Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE PALMA
EMPRESA MUNICIPAL DE TRANSPORTS URBANS DE PALMA DE MALLORCA, SA
Núm. 16307
Procés de selecció per a cobrir places de conductor-perceptor de l'EMT-Palma
Versió PDF
El consell d'administració de l'Empresa Municipal de Transports Urbans de Palma de Mallorca, en la sessió de dia 30 d'octubre de 2015 va aprovar les bases que s'adjunten, que regiràn el procés de selecció, per cobrir places de conductor-perceptor.
El termini de presentació d'ofertes es de 20 dies naturals a comptar desde l'endemà de la publicació d'aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears,si el darrer dia fos diumenge o festiu,aquest termini finalitzarà el proper dia hàbil.
La informació sobre el desenvolupament d'aquest procés es publicarà a la web: www.emtpalma.es en el perfil del contractant,secció de licitacions en curs.
PROCES DE SELECCIÓ DE PERSONAL( 2/2015 )GRUP PROFESSIONAL 4: CONDUCTOR-PERCEPTOR.
OBJECTE
Aquest document té per objecte constituir una convocatòria, mitjançant concurs-oposició, per a la cobertura de 31 places de conductor-perceptor, de les quals 3 es reserven per al torn de persones amb discapacitat, que s’incorporaran segons les necessitats de l’empresa abans del 31 de desembre de 2016, amb contracte de duració determinada, llevat dels contractes de relleu, amb les característiques establertes al punt 1.5.8.2 d’aquestes Bases.
Així mateix, es preveu que els aspirants que, no havent obtingut plaça, hagin obtingut un dels 100 primers llocs a la puntuació final, podran ser contractats segons l’ordre de puntuació, amb el mateix tipus de contracte, segons les necessitats de l’Empresa, de les quals 2 places es reservaran per al torn de persones amb discapacitat.
Aquest concurs-oposició unifica en la mateixa convocatòria el torn restringit per a la promoció interna entre el personal de l’empresa i la convocatòria en torn lliure, d’acord amb el Conveni col·lectiu vigent.
Les places no cobertes al grup reservat a persones amb discapacitat s’acumularan al grup general. També seran cobertes pel grup general les places no cobertes per promoció interna.
Com a conseqüència d’aquest procés de selecció, el nombre màxim d’aspirants que integraran les llistes dels dos torns de conductors per a la seva incorporació esglaonada en funció de les necessitats de l’Empresa serà de 100 persones, les quals, un cop finalitzat el procés, aniran cobrint les necessitats de contractació per a cobrir vacants amb reserva del lloc de feina o de relleu per jubilació parcial que es produeixin, a més de poder cobrir, mitjançant un contracte temporal de duració determinada, l’oferta de serveis que pugui necessitar l’Empresa, seguint l’ordre de prelació establert a les dites llistes.
Les llistes de persones tindran vigència temporal fins al seu esgotament, d’acord amb aquestes Bases.
Tot això en compliment de la normativa vigent següent:
1.Estatut dels treballadors (RDL 1/1995 i actualitzacions posteriors, especialment els art. 8, 12 i 15)
2.Llei 7/1985, de 14 d’abril, reguladora de les bases del règim local, especialment els art. 91 i 103
3.Llei 6/1997, de 14 d’abril, d’organització i funcionament de l’Administració general de l’Estat, especialment els art. 6, 53 i 55
4.Llei 7/2007, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic, art. 1.3., 2, 7, 11, 13 i del 55 al 61
5.Reglament orgànic del govern i l’administració de l’Ajuntament de Palma (BOIB núm. 120, d’11 de setembre de 2004)
6.Llei 57/2003, de 16 de desembre, de mesures de modernització del govern local, amb les actualitzacions vigents
7.Llei 2/1991, de 7 de gener, sobre els drets d’informació dels representants dels treballadors en matèria de contractació, especialment els art. 1.1 i 1.3
8.Conveni col·lectiu de l’EMT-PALMA vigent actualment, especialment l’art. 5 en matèria de procediment de selecció
9.Codi de bon govern de l’Ajuntament de Palma, de 28 de febrer 2013
Aquest document inclou tot el procés de contractació de personal de l’EMT-PALMA i, en concret, els següents apartats:
1.1.Memòria justificativa de la necessitat de contractació.
1.2.Justificació d’existència de fons (anual i plurianual).
1.3Procediment de contractació.
1.4.Autorització de l’inici del procediment.
1.5.Bases i aprovació de la convocatòria.
1.1. MEMÒRIA JUSTIFICATIVA DE LA NECESSITAT DE CONTRACTACIÓ
Categoria professional: conductor-perceptor agent únic (conductor d’autobús).
Grup professional: grup 4, “Professionals de trànsit i circulació”, amb les funcions de conductor-perceptor agent únic i qualsevol altra pròpia del seu grup professional.
Nombre de vacants a cobrir: fins a 100 places, de les quals 5 estan reservades al torn de persones amb discapacitat, que constituiran les llistes de conductors-perceptors (agent únic) i podran ser incorporats de manera esglaonada en funció de les necessitats de l’Empresa.
Condicions econòmiques: les recollides per al nivell salarial del grup 4, del Conveni col·lectiu de l’EMT-PALMA vigent en cada moment.
Horari de treball: l’horari de treball és l’establert al Conveni col·lectiu de l’EMT-PALMA vigent en cada moment i a l’acord subscrit a la Comissió d’Hores i Serveis entre els representants dels treballadors i l’Empresa, emparat per l’art. 45 del dit Conveni col·lectiu, és a dir: “El grup de conductors no adscrit a torn de treball (disponible quant a torn de treball), podent realitzar indistintament torns de matí, capvespre o tercer torn, estarà format per aquells treballadors que hagin ingressat a l’Empresa a partir del 5 de març de 2009. Aquesta data és revisable a la Comissió d’Hores i Serveis, si aquests no fossin suficients, per als últims treballadors contractats per l’Empresa tot i que hagin adquirit la condició de fixos.”
Centre de treball: actualment situat a la carretera del Coll d’en Rabassa, a Son Ferriol, polígon de Sant Mateu, 07007 Palma, o a qualsevol altra que es pugui establir.
Sense perjudici del caràcter itinerant de la prestació del servei i a causa de les característiques del lloc de conductor d’autobús urbà, les funcions pròpies del grup professional 4 del vigent Conveni col·lectiu de l’EMT-PALMA es desenvoluparan a qualsevol de les línies que l’empresa tingui establertes o pugui establir.
Descripció de la necessitat: la necessitat de contractar aquest grup de conductors està motivada per a poder cobrir:
Tot això per a permetre dur a terme l’oferta de servei de transport públic de Palma.
1.2. JUSTIFICACIÓ D’EXISTÈNCIA DE FONS
No es produeix variació substancial en la massa salarial pressupostada i aprovada per a l’EMT per a l’exercici 2015.
1.3. PROCEDIMIENT DE SELECCIÓ
El procediment de selecció seguirà el que estableix l’article 5 del Conveni col·lectiu de l’EMT-PALMA vigent:
Artículo 5º.- Ingresos, ascensos, pruebas y tribunal
1. - Los ingresos se efectuarán para cubrir las necesidades de plantilla que la empresa precise.
En aquellos casos que sea necesario reunir requisitos específicos, éstos serán definidos por la empresa.
2. - Las convocatorias se realizarán en forma pública de empleo, que como mínimo establecerán:
A. El número de puestos de trabajo a cubrir y el perfil de éstos.
B. La fecha límite para realizar el examen.
C. La convocatoria se realizará con 20 días de antelación a la fecha límite para la admisión de solicitudes.
3. Las vacantes de puestos de trabajo que la empresa precise cubrir, tanto de carácter fijo como temporal, incluidas hasta el grupo profesional 3 inclusive, del que se excluyen aquellos que son cargos de confianza de la empresa, se ofrecerán como promoción interna a los trabajadores fijos de plantilla, con los criterios establecidos para los ascensos.
Todos los ascensos de puestos de trabajos, incluidas hasta el grupo profesional 3 inclusive, del que se excluyen aquellos que son cargos de confianza de la empresa, se efectuarán por concurso oposición en una sola convocatoria para todos los trabajadores de la empresa.
Los factores a valorar serán la aptitud, actitud, antigüedad y conocimientos prácticos del puesto a cubrir.
Si una vez efectuadas las pruebas ningún aspirante obtuviera la puntuación mínima establecida, la empresa podrá convocar las vacantes por concurso público.
4. - La empresa elaborará el temario de las pruebas y exámenes a realizar.
El tribunal estará compuesto por cinco miembros: dos por parte de la empresa, dos por parte del comité de empresa y un profesional con conocimientos sobre el temario designado por la empresa.
Las pruebas o exámenes a realizar se efectuarán por sorteo, entre aquellos temas que presente la empresa, que no podrán ser inferior a siete para cada convocatoria o examen. El tribunal calificará y publicará los resultados finales.
No podrán formar parte del tribunal de exámenes aquéllas personas que tengan parentesco hasta el tercer grado con algún aspirante, pudiendo ser recusado por tal motivo.
5.- Las vacantes para sustituir a un trabajador con reserva del puesto de trabajo se cubrirán mediante la oportuna oferta pública sin los requisitos establecidos en los puntos 2, 3 y 4 del presente artículo.
Excepcionalmente, a los efectos de agilizar el procedimiento de incorporación de trabajadores relevistas mediante un contrato temporal, la empresa podrá acudir al proceso de selección previsto en el párrafo anterior.
En ningún supuesto la aplicación de este procedimiento de selección llevará aparejada la contratación indefinida.
En cualquiera de los casos anteriormente citados el proceso de selección contará con la participación del comité de empresa en el tribunal. En este sentido, el tribunal estará compuesto por cinco miembros: dos por parte de la empresa, dos por parte del comité de empresa y un profesional con conocimientos sobre el temario designado por la empresa.
1.4. AUTORITZACIÓ DE L’INICI DEL PROCEDIMENT PER PART DE DIRECCIÓ
L’aprovació d’aquest document per part del Consell d’Administració, amb el compliment previ del Codi de bon govern de l’Ajuntament de Palma de Mallorca, del 28 de febrer de 2013, amb informe de la Regidoria de Funció Pública del 2 d’octubre de 2015 i aprovat pel Consell d’Administració el 30 d’octubre de 2015, suposa l’autorització de tot el seu contingut.
1.5.BASES DE LA CONVOCATÒRIA
1.5.1. Descripció de les places
Les funcions a exercir són, amb caràcter general i no restrictiu, totes les indicades al Reglament del servei de transport col·lectiu urbà de Palma de Mallorca, publicat al BOIB núm. 14, de 27 de gener de 2007, a més de les establertes al Conveni col·lectiu vigent de l’EMT-PALMA, en concret les de l’article 9, que indica textualment:
9.1 Convenio Colectivo Grupo profesional 4º.- Profesionales de tráfico y circulación.
Comprende aquellos trabajadores que reúnen o requieren actitudes y aptitudes específicas para desarrollar las funciones de su puesto de trabajo, de acuerdo a la planificación y dirección de su trabajo por parte de la Dirección de Empresa, pero que la ejecución efectiva requiere de una autonomía y responsabilidad directa del trabajador.
Las funciones de los puestos de trabajo, por su singularidad y profesionalidad específica, son aquellas que tradicionalmente han venido organizando y planificando la dirección de la empresa o que en un futuro pueda organizar y planificar, para la actividad del transporte urbano de viajeros.
9.2.- Las funciones enumeradas en cada grupo profesional definen el contenido de la prestación laboral, sin que ello suponga agotar las funciones de cada uno de ellos. En todo caso, serán las necesarias para garantizar la correcta ejecución de la prestación laboral.
1.5.2. Procés de selecció
El procés de selecció es durà a terme mitjançant el sistema públic, a través d’una oferta pública i amb el següents criteris;
1.5.3. Requisits
Els aspirants han de complir els següents requisits:
En cap cas s’admetran sol·licituds d’aspirants que havent estat contractats a l’EMT-Palma, administracions públiques, empreses públiques o organismes autònoms hi hagin causat baixa per acomiadament disciplinari, tret que abans que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds l’acomiadament hagi estat declarat improcedent per sentència judicial ferma.
Els aspirants hauran de complir els requisits abans indicats dins el termini de presentació de sol·licituds i no haver perdut cap dels requisits al moment de la contractació.
En qualsevol moment que l’EMT-PALMA esbrini o constati de forma fefaent la falta dels requisits o la falsedat de la documentació o la declaració presentada, el candidat serà exclòs immediatament del procés i si està contractat serà acomiadat disciplinàriament, sense perjudici de la responsabilitat en què hagi incorregut per falsedat, i l’EMT-PALMA es reservarà les accions legals pertinents.
1.5.4. Publicitat i presentació de sol·licituds pels aspirants
Publicitat: la convocatòria es publicarà al BOIB i al web de l’EMT-PALMA (www.emtpalma.es), amb independència que es publiqui a d’altres mitjans, però no de forma obligatòria.
Imprès de sol·licitud: es podrà descarregar del web de I’EMT-PALMA (www.emtpalma.es) o es podrà recollir a les oficines de I’EMT:
- Ctra. del Coll d’en Rabassa a Son Ferriol - Pol. de Sant Mateu - Son Banya - 07007 Palma. Horari: de 8 a 14.30 hores, de dilluns a divendres.
- C. de Josep Anselm Clavé, 5 - 07002 Palma. Horari: de 8.30 a 17.30 hores, de dilluns a divendres.
Termini per a la presentació de sol·licituds: el termini d’admissió de sol·licituds serà de 20 dies naturals des de l’endemà que es publiqui aquesta convocatòria al BOIB. Al web de I’EMT-PALMA (www.emtpalma.es) es publicaran els llocs i els horaris de presentació de les sol·licituds del procediment de selecció.
S’hauran de presentar dos exemplars de l’imprès degudament emplenats, així com original i fotocòpia de la documentació requerida.
Els aspirants només es podran presentar al torn lliure o al reservat per a persones amb discapacitat i seran exclosos els qui es presentin als dos torns.
DOCUMENTS QUE S’HAN DE PRESENTAR AMB LA SOL·LICITUD
ALTRES DOCUMENTS QUE ES PODEN PRESENTAR AMB LA SOL·LICITUD
Tota la documentació s’acararà amb l’original en el moment en què es presenti. En cas de falsedat coneguda després d’aportar la documentació, aquesta serà causa d’exclusió de les proves o d’acomiadament si s’ha produït la contractació, a més de les mesures legals que l’Empresa pugui emprendre.
L’admissió de la sol·licitud suposa la plena acceptació per les persones sol·licitants d’aquestes Bases, amb expressa autorització per al tractament automatitzat de les seves dades als arxius de l’Empresa i la publicació de resultats als mitjans que l’Empresa consideri, d’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.
1.5.5.- Proves
Examen teòric: avaluació d’aptituds (7 punts sobre 10)
Constarà d’un exercici eliminatori i quedaran eliminats els aspirants que no arribin a la puntuació mínima de 5 punts sobre 10.
Aquest exercici consistirà en 100 preguntes tipus test amb diverses respostes de les quals només una serà correcte, sobre els següents temes:
El temps per a desenvolupar la prova serà de 90 minuts.
Es publicaran al web de l’EMT-PALMA les llistes provisionals dels resultats de l’examen teòric. En el mateix acte s’obrirà un termini de tres dies hàbils (dissabtes exclosos) a partir de l’endemà de la publicació per a presentar reclamacions.
Una vegada resoltes les reclamacions es publicaran les llistes definitives d’aspirants que hagin superat l’examen teòric.
PROVA DE CATALÁ
Només l’hauran de realitzar els candidats no eliminats a l’examen teòric i que no hagin aportat el certificat acreditatiu del nivell A2 o equivalent, o un de superior.
Consistirà en una prova de comprensió i expressió oral, a la qual només es podrà obtenir la qualificació d’apte o no apte.
Es publicaran al web de l’EMT-PALMA les llistes provisionals dels resultats de la prova de català. En el mateix acte s’obrirà un termini de tres dies hàbils (dissabtes exclosos) a partir de l’endemà de la publicació per a presentar reclamacions.
Una vegada resoltes les reclamacions es publicaran les llistes definitives d’aspirants que hagin superat la prova de català.
Els candidats que no superin aquesta prova no podran continuar el procés selectiu.
Continuaran el procés de selecció els candidats no exclosos per les anteriors proves que hagin obtingut les 100 primeres puntuacions, 5 de les quals estan reservades al torn de persones amb discapacitat.
Valoració de l’antiguitat en la possessió del carnet de conduir D (1 punt sobre 10)
Es publicaran al web de l’EMT-PALMA les llistes provisionals de la valoració d’aquest apartat. En el mateix acte s’obrirà un termini de tres dies hàbils (dissabtes exclosos) per a presentar reclamacions.
Una vegada resoltes les reclamacions es publicaran les llistes definitives dels 100 candidats que hagin obtingut les 100 primeres puntuacions, 5 de les quals estan reservades al torn de persones amb discapacitat, segons la suma de les puntuacions obtingudes a la prova d’avaluació d’aptituds i a la valoració de l’antiguitat en la possessió del carnet de conduir D, si han obtingut la puntuació mínima de 4 punts sobre 8.
En cas d’empat entre dos candidats o més en la darrera posició de les llistes seran entrevistats tots els candidats amb aquesta mateixa puntuació.
Juntament amb les llistes definitives s’indicaran les dates, els horaris i el lloc de l’entrevista personal.
Entrevista personal (2 punts sobre 10)
Només es farà als 100 primers candidats de les llistes publicades i serà valorada pels 5 membres de la comissió examinadora. En cas d’empat entre dos candidats o més a la darrera posició de les llistes seran entrevistats tots els candidats amb aquesta mateixa puntuació.
El Tribunal valorarà en els candidats la seva actitud personal per al compliment d’una prestació laboral, tenint en compte els següents paràmetres:
La puntuació dels candidats serà el resultat de la suma de la puntuació obtinguda a totes les proves, segons els criteris establerts a l’apartat de proves.
Un cop valorat el conjunt de les proves, si hi ha dos candidats o més amb la mateixa puntuació la seva posició a les llistes definitives es resoldrà per sorteig.
1.5.6. Puntuació i ordre de preferència a les llistes
Una vegada que el Tribunal hagi valorat l’examen i l’entrevista personal d’acord amb l’establert a l’apartat anterior, es faran públiques les llistes de puntuacions obtingudes per a cadascun dels grups d’inscripció, amb indicació del número del DNI, llinatges i nom.
Aquestes llistes es publicaran per ordre de major a menor puntuació.
2.- Ordre de preferència. Del resultat d'aquest procés de selecció, les persones seleccionades s'ordenen per ordre de puntuació, tenint el primer lloc el candidat que hagi obtingut major puntuació, i així successivament, fins a un màxim de 100, 5 dels quals estan reservats al torn de persones amb discapacitat que integraran les llistes.
1.5.7. Vigència de les llistes de possibles empleats
Les llistes de conductors per a la seva incorporació esglaonada en funció de les necessitats de l’Empresa tindran una vigència màxima fins el 31 de desembre 2018. Una vegada transcorregut aquest termini les llistes deixaran de tenir vigència amb caràcter general.
Els integrants de les llistes que en finalitzar la seva vigència tinguin contracte laboral vigent el mantindran fins que finalitzi el contracte.
1.5.8. Ordre d’incorporació i crida
Una vegada finalitzat el procés de selecció els integrants de les llistes de conductors per a la seva incorporació esglaonada podran ser contractats, segons les necessitats de l’Empresa, seguint l’ordre de preferència resultat de les llistes definitives. Es cridaran les persones que tinguin l’ordre d’incorporació més alt i no estiguin contractades, amb els criteris i les limitacions que estableixi en cada moment la legislació vigent i amb els següents criteris:
1.5.8.1. Contractes de duració determinada: els candidats que hagin obtingut les 31 primeres posicions de les llistes definitives, dels quals 3 seran del grup reservat a persones amb discapacitat, s’incorporaran abans del 31 de desembre de 2016, segons les necessitats de l’Empresa, amb un contracte de duració determinada i per ordre de puntuació.
Aquestes 31 incorporacions es faran de la següent manera: per cada 10 incorporacions, 9 correspondran al torn lliure i 1 al torn de persones amb discapacitat –aquesta darrera serà la primera a incorporar-se– i després les de torn lliure, per a complir el percentatge obligatori de personal amb discapacitat a l’Empresa, i així successivament fins a cridar les 31 persones entre els dos torns, llevat de la incorporació número 31, que correspondrà al torn lliure. En qualsevol cas, si el candidat del torn reservat a persones amb discapacitat té millor nota que els del torn general que haurien de incorporar-se segons les regles anteriors, es cridarà la persona amb puntuació més alta independentment de la llista on figuri i que no estigui contractada.
És a dir, la persona que hagi obtingut el primer lloc al torn de persones amb discapacitat serà cridada en primer lloc i després ho seran les que hagin obtingut els 9 primers llocs al torn lliure. Les persones dels dos torns podran ser cridades de manera conjunta (1+9) o no (per exemple, es podrien cridar a 5 persones, de les quals es cridaria en primer lloc 1 persona del torn de persones amb discapacitat i després 4 del torn lliure, i la resta d’incorporacions fins a la suma de 10 correspondran al torn lliure).
La crida de la posició 32 en endavant, mitjançant un contracte de duració determinada, es farà de la següent manera: de cada 20 incorporacions 19 correspondran al torn lliure i 1 al torn de persones amb discapacitat i aquesta darrera serà la primera a incorporar-se– i després les de torn lliure, i així successivament fins a exhaurir la llista del torn de persones amb discapacitat, amb els mateixos criteris del paràgraf anterior. En qualsevol cas, si el candidat del torn reservat a persones amb discapacitat té millor nota que els del torn general que haurien de incorporar-se segons les regles anteriors es cridarà la persona amb puntuació més alta, independentment de la llista on figuri i que no estigui contractada.
Un cop finalitzat el contracte temporal pel qual s’ha cridat una persona en funció de l’ordre establert, en haver-hi un altre contracte temporal s’oferirà a la persona que en aquell moment no tingui contracte en vigor i que estigui en primer lloc a les llistes, atenent als criteris de crida d’aquest apartat 1.5.8.1.
1.5.8.2. Contractes de relleu per a cobrir una jubilació parcial: si es produeix la necessitat de formalitzar un contracte de relleu per a cobrir una jubilació parcial s’oferirà aquest contracte a la persona que tingui la puntuació més alta, de qualsevol de les dues llistes, i no tingui subscrit un contracte de relleu, atenent els criteris de crida de l’apartat 1.5.8.1 respecte de la preferència d’ordre entre les persones dels dos torns.
Atès que el Conveni col·lectiu estableix que en cas de que la legislació permeti varies modalitats de jubilació parcial, serà facultat del treballador que sa jubila l’elecció del mateix, aquest contracte podrà ser de caràcter indefinit en funció de la modalitat triada, amb els criteris que estableixi a cada moment la legislació vigent.
1.5.8.3. Consideracions comunes: l’aspirant serà exclòs definitivament de les llistes, si renuncia injustificadament dues vegades consecutives a un contracte. S’entendrà que s’ha produït la renúncia injustificada a la contractació si l’aspirant no compareix dins el termini comunicat per l’empresa per a formalitzar el contracte o hi renuncia expressament.
Es consideren causes justificades de rebuig del contracte per part de l’empleat les següents:
En aquests casos els aspirants conservaran el seu lloc a les llistes i podran ser citats novament quan deixin de concórrer les causes de rebuig, si han comunicat a l’EMT-PALMA la seva disponibilitat.
En tot cas, l’aspirant haurà de superar el període de prova amb la durada establerta a l’article 14.1 de l’Estatut dels treballadors. Si no supera aquest període de prova el contracte es rescindirà i l’aspirant perdrà qualsevol dret de permanència a les llistes. Les situacions esmentades al darrer paràgraf de l’article 14.3 de l’Estatut dels treballadors originaran la interrupció del còmput del dit període de prova.
La inclusió dels aspirants a les llistes d’ocupació no generarà cap dret de contractació, sinó només l’expectativa de crida per l’ordre establert per a ser contractat temporalment en funció de les necessitats de servei de l’Empresa i amb els límits a la contractació legalment establerts.
Si un/una treballador/ra finalitza el seu contracte de treball per la reincorporació del titular d’aquesta plaça, aquest/ta treballador/ra ocuparà l’ordre a la llista d’acord amb la puntuació i l’ordre de preferència inicialment obtinguts.
Les crides als interessats es realitzaran per qualsevol mitjà que consideri l’EMT-PALMA. Es podran fer telefònicament o en el seu defecte mitjançant qualsevol mitjà acreditable en dret. En el cas d'haver-se intentat la comunicació infructuosament mitjançant qualsevol mitjà acreditable en dret, l'aspirant al qual s'hagués intentat l'oferiment conservarà el seu lloc en la llista. En haver-se produït la crida dues vegades consecutives sense resposta per la seva banda o amb una resposta negativa no justificada serà exclòs de la llista de forma definitiva. El termini de resposta per part de la persona que s’hagi cridat serà de 3 dies hàbils des de l’endemà de la data de comunicació.
L’interessat haurà de tenir a disposició de l’EMT-PALMA com a dades de contacte:
L’integrant de la llista haurà de mantenir permanentment actualitzades aquestes dades davant l’EMT-PALMA i comunicar els canvis que s’hi produeixin.
ANNEX I. Composició del Tribunal i terminis de publicació
Composició del Tribunal
dos membres designats per l’EMT-PALMA
dos membres designats pel Comitè d’Empresa de l’EMT-PALMA
un professional amb coneixements sobre el temari, designat per l’EMT-PALMA
Per a les proves en què resulti necessari el Tribunal podrà disposar la incorporació d’assessors especialistes, els quals es limitaran a prestar col·laboració en les seves especialitats tècniques i tindran veu però no vot. Així mateix, l’EMT-PALMA, a petició del Tribunal, podrà nomenar col·laboradors per a les tasques de vigilància, coordinació o altres de similars, necessàries per al desenvolupament de les proves selectives.
Realització de les proves de selecció
Les proves de selecció es realitzaran abans del 31 de març de 2016.
Terminis de publicació i data límit d’admissió de sol·licituds
El termini d’admissió de sol·licituds serà de 20 dies naturals des de l’endemà que es publiqui aquesta convocatòria al BOIB.
Amb la finalitat de complir el requisit de publicitat, les bases del procés de selecció, els diferents terminis, els resultats provisionals i definitius i les notícies o incidències relacionades amb el procés selectiu es publicaran al web de l’EMT-PALMA (www.emtpalma.es), amb independència que també, però no de forma obligatòria, es publiquin a d’altres mitjans.
Així mateix, aquesta informació es posarà en coneixement de l’Ajuntament de Palma perquè si ho considera adient la publiqui al seu web (www.palma.es).
El Director Gerent
Mateu Marcús Fiol