Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE SERVEIS SOCIALS I COOPERACIÓ
Núm. 16346
Resolució de la consellera de Serveis Socials i Cooperació per la qual se sotmet al tràmit d’informació pública l’Avantprojecte de llei de la renda social garantida de les Illes Balears
-
Contingut, oficial i autèntic, de la disposició:
Versió PDF
Fets
-
En data 22 d’octubre de 2015, el director general de Planificació i Serveis Socials va emetre una memòria de l’anàlisi de l’impacte normatiu sobre l’elaboració de l’avantprojecte de llei de la renda social garantida de les Illes Balears.
-
En la mateixa data, la consellera de Serveis Socials i Cooperació va dictar la Resolució mitjançant la qual s’inicia el procediment d’elaboració de l’avantprojecte de llei esmentat, i es designa la Direcció General de Planificació i Serveis Socials com a òrgan competent per tramitar el procediment.
-
Una vegada elaborat l’Avantprojecte de llei, d’acord amb el que disposa la disposició setena de les Instruccions sobre el procediment per a l’exercici de la iniciativa legislativa del Govern de les Illes Balears, aprovades per l’Acord del Consell de Govern de 21 de desembre de 2004, s’ha de sotmetre al tràmit d’audiència de les entitats interessades i al tràmit d’informació pública.
Fonaments de dret
La disposició setena de les Instruccions sobre el procediment per a l’exercici de la iniciativa legislativa del Govern de les Illes Balears, aprovades per l’Acord del Consell de Govern de 21 de desembre de 2004.
Per tot això, dict la següent
Resolució
-
Sotmetre a l’audiència de la ciutadania l’esborrany de l’Avantprojecte de llei de la renda social garantida de les Illes Balears, i posar-lo a disposició de les persones interessades a la Direcció General de Planificació i Serveis Socials (plaça de la Drassana, 4, de Palma), i a la pàgina web de participació ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears.
-
Fixar el termini d’informació pública en quinze dies hàbils des de l’endemà d’haver-se publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Les al·legacions s’han de presentar a la seu de la Direcció General de Planificació i Serveis Socials (plaça de la Drassana, 4, de Palma), o a qualsevol dels llocs que determina l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i el procediment administratiu comú.
-
Habilitar la possibilitat de presentar-hi al·legacions per mitjans telemàtics mitjançant l’apartat “Participació en l’elaboració normativa” de la pàgina web de participació ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears, dins del termini que s’estableix en l’apartat anterior, d’acord amb l’article 34.2 f de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. - Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web incloguin la identificació de la persona o l’entitat que les fa, s’inclouran en l’expedient d’elaboració normativa, tot i que no constin en el registre d’entrada electrònic de l’Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, el funcionari o funcionària de l’òrgan competent de la tramitació del procediment normatiu que les rebi electrònicament ha d’emetre una diligència de les al·legacions presentades.
-
Ordenar la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 28 d’octubre de 2015
La consellera
Fina Santiago Rodríguez