Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

UNIVERSITAT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 16411
Resolució de 4 de novembre de 2015, de la Universitat de les Illes Balears, per la qual es nomenen professors dels cossos docents universitaris en diferents àrees de coneixement

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Vistes les propostes formulades per les comissions corresponents que han jutjat els concursos d’accés per a la provisió de places de professorat universitari, convocats per Resolució d’aquesta universitat de 20 de juliol de 2015 (Butlletí Oficial de l’Estat d’1 d’agost), i tenint en compte que s’han complert els tràmits reglamentaris, aquest Rectorat, de conformitat amb el que estableixen l’article 65 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’universitats, i l’article 38 dels Estatuts d’aquesta universitat, aprovats pel Decret 64/2010, de 14 de maig, ha resolt de nomenar professors dels cossos docents universitaris els candidats que es detallen a continuació:

Sra. Victòria Aurora Ferrer Pérez, amb DNI 43 022 673-T, catedràtica d’universitat de l’àrea de coneixement de Psicologia Social, adscrita al Departament de Psicologia, a la plaça codi 130626.

Sra. Gemma Isabel Turnes Palomino, amb DNI 43 062 185-K, catedràtica d’universitat de l’àrea de coneixement de Química Inorgànica, adscrita al Departament de Química, a la plaça codi 140529.

Sr. Pedro Guijarro Fuentes, amb DNI 26 472 708-F, professor titular d’universitat de l’àrea de coneixement de Didàctica de la Llengua i la Literatura, adscrit al Departament de Filologia Espanyola, Moderna i Clàssica, a la plaça codi 080113.

Aquests nomenaments tindran efectes plens a partir de la corresponent presa de possessió dels interessats, que ha d’efectuar-se en el termini màxim de vint dies a comptar del dia següent a la publicació de la present Resolució al Butlletí Oficial de l’Estat.

La present Resolució podrà ser impugnada mitjançant la interposició de recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu competent en el termini de dos mesos des del dia següent a la publicació de la Resolució al Butlletí Oficial de l’Estat. Potestativament podrà interposar-se recurs de reposició davant el Rector en el termini d’un mes des del dia següent a la publicació. En aquest cas, no podrà interposar-se el recurs contenciós administratiu esmentat fins que no s’hagi resolt expressament la reposició, o s’hagi produït la desestimació presumpta d’aquesta.

Palma, 4 de novembre de 2015

  

El Rector

p.d. (Resolució de 23 de març de 2015) la vicerectora de Professorat i Seus Universitàries

Maria Antònia Fornés Pallicer.