Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE SÓLLER
Núm. 16335
Expedient 118/2015 - Servei de retirada, transport i eliminació de vehicles abandonats i el seu tractament com a residus.
Anunci d'adjudicació
Versió PDF
La Junta de Govern Local, a la sessió ordinària celebrada el dia vint-i-set d'octubre de 2015, va Acordar adjudicar el contracte del servei de retirada, transport i eliminació de vehicles abandonats i el seu tractament com a residus, publicant-se la seva formalització a l'efecte de l'article 154 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat per Real Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre.
1. Entitat adjudicadora: dades generals i dades per a l'obtenció de la informació
a) Organisme: Ajuntament de Sóller
b) Dependència que tramita l'expedient: Béns i Serveis
c) Obtenció de documentació i informació
Dependència: Béns i Serveis
Domicili: Ajuntament de Sóller. Plaça Constitució 1. 07100 Sóller
Telèfon: 971.63.84.68
Telefax: 971.63.37.22
Correu electrònic: imorell@a-soller.es
Direcció perfil del contractant: www.a-soller.es
d) Número d'expedient: 118/2015
2. Objecte del contracte.
a). Descripció: retirada, transport i eliminació de vehicles abandonats i el seu tractament com a residus.
b). Divisió per lots: no
3. Tramitació procediment i forma d'adjudicació:
a) Tramitació: urgent
b) Procediment: obert.
c) forma: diversos criteris d'adjudicació
4. Import d'adjudicació:
Aquest servei no disposa de cap remuneració, ja que es considera que les despeses produïdes per la gestió adequada de tots els vehicles recollits (reutilització i reciclatge de tots els materials susceptibles de ser-ho) li proporcionaran a l'adjudicatari les compensacions necessàries.
L'import a satisfer a favor de l'Ajuntament queda fixat en:
5. Formalització del contracte:
Sóller, 5 de novembre de 2015
El Batle President
Jaume Servera Servera.