Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 16489
Departament de Personal. Registre de Personal i Informàtica. Acord de creació d'un lloc de TAG al Departament de Qualitat
Versió PDF
Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 28 d’octubre de 2015, es va aprovar el següent:
“Primer.- Aprovar la proposta MF-299, de creació d’un nou lloc de treball de Tècnic d’Administració General (TAG) al Departament de Qualitat i Atenció a la Ciutadania, de l’Àrea de Funció Pública i Govern Interior. Tot això, segons l’informe emès amb data 15.09.2015 i d’acord amb el detall que s’adjunta com a annex, prèvia negociació amb els representants sindicals a la Comissió Tècnica de la RLLT del dia 01.10.2015, posteriorment ratificat a la Mesa General de Negociació del dia 08.10.2015 havent arribat a un acord unànime.
Segon.- A més a més de les funcions genèriques dels Tècnics d’Administració General (TAG), les funcions específiques del lloc de treball seran les següents:
- Trametre, gestionar i estudiar jurídicament totes les tasques derivades del dret d’accés a la informació derivat de la Llei de Transparència.
- Trametre el règim disciplinari que es desenvolupi derivat del bon govern.
- Recolzar tècnicament les tasques en matèria de transparència dutes a terme pel Negociat de Qualitat.
- Recolzar tècnicament al/la Cap del Departament i a la resta del personal de la mateixa unitat organitzativa en aquelles altres matèries pròpies del Departament de Qualitat i Atenció a la Ciutadania.
Tercer.- Establir com a data d’efectes de la creació del lloc de treball la del dia següent de la seva aprovació.
Quart.- Publicar el contingut de l’ Acord i l’annex adjunt en el Butlletí Oficial de les Illes Balears ”.
Contra aquest acord, que esgota la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs de reposició en el termini d’un mes davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segon l’article abans esmentat i els 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 6 de novembre de 2015
El Coordinador del Registre de Personal i Informàtica
Joan Miquel Escales Vidal
PROPOSTA 299 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI
|
ÀREA: |
AFP |
ÀREA DE FUNCIÓ PÚBLICA I GOVERN INTERIOR |
|
ÒRGAN: |
AFP001 |
DIRECCIÓ GENERAL DE FUNCIÓ PÚBLICA I GOVERN INTERIOR |
|
UNITAT: |
AFP0015000 |
DEPARTAMENT DE QUALITAT I ATENCIÓ A LA CIUTADANIA |
LLOCS DE TREBALL DE NOVA CREACIÓ
|
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
F20010036 |
TAG |
1 |
G |
23 |
59 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3051 - SUBESCALA TÈCNICA (TAG) |
|
C1 |
|
LLEGENDA
|
NL |
NÚMERO DE LLOCS |
|
|
|
|
TL |
TIPUS DE LLOC |
|
G |
GENÈRIC |
|
|
|
|
CD |
COMPLEMENT DE DESTÍ |
|
|
|
|
FP |
FORMA DE PROVISIÓ |
|
C |
CONCURS |
|
|
|
|
ADM |
ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
|
AJP |
AJUNTAMENT DE PALMA |
|
|
|
|
GR |
GRUP |
|
|
|
|
TJ |
TIPUS DE JORNADA |
|
JG1 |
JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS |
|
|
|
|
TH |
TIPUS D'HORARI |
|
H1 |
HORARI D'ADMINISTRACIÓ |
|
|
|
|
OBS |
OBSERVACIONS |
|
|
|
|
CE |
COMPLEMENT ESPECÍFIC |
|
59 |
15.118,46 € |