, per la qual s’estableixen els dies hàbils per a la pràctica de la pesca recreativa i submarina en la reserva marina del Llevant de Mallorca, ha deixat de tenir vigència i que a la darrera reunió de la Comissió de Seguiment no es proposà el canvi d’aquests dies.

Per tot això, una vegada consultades les confraries de pescadors, la Federació Balear de Confraries i les associacions de pescadors recreatius implicades, dict la següent

Resolució

Els dies laborables hàbils per a la pràctica de la pesca recreativa des de terra i embarcació i submarina en la reserva marina del Llevant de Mallorca són els dimarts i els dijous.

Aquesta Resolució s’ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i té una vigència de tres anys a partir de la seva publicació.

 

 Palma, 18 de novembre de 2015

 El director general de Pesca i Medi Marí
  Juan Mercant Terrasa