Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
Núm. 16909
Bases reguladores per la concessió de subvencions a esportistes alcudiencs que hagin participat a l’edició de l’Ironman d’Alcúdia setembre 2015
Versió PDF
En sessió ordinària dia 17 de novembre de 2015, el Consell d’Administració del Patronat Municipal d’Esports d’Alcúdia ha aprovat les bases reguladores per la concessió de subvencions a esportistes alcudiencs que hagin participat a l’edició de l’Ironman d’Alcúdia setembre 2015.
D’acord amb l’article 9.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, per mitja del present edicte se publiquen les bases referides.
De la mateixa manera, s’inicia el període de presentació de sol·licituds a partir del dia següent de la publicació de les presents Bases al BOIB i durant els deu (10) dies hàbils posteriors.
Alcúdia, 17 de novembre de 2015
El president delegat del Patronat Municipal d’Esports
Joaquín Cantalapiedra Aloy
BASES REGULADORES PER A LA CONCESSIÓ DE SUBVENCIONS a esportistes alcudiencs que hagin participat a l’edició IRONMAN d’Alcúdia setembre 2015
1. Objecte de la convocatòria.
Per tal de complir amb “l’Article 3.- Constitueixen finalitats del Patronat, amb caràcter general” dels Estatuts del Patronat Municipal d’Esports tenint en compte les Competències Municipal donades a les següents lleis:
L’objecte d’aquesta convocatòria es incentivar i fomentar la participació a l’Ironman de setembre 2015 entre els ciutadans d’Alcúdia per tal de complir amb els principis de promoció de l’esport, juntament amb els de igualtat, mèrit i capacitat.
2. Destinataris de les ajudes.
Els/les beneficiaris/-àries d'aquesta subvenció seran aquells ciutadans empadronats a Alcúdia que hagin participat a l’Ironman celebrat dia 26 de setembre de 2015.
3. Requisits.
Els/les beneficiaris/-àries hauran de complir amb els següents requisits:
4. Dotació pressupostària.
Per a aquesta finalitat existeix crèdit adequat i suficient de 4.000€ a la partida pressupostària ES 341 489002 per atendre les obligacions de contingut econòmic que es derivin de la concessió de les subvencions.
5. Forma i documentació de presentació de sol·licituds.
Les persones interessades a sol·licitar un ajut s’han d’adreçar al registre del Patronat Municipal d’Esports de l’Ajuntament d’Alcúdia i aportar la següent documentació:
a. Sol·licitud (Annex 1).
b. Fotocòpia del DNI o Passaport del sol·licitant.
c. Document bancari en què constin les dades del compte on abonar la subvenció i el titular. (En el cas de ser un equip, hauran de presentar el compte bancari per cada un dels membres).
d. Document de la corresponent empresa organitzadora de l’esdeveniment on consti en el seu cas la participació mitjançant la inscripció a l’Ironman d’Alcúdia de setembre 2015.
e. Document que demostri detalladament la despesa feta com a conseqüència de l’execució d’aquesta prova esportiva.
f. Autorització per a la consulta de les dades d’empadronament de la persona sol·licitant (Annex 2).
g. Relació d’ajudes i subvencions concedides pel mateix concepte (Annex 3).
h. Certificat d’estar al corrent de les obligacions fiscals amb:
o Hisenda
o Seguretat Social
i. Autorització per a la consulta de les dades d’estar al corrent amb les obligacions tributàries amb l’Ajuntament d’Alcúdia (Annex 4)
j. Enviar fotografia practicant l’esport d’aquesta subvenció via correu electrònic a patronat@alcudia.net
6. Termini de presentació.
El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils a partir del dia següent a la data de publicació d’aquestes Bases.
7. Quantia i nombre d’ajudes.
S’estableix la quantitat global de 4.000€, que es distribuirà de forma individualitzada per a cadascun dels beneficiaris fins un màxim de 200 euros per participant individual o per equip. En el cas d’equip la quantia és repartirà entre cada un dels membres.
8. Criteris de Valoració.
Els criteris de valoració de les subvencions seran els següents:
Els 4.000 Euros es distribuiran en funció del nombre de participants alcudiencs que hagin participat en la prova d’Ironman a Alcúdia el 26 de setembre de 2015 i que a més hagin presentat la sol·licitud en el terminis que marca aquesta convocatòria i amb tots els requisits que en aquestes bases s’inclouen: justificacions, documentacions, etc.
El import corresponent a cada sol·licitant es calcularà de la següent manera:
4000€
Qn= _____________________________
nº sol·licituds
En cap cas es donarà una quantitat superior als 200 Euros per sol·licitud ja sigui individual o per equip.
9. Comissió de valoració i atorgament.
La Comissió de Valoració estarà formada pels següents membres:
Les funcions de l’ esmentada comissió seran les següents:
Pel que fa al procés administratiu de concessió dels ajuts, la Comissió Avaluadora atendrà els següents períodes:
Una vegada examinades totes les sol·licituds, aquesta Comissió emetrà un informe amb la llista d’ admesos i exclosos i els motius d’exclusió, que ha de servir de base per elaborar la proposta la resolució provisional per part del President Delegat del Patronat Municipal d’Esports, d’acord amb els criteris de valoració i els requisits establerts en aquestes bases.
Aquesta llista s’exposarà a la pàgina web i al tauler d’anuncis de l’Ajuntament i del Patronat Municipal d’Esports.
Els sol·licitants podran presentar, en el termini de 5 dies hàbils comptats a partir del següent a l’exposició de la llista provisional, les oportunes reclamacions acompanyades de la documentació que estimin convenient, que haurà d’ésser presentada al registre d’entrada del Patronat Municipal d’Esports de l’Ajuntament d’Alcúdia en horari d’atenció al públic.
10. Resolució de la convocatòria.
Una vegada la Comissió Avaluadora hagi analitzat la documentació aportada per esmenar i a la vista de les al·legacions presentades, en el termini de tres dies hàbils, elaborarà un informe que ha de servir de base per elaborar la resolució definitiva de concessió o denegació de les ajudes, que expressarà la llista de persones beneficiàries i la quantitat de l’ajut atorgat, i també les sol·licituds excloses amb indicació de la causa d’exclusió.
El President delegat del Patronat Municipal d’Esports, a vista de l’informe, aprovarà la resolució de la convocatòria, que serà exposada en els llocs d’informació assenyalats a les bases d’aquesta convocatòria.
11. Pagament de les subvencions.
El pagament de les subvencions es realitzarà mitjançant transferència bancària al compte indicat pel sol·licitant.
12. Compatibilitat de les subvencions.
Aquesta subvenció podrà ser compatible amb altres ajudes i subvencions amb la mateixa finalitat. En cap cas, la suma de les ajudes rebudes podran superar la despesa feta per aquest esdeveniment.
13. Règim de recurs.
Contra aquesta resolució es podrà interposar recurs de reposició en el termini d’un mes des de la seva publicació o recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos.
El President delegat del El tècnic d’esports del
Patronat Municipal d’Esports Patronat Municipal d’Esports
Joaquin Cantalapiedra Aloy Rubén T. Alcalde Guevara
ANNEX 1
SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ PER A esportistes alcudiencs que hagin participat a l’edició IRONMAN d’Alcúdia setembre 2015.
Dades del Sol·licitant:
|
Nom i Llinatges |
|
DNI |
|
|||
|
Adreça |
|
|||||
|
Telèfon |
|
Correu Electrònic |
|
|||
( ) Participant individual
( ) Participants per equip
(Només si has marcat la casella de “PARTICIPANTS PER EQUIP”)
|
Nom i Llinatges |
|
DNI |
|
|
Nom i Llinatges |
|
DNI |
|
|
Nom i Llinatges |
|
DNI |
|
EXPÒS:
Que estic interessat en sol·licitar al Patronat Municipal d’Esports de l’Ajuntament d’Alcúdia la subvenció per participar al Ironman d’Alcúdia el dia 26 de setembre de 2015.
Per això, DEMAN
Que s’accepti a tràmit aquesta sol·licitud de subvenció en els termes que regula la convocatòria de SUBVENCIONS a esportistes alcudiencs que hagin participat a l’edició IRONMAN d’Alcúdia SETEMBRE 2015.
Signatura
ANNEX 2
AUTORITZACIÓ
Jo, amb DNI
autoritzo al Patronat Municipal d’Esports de l’Ajuntament d’Alcúdia a consultar les meves dades del padró municipal d’habitants.
I perquè consti, als efectes que corresponguin, firmo la present a,
Alcúdia, de de 2015
Signatura
(En el cas de ser un equip, hauran de presentar aquesta autorització per cada un dels membres)
ANNEX 3
RELACIÓ D’AJUDES I SUBVENCIONS CONCEDIDES PEL MATEIX CONCEPTE
Jo, ........................................................................................................................ amb DNI ....................................
Declaro que
( ) Sí He sol·licitat un altre ajut per a la mateixa finalitat a una altra entitat pública.
- Entitat: ......................................... Import: ..........................................
- Entitat: ......................................... Import: ..........................................
( ) No He sol·licitat un altre ajut per a la mateixa finalitat a cap altra entitat pública.
I perquè consti, als efectes que corresponguin, firmo la present a
Alcúdia, ........... de ....................................... de 2015
ANNEX 4
AUTORITZACIÓ CONSULTA DE LES OBLIGACIONS FISCALS AMB L’AJUNTAMENT D’ALCÚDIA.
Jo, amb DNI
autoritzo al Patronat Municipal d’Esports de l’Ajuntament d’Alcúdia a consultar les meves dades d’estar al corrent de les obligacions fiscals amb l’Ajuntament d’Alcúdia.
I perquè consti, als efectes que corresponguin, firmo la present a,
Alcúdia, de de 2015
Signatura”