Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE MEDI AMBIENT, AGRICULTURA I PESCA

Núm. 16618
Resolució del conseller de Medi Ambient, Agricultura i Pesca d’11 de novembre de 2015 per la qual se sotmet a informació pública l’Avantprojecte de llei d’avaluació ambiental de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. En data 21 d’octubre de 2015, es va ordenar l’inici del procediment i de la tramitació de l’Avantprojecte de llei d’avaluació ambiental de les Illes Balears i es va designar la Secretaria General òrgan responsable d’aquest procediment.

2. En data 9 de novembre de 2015, s’ha dut a terme la memòria de l’anàlisi de l’impacte normatiu, d’acord amb la Llei 4/2011, de 31 de març, de la bona administració i del bon govern de les Illes Balears.

Fonaments de dret

1. L’article 36 de la Llei 4/2001, de 14 de març, del Govern de les Illes Balears.

2. L’Acord de Consell de Govern de 28 de desembre de 2004 pel qual s’aproven les Instruccions sobre el procediment per a l’exercici de la iniciativa del Govern.

3. La Llei 4/2001, de 31 de març, de la bona administració i del bon govern de les Illes Balears.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Sotmetre l’Avantprojecte de llei d’avaluació ambiental de les Illes Balears a l’audiència de la ciutadania i posar-lo a disposició de les persones interessades a la Conselleria de Medi Ambient, Agricultura i Pesca (c/ del Gremi de Corredors, 10, 07009 Palma) i a la pàgina web Participació Ciutadana del Govern de les Illes Balears (http://participaciociutadana.caib.es).

2. Fixar el termini d’audiència en quinze dies hàbils des de l’endemà d’haver-se publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Les al·legacions s’han de presentar a la seu de la Conselleria de Medi Ambient, Agricultura i Pesca (c/ del Gremi de Corredors, 10, 07009 Palma) o a qualsevol dels llocs que determina l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

3. Habilitar la possibilitat de presentar-hi al·legacions per mitjans telemàtics mitjançant l’apartat “participació en l’elaboració de normativa” de la pàgina web Participació Ciutadana del Govern de les Illes Balears (<http://participaciociutadana.caib.es>), en el termini que estableix l’apartat anterior, d’acord amb l’article 34.2 f de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

4. Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web incloguin la identificació de la persona o entitat que fa les al·legacions s’han d’incloure en l’expedient d’elaboració normativa, encara que no constin en el registre d’entrada electrònic de l’Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, el funcionari o funcionària de l’òrgan competent de la tramitació del procediment normatiu que les rebi electrònicament ha d’emetre una diligència de les al·legacions presentades.

5. Ordenar la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, 11 de novembre de 2015

El conseller
Vicenç Vidal i Matas