Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

Núm. 16959
Obertura del termini de presentació de sol·licituds a les associacions inscrites en el Registre d'entitats ciutadanes per optar a una barra a la carpa de Sant Ferran (Formentera), durant les festes de Nadal 2015/2016

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, en sessió celebrada el 6 de novembre de 2015, i en exercici de les seves competències, sobre la base del que proposa (que d'acord amb l'article 54 i 89.3 i 5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, va aprovar les condicions econòmic-administratives i tècniques per a l'adjudicació d'una barra a les festes de Nadal durant l'any 2015, dirigides a totes aquelles entitats sense ànim de lucre inscrites en el Registre d'Entitats Ciutadanes del Consell Insular de Formentera, que tinguin l'àmbit d'actuació a l'illa de Formentera.

Podran sol·licitar un espai per instal·lar una barra per despatxar begudes per als concerts organitzats a la carpa ubicada a Sant Ferran amb motiu de Festes de Nadal 2015/2016, les entitats o associacions inscrites en el Registre d'Entitats Ciutadanes del Consell Insular de Formentera, que tinguin l'àmbit d'actuació a l'illa de Formentera, durant el termini de 5 dies, a partir de la publicació d'aquestes condicions en el BOIB, tauler d'anuncis i pàgina web del Consell Insular de Formentera.

 

“ANNEX
Condicions economicoadministratives i tècniques per a l’adjudicació d'una barra per les Festes de Nadal 2015/2016 a l'envelat de Sant Ferran.

1. Convocatòria:

Podran sol·licitar un espai per instal·lar una barra per a despatxar begudes pels concerts organitzats amb motiu de les Festes de Nadal a l’envelat de Sant Ferran, aquelles entitats sense ànim de lucre inscrites en el Registre d’Entitats Ciutadanes del Consell Insular de Formentera, que tenguin l’àmbit d’actuació a l’illa de Formentera.

El Consell Insular de Formentera per a les Festes de Nadal 2015 adjudicarà un màxim d’una barra.

Les mesures de l’espai a demanar seran de: 4 m de llarg.

S’haurà d’emplenar una sol·licitud que s’adjunta com annex I

Juntament amb la sol·licitud, s’haurà de presentar una còpia acarada de la documentació que acrediti que l’entitat es troba al corrent de pagament amb el Consell Insular de Formentera, i una memòria explicativa de l’entitat, (nom, activitats que realitzen, història, acció social, cultural o esportiva, àmbit local o sortida a l’exterior, història, ingressos, despeses i a què destinaran els beneficis de la barra).

2. Valoració:

L’àrea de Festes  avaluarà les sol·licituds presentades, segons les següents categories:

Categoria A:

Associacions Culturals i Comissions de Festes que organitzin festes populars de Formentera, sufragades majoritàriament per l’associació i que a l’hora fomentin l’acció dinamitzadora i promoguin la participació ciutadana en la societat formenterera.

Categoria B:

Associacions Culturals i/o d’acció social que reinverteixin part dels seus beneficis en la societat formenterera.

Categoria C:

Entitats esportives de l’illa de Formentera, on es tindrà en compte:

  1. antiguitat

  2. categoria

  3. nombre de socis

  4. repercussió en la societat formenterera

Entraran totes aquelles entitats corresponents a la categoria A, i en els casos d’entitats corresponents a les categories B i C es farà una valoració de totes les entitats presentades, tenint preferència les del grup B.

3. Pagament:

El preu estipulat serà de 9 € per metre quadrat i dia sol·licitat.

El pagament s’haurà d’efectuar mitjançant transferència bancària abans del dia 1 de desembre de 2015, en cas contrari perdrà de forma automàtica la concessió/autorització de l’espai sol·licitat.

Els números  de compte del Consell Insular de Formentera per fer l'ingres

  • Sa Nostra ara Banco Mare Nostrum  0487  2113  14  2000003108
  • Cam ara Sabadell  0081  1396  06  0001001505
  • Banca March  0061  0032  58  0000010181
  • La Caixa ara Caixabank  2100  0187  11  0200000383
  • Crèdit Balear ara Banco Popular Español  0075  6871  94  0602625618

Queden exemptes de pagament les entitats d’ajuda al desenvolupament.

4. Disposicions generals:

4.1 Prohibicions:

Les entitats i/o associacions beneficiàries, quedaran sotmeses, entre d’altres, a les següents prohibicions:

- L’ús de forn, microones, planxes de gas i graelles

- L’ús d’aparells individuals de música i/o altaveus. Pintar, fixar, ni fer forats en cap del material cedit pel Consell Insular.

- Usar material de vidre (plats, gots)

- Queda prohibit vendre begudes alcohòliques a menors d’edat.

4.2 Obligacions:

Les entitats i/o associacions beneficiàries, quedaran sotmeses, entre d’altres, a les obligacions següents:

Disposar de l’estructura i capacitat suficients per garantir el compliment de l’activitat per a la qual se sol·licita l’adjudicació.

Subscriure una pòlissa de Responsabilitat Civil que cobreixi als voluntaris de cada associació, que es presentarà una vegada resolta l'adjudicació de la barra.

Mantenir i netejar el material i l’espai cedit, i retornar-lo amb les mateixes condicions.

Complir  amb l’horari d’obertura, inici de la festa, i tancament:

- El 19 de desembre el tancament és a les 02.00 h.

- El 31 de desembre el tancament és a les 04.00h

- El 2 de gener el tancament és a les 02.00 h

Complir amb la normativa de seguretat (extintors) així com no obstaculitzar cap sortida ni entrada de cap carrer principal segons el que s’estableix en els plans d’emergència.

L'entitat podrà muntar la barra el primer dia d’inici de festa (19 de desembre de 2015) pel matí desmuntar el dia després de la darrera festa (2 de gener 2016)

L'entitat podrà sol·licitar a l’àrea d’infrastructures del Consell Insular de Formentera el material pel muntatge de les barres (cavallets, taulons, taules).

El Consell també proporcionarà la cessió de dos contenidors a l'entitat que retornarà nets.

5. Comissió avaluadora:

És constituirà una Comissió Avaluadora, formada  per un President (Consellera de Cultura, Educació i Patrimoni), el secretari de la Corporació o persona en qui delegi i 2 vocals (dos tècnics del Consell Insular de Formentera ).

6. Acceptació de les bases:

Els sol·licitants accepten, pel simple fet de presentar-se a l’adjudicació, amb la sol·licitud accepten les presents condicions i queda obligat al seu compliment.

La qual cosa es fa pública per a general coneixement.

 

Formentera, 11 de novembre de 2015.

El president,
Jaume Ferrer Ribas.

Documents adjunts