Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR D'EIVISSA
Núm. 16214
Acord del Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa mitjançant el qual s'aproven les bases de la convocatòria d'ajudes per al foment del sector artesà, per a l'any 2015
Versió PDF
El Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa, en sessió ordinària de 30 d’octubre de 2015, va aprovar, per unanimitat, la següent proposta:
PRIMER- Aprovar les Bases de la convocatòria d’ajudes per al foment del sector artesà, per a l’any 2015, que s’adjunten com annex.
SEGON.- L’aprovació de la despesa per import de TRENTA MIL EUROS (30.000 €), per a la convocatòria d’ajudes per al foment del sector artesà, per a l’any 2015, amb càrrec a la partida pressupostària 4330.48900 de l'exercici 2015.
TERCER – Publicar les Bases de la convocatòria d’ajudes per al foment del sector artesà, per a l’any 2015 en el BOIB.
Eivissa, 4 de novembre de 2015
El secretari tècnic d’Economia, Hisenda, Indústria i Comerç
Sergio Sora Pascual
ANNEX
Bases de la convocatòria d’ajudes per al foment del sector artesà, per a l’any 2015.
1. Objecte i finalitat
L’objecte d’aquesta convocatòria és fixar el procediment de concessió de les ajudes econòmiques adreçades al foment del sector artesà, de mestres artesans i empreses amb Document de Qualificació Artesanal (DQA) per la participació a fires i activitats que es realitzin a l’illa d’Eivissa i fora d’aquesta, per a l’any 2015, d’acord amb les característiques i els requisits que s’hi estableixen.
2. Consignació pressupostària
El pressupost per a aquesta convocatòria és de TRENTA MIL EUROS (30.000 €) amb càrrec a l’aplicació pressupostària 4330.48900 del vigent pressupost del Consell Insular d’Eivissa per a l’exercici 2015.
3. Persones beneficiàries. Requisits
Podran sol·licitar subvenció únicament els artesans, mestres artesans i empreses amb DQA que realitzin les activitats que figuren a la base quarta, i que compleixin els requisits següents:
- Tenir residència a l’illa d’Eivissa amb una antiguitat mínima de dos anys.
- Estar donat d’alta a l’IAE de l’ofici artesà corresponent.
- Estar d’alta en la Seguretat Social com a mínim durant 6 mesos durant el període subvencionable.
- Estar al corrent en el compliment de les obligacions econòmiques amb el Consell Insular d’Eivissa i de les altres obligacions tributàries amb Hisenda i amb la Seguretat Social imposades per la normativa vigent.
- No incórrer en cap de les prohibicions per ser beneficiari establertes a l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i a l’article 10 de text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.
4. Activitats subvencionables
Seran objecte de subvenció les activitats dutes a terme entre el dia 1 d’octubre de 2014 fins al dia 30 de setembre de 2015.
Són despeses subvencionables les derivades directament de l’assistència i participació a fires i activitats de foment per al sector artesà a l’illa d’Eivissa o fora d’aquesta.
En aquest sentit, es consideren despeses subvencionables:
- Despeses de viatge de l’artesà, mestre artesà o representants de l’empresa DQA, fins a dos persones, per a la participació a la fira o activitat.
- Despeses d’allotjament de l’artesà, mestre artesà o representants de l’empresa DQA, fins a dos persones, per a la participació a la fira o activitat.
- Material i articles promocionals (fullets, targetes de presentació, catàlegs, etc) de l’artesà, mestre artesà o empresa DQA.
- Despeses de la inscripció per a la participació a la fira o l’activitat.
- Despeses derivades directament de la participació a la fira o a l’activitat: lloguer d’espais, lloguer de carpes, lloguer o adquisició de mobles expositors, cost del muntatge del stand, trasllat dels productes per mitjans aliens en el cas d’activitats fora de l’illa.
5. Compatibilitat de les ajudes
Les subvencions que s’atorguin d’acord amb aquesta convocatòria són compatibles amb les que puguin atorgar altres entitats públiques o privades. L’import de les subvencions en cap cas no pot ser d’una quantia tal que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions, ajuts, ingressos o recursos, superi el cost de l’activitat subvencionada.
El beneficiari ha de comunicar al Consell Insular d’Eivissa (vegeu Annex 4) l’obtenció d’altres subvencions, ajuts, ingressos o recursos per a l’activitat subvencionada.
6. Presentació de sol·licituds
Les sol·licituds de subvenció es formalitzaran mitjançant instància, segons el model normalitzat que figura com a Annex 1 d’aquesta convocatòria.
Amb les sol·licituds de subvenció s’haurà d’aportar la documentació que es requereix en aquest punt de les bases i, al mateix temps, s’aportaran també els documents requerits per a justificar l’activitat, que serà objecte de subvenció si es compleixin els requisits (punt 10 de les presents bases).
Les sol·licituds es dirigiran a la Presidència del Consell Insular d’Eivissa i es presentaran en el Registre General d’Entrada de la mateixa Institució (avinguda d’Espanya, 49, planta baixa, tel. 971 19 59 00) o en qualsevol de les formes establertes a l’article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
El termini per a la presentació de les sol·licituds serà de set dies hàbils comptadors a partir del dia següent a la seua publicació al BOIB; així mateix, aquesta convocatòria s’anunciarà a la pàgina web del Consell (www.conselldeivissa.es) i s’exposarà en el tauler d’anuncis del Consell Insular d’Eivissa.
Les sol·licituds aniran acompanyades de la següent documentació:
- Còpia acarada del document nacional d’identitat o NIE del/de la sol·licitant. En el cas de persones jurídiques, còpia acarada del NIF i del DNI/NIE del/de la representant legal.
- Acreditació de la representació si la sol·licitud es fa en nom d’una altra persona i còpia del DNI/NIE del representant.
- Si el sol·licitant és persona jurídica, original o còpia acarada de l’escriptura de constitució o modificació, estatuts o reglament de funcionament inscrits en el registre corresponent. En el cas que així ho determinen els estatuts, s’ha d’adjuntar certificat de nomenament del representant legal habilitat per realitzar la sol·licitud així com acord adoptat per l’òrgan corresponent de l’entitat per sol·licitar l’ajuda.
- Si el sol·licitant és una agrupació de persones físiques o jurídiques, comunitats de béns o altres agrupacions econòmiques sense personalitat jurídica pròpia, la sol·licitud haurà de ser signada per tots els integrants i adjuntar els seus DNI (o documentació acreditativa de la personalitat jurídica de cada un dels integrants), així mateix han de designar una persona com a representant únic a efectes de notificacions.
En compliment de l’article 11.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, quan es tracti de persones físiques o jurídiques sense personalitat, s’hauran de fer constar expressament, tant a la sol·licitud coma la resolució de concessió, els compromisos d’execució de cada membre, així com l’import de subvenció a aplicar per a cadascun d’ells, que tindran igualment la consideració de beneficiaris. En qualsevol cas, s’haurà de nomenar un representant o apoderat únic de l’agrupació amb poders per complir les obligacions que, com beneficiar, correspon a l’agrupació. No es podrà dissoldre l’agrupació fins que hagi transcorregut el termini de prescripció previst als articles 39 i 65 de la citada llei.
- Còpia acarada de l’acreditació d’estar donat d’alta en l’IAE de l’ofici artesà corresponent.
- Còpia acarada de l’alta a la Seguretat Social o, si n’és el cas, rebuts de pagament a la Seguretat Social per demostrar que ha estat d’alta durant un mínim de 6 mesos durant el període subvencionable.
- Declaració responsable signada pel/per la sol·licitant de no estar sotmès a cap de les circumstàncies que determinen la impossibilitat d’obtenir la condició de beneficiari/ària de les subvencions públiques recollides en l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en l’article 10 del text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, segons model normalitzat que figura com a Annex 2 d’aquesta convocatòria.
- Certificat d’estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l’Administració de l’Estat, així com d’estar al corrent de les obligacions econòmiques davant el Consell Insular d’Eivissa, o declaració responsable atorgada davant autoritat administrativa competent o notari públic d’estar-hi. Es podrà autoritzar el Consell Insular per aconseguir aquesta documentació, segons model que figura com a Annex 3.
- Declaració responsable en què es facin constar totes les subvencions o els ajuts obtenguts o sol·licitats per a la mateixa finalitat de qualsevol ens públic o privat, si escau, o una declaració expressa de no haver-ne sol·licitat cap, segons model que figura com a Annex 4.
- L’imprès de transferència bancària del Consell Insular de sol·licitud de transferència bancària, expedit necessàriament a nom del/de la sol·licitant de l’ajuda i segellat per l’entitat bancària (podreu trobar aquest document a la Tresoreria del Consell Insular d’Eivissa o a la pàgina web de la institució: www.conselldeivissa.es).
- Qualsevol altra documentació que el/la sol·licitant consideri convenient.
Els/les sol·licitants que ja hagin presentat en aquest Consell qualsevol d’aquestos documents només hauran d’aportar la documentació que sigui necessari actualitzar o renovar, sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys des que la documentació fou presentada i assenyalin la data i l’òrgan davant el qual es va presentar.
El Consell Insular d’Eivissa pot requerir, a més, tota la documentació complementària que consideri necessària per avaluar correctament la sol·licitud.
Si la instància o la documentació presentades fossin incorrectes o incompletes, el Consell Insular d’Eivissa en requerirà la rectificació o els complements necessaris, que hauran d’aportar-se en el termini de deu dies, a partir del corresponent requeriment.
Si en aquest termini les persones interessades no fan la rectificació reclamada o no presenten la documentació requerida, el Consell Insular d’Eivissa considerarà que desisteixen de la seua petició, després d’haver pres la resolució pertinent, d’acord amb l’article 71.1 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
7. Règim dels ajuts
La quantia màxima de les subvencions que es podrà concedir en aquesta convocatòria és de TRENTA MIL EUROS (30.000 €).
S’atorgarà una ajuda màxima de SIS-CENTS EUROS (600 €) per sol·licitud. Les ajudes s’atorgaran per rigorós ordre de Registre d’Entrada i sempre fins esgotar la quantia màxima establerta a la partida pressupostària, que és de TRENTA MIL EUROS (30.000 €).
En cap cas l’ajuda atorgada podrà ser superior a la quantia degudament justificada.
Els ajuts no generen cap dret a l’obtenció d’altres ajuts en exercicis posteriors i no es poden al·legar com a precedent.
8. Instrucció, resolució i notificació
8.1. L’òrgan instructor és el Departament d’Interior, Comerç, Indústria i Relacions Institucionals del Consell Insular d’Eivissa, que ha de dur a terme les actuacions a què es refereixen l’article 24 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i l’article 16 i següents del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.
8.2. L’òrgan competent per resoldre aquestes ajudes és el Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa, a proposta de la consellera executiva del Departament d’Interior, Comerç, Indústria i Relacions Institucionals. En la proposta s’expressarà la llista ordenada de beneficiaris per a les quals es proposa la subvenció i la seua quantia. La concessió i el pagament de les ajudes s’aprovaran en el mateix acord.
Els expedients es resoldran en un termini màxim de quinze dies a comptar des de la finalització del termini de presentació de les sol·licituds a què es refereix aquesta convocatòria. Transcorregut aquest termini sense que s’hagi dictat resolució expressa, la sol·licitud s’ha d’entendre desestimada.
La resolució expressa de concessió de subvencions serà motivada i fixarà amb caràcter definitiu la quantia de les subvencions concedides. La resolució es notificarà individualment en el termini màxim de deu dies comptadors a partir del dia següent a l’adopció de la resolució.
Els acords del Consell Executiu no exhaureixen la via administrativa i s’hi podrà interposar recurs d’alçada davant la Comissió de Govern del Consell Insular d’Eivissa en el termini d’un mes comptador a partir del dia següent de la notificació, tot d’acord amb els articles 107, 114 i 115 de la Llei 30/1992, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en relació amb l’article 22.2 de la Llei 8/2000, de 27 d’octubre, de consells insulars.
9. Obligacions dels beneficiaris/àries
a) Justificar degudament la realització de l’activitat, com també el compliment dels requisits i de les condicions que determinin la concessió de la subvenció. En aquest sentit es presentarà una memòria explicativa de les activitats subvencionades juntament amb la justificació econòmica.
b) Sotmetre’s a les actuacions de comprovació, seguiment i inspecció que pugui efectuar el Consell Insular d’Eivissa i aportar tota la informació i la documentació que li sigui requerida en l’exercici d’aquestes actuacions.
c) Comunicar al Consell Insular d’Eivissa la sol·licitud o l’obtenció d’altres subvencions per a la mateixa finalitat procedents de qualsevol administració o entitat pública o privada, nacional o internacional.
Aquesta comunicació ha de fer-se en el termini de deu dies hàbils a comptar a partir de la sol·licitud o l’obtenció de la subvenció concurrent.
d) Conservar els documents justificatius de l’aplicació dels fons percebuts, amb inclusió dels documents electrònics, mentre puguin ser objecte d’actuacions de comprovació i control.
e) Reintegrar els fons percebuts en els supòsits previstos legalment.
f) Adoptar mesures de difusió relatives al caràcter públic del finançament de l’activitat objecte de subvenció. A aquest efecte, s’ha d’incloure de forma visible el suport del Consell Insular d’Eivissa i, atenent que l’activitat subvencionable està ja realitzada, es farà aquesta difusió, mitjançant mencions, en les pàgines web o altres mitjans de comunicació ordinaris (revistes, comunicats, etc.) dels què disposi el/la beneficiari/ària.
Qualsevol alteració de les condicions tengudes en compte per concedir l’ajut i, en qualsevol cas, l’obtenció de subvencions incompatibles, pot donar lloc a la modificació de la resolució de concessió.
Així mateix, també queden sotmeses a totes aquelles altres obligacions que es derivin de l’esmentat Decret legislatiu 2/2005 i de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el seu Reglament, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol (BOE núm. 176, de 25 de juliol de 2006), en tot allò que hi siguin d’aplicació.
10. Justificació i pagament de les subvencions
Per justificar degudament les despeses subvencionables s’haurà d’aportar la següent documentació, en el moment de sol·licitud de la subvenció:
1. Documentació tècnica consistent en una memòria justificativa del compliment de les condicions establertes per a la concessió de la subvenció, amb indicació de les activitats dutes a terme. La memòria tècnica ha d’incloure l’explicació de l’activitat, data de realització, els resultats obtinguts, quins productes es van promocionar i amb quin material publicitari (catàlegs, vídeos, etc.), fotografies de l’expositor i dels productes, i còpia de la publicitat generada per l’activitat (dossier de premsa) si n’és el cas. A més, s’haurà d’aportar certificat emès per l’organització firal o document similar probatori de l’assistència a l’activitat.
2. Documentació econòmica justificativa del cost de l’activitat o objecte subvencionat en què constaran:
a) Una llista classificada de les despeses realitzades, amb identificació del creditor i del document, el seu import, data d’emissió i, en el seu cas, data de pagament. Annex 5.
b) Les factures originals justificatives de les despeses originades com a conseqüència de l’execució de l’activitat subvencionada, emeses a partir del dia 1 d’octubre de 2014 fins al 30 de setembre de 2015 (o emeses abans del darrer dia del termini de presentació de les sol·licituds, però per conceptes o activitats realitzades dins el període subvencionable, és a dir, fins 30 de setembre de 2015). Haurà de quedar clarament especificat a quina activitat concreta pertany cada factura presentada.
Per a aquelles despeses que estiguin subjectes a altres subvencions i per qualsevol motiu que ho aconselli, els justificants originals presentats es marcaran amb una estampilla indicant-hi la subvenció per a la justificació de la qual ha estat presentada, i si l’import del justificant s’imputa totalment o parcialment a la subvenció. En aquest darrer cas, s’indicarà a més la quantia exacta que resulti afectada per la subvenció. Després, s’acceptarà la còpia acarada d’aquesta factura estampillada, subjecta a altres subvencions.
Es considerarà despesa realitzada aquella que ha estat degudament pagada en el període subvencionable (entre el dia 1 d’octubre de 2014 i el 30 de setembre de 2015). Per aquest motiu, s’haurà d’acreditar el pagament de les factures mitjançant segell de pagament de l’entitat emissora de la factura o mitjançant extracte bancari o similar si n’és el cas.
S’ha de presentar, juntament amb la justificació, un joc de fotocòpies de tots els documents presentats com a justificatius de despeses corresponents a l’activitat subvencionada.
c) Quan les activitats hagin estat finançades, a més de la subvenció, amb fons propis o altres subvencions o recursos, s’ha d’acreditar en la justificació l’import, la procedència i l’aplicació d’aquestos fons a les activitats subvencionades.
d) Liquidació final d’ingressos i despeses de l’objecte de la subvenció. En aquesta liquidació, es realitzarà una declaració responsable on s’hauran de detallar totes les despeses (indicant el total segons la informació aportada a l’annex 5) i tots els ingressos (subvencions, ingressos propis derivats de l’activitat, etc.) de l’activitat. Annex 6
Per al pagament de la subvenció es podrà sol·licitar qualsevol altra documentació o informes tècnics que els serveis del Consell Insular d’Eivissa considerin adients.
El pagament de la subvenció es realitzarà una vegada pres l’acord de concessió i pagament pel Consell Executiu. Els acords del Consell Executiu no exhaureixen la via administrativa i s’hi podrà interposar recurs d’alçada davant la Comissió de Govern del Consell Insular d’Eivissa en el termini d’un mes comptador a partir del dia següent de la notificació, tot d’acord amb els articles 107, 114 i 115 de la Llei 30/1992, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en relació amb l’article 22.2 de la Llei 8/2000, de 27 d’octubre, de consells insulars.
11. Revocació de les ajudes concedides
D’acord amb el que disposa l’article 43 del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, s’ha de revocar la subvenció quan, posteriorment a la resolució de concessió vàlida i ajustada a dret, el beneficiari incompleix totalment o parcialment les obligacions o els compromisos contrets als quals està condicionada l’eficàcia de l’acte de concessió de la subvenció. En tal cas, quedarà sense efecte l’acte de concessió, totalment o parcialment, i es reintegraran les quantitats percebudes indegudament a més de l’interès de demora corresponent.
12. Règim d’infraccions i sancions
El règim d’infraccions i sancions administratives aplicables serà l’establert en el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en el títol V del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.
Tot això sense perjudici de les responsabilitats penals o civils en què es pugui incórrer.
13. Règim jurídic
Aquesta convocatòria es regirà per les disposicions contingudes a les seues bases, i per la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i el procediment administratiu comú, pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions, i per la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el seu Reglament, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, en tot allò que sigui d’aplicació, i la resta de normativa aplicable.
ANNEX 1
Sol·licitud convocatòria d’ajudes per al foment del sector artesà, per a l’any 2015.
Sol·licitant
|
Nom: |
NIF/CIF: |
||
|
Domicili: |
Núm.: Pis: |
||
|
Població: |
|
Codi postal: Província: |
|
|
Telèfon: |
Fax: |
Adreça electrònica: |
|
Representant del/de la sol·licitant
|
Nom i llinatges: |
NIF: |
||
|
Domicili: |
Núm.: Pis:
|
||
|
Població: |
|
Codi postal: Província: |
|
|
Telèfon: |
Fax: |
Adreça electrònica: |
|
Adreça a efectes de notificacions
|
Domicili del/de la sol·licitant |
Domicili del/de la representant |
Documentació
(assenyaleu amb una X la documentació aportada):
- Còpia acarada del document nacional d’identitat o NIE del/de la sol·licitant. En el cas de persones jurídiques, còpia acarada del NIF i del DNI/NIE del/de la representant legal.
- Acreditació de la representació si la sol·licitud es fa en nom d’una altra persona i còpia del DNI/NIE del representant.
- Si el sol·licitant és persona jurídica, original o còpia acarada de l’escriptura de constitució o modificació, estatuts o reglament de funcionament inscrits en el registre corresponent. En el cas que així ho determinen els estatuts, s’ha d’adjuntar certificat de nomenament del representant legal habilitat per realitzar la sol·licitud així com acord adoptat per l’òrgan corresponent de l’entitat per sol·licitar l’ajuda.
- Si el sol·licitant és una agrupació de persones físiques o jurídiques, comunitats de béns o altres agrupacions econòmiques sense personalitat jurídica pròpia, la sol·licitud haurà de ser signada per tots els integrants i adjuntar els seus DNI (o documentació acreditativa de la personalitat jurídica de cada un dels integrants), així mateix han de designar una persona com a representant únic a efectes de notificacions.
En compliment de l’article 11.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, quan es tracti de persones físiques o jurídiques sense personalitat, s’hauran de fer constar expressament, tant a la sol·licitud coma la resolució de concessió, els compromisos d’execució de cada membre, així com l’import de subvenció a aplicar per a cadascun d’ells, que tindran igualment la consideració de beneficiaris. En qualsevol cas, s’haurà de nomenar un representant o apoderat únic de l’agrupació amb poders per complir les obligacions que, com beneficiar, correspon a l’agrupació. No es podrà dissoldre l’agrupació fins que hagi transcorregut el termini de prescripció previst als articles 39 i 65 de la citada llei.
- Còpia acarada de l’acreditació d’estar donat d’alta en l’IAE de l’ofici artesà corresponent.
- Còpia acarada de l’alta a la Seguretat Social o, si n’és el cas, rebuts de pagament a la Seguretat Social per demostrar que ha estat d’alta durant un mínim de 6 mesos durant el període subvencionable.
- Declaració responsable signada pel/per la sol·licitant de no estar sotmès a cap de les circumstàncies que determinen la impossibilitat d’obtenir la condició de beneficiari/ària de les subvencions públiques recollides en l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en l’article 10 del text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, segons model normalitzat que figura com a Annex 2 d’aquesta convocatòria.
- Certificat d’estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l’Administració de l’Estat, així com d’estar al corrent de les obligacions econòmiques davant el Consell Insular d’Eivissa, o declaració responsable atorgada davant autoritat administrativa competent o notari públic d’estar-hi. Es podrà autoritzar el Consell Insular per aconseguir aquesta documentació, segons model que figura com a Annex 3.
- Declaració responsable en què es facin constar totes les subvencions o els ajuts obtenguts o sol·licitats per a la mateixa finalitat de qualsevol ens públic o privat, si escau, o una declaració expressa de no haver-ne sol·licitat cap, segons model que figura com a Annex 4.
- L’imprès de transferència bancària del Consell Insular de sol·licitud de transferència bancària, expedit necessàriament a nom del/de la sol·licitant de l’ajuda i segellat per l’entitat bancària (podreu trobar aquest document a la Tresoreria del Consell Insular d’Eivissa o a la pàgina web de la institució: www.conselldeivissa.es).
- Qualsevol altra documentació que el/la sol·licitant consideri convenient.
Els/les sol·licitants que ja hagin presentat en aquest Consell qualsevol d’aquestos documents només hauran d’aportar la documentació que sigui necessari actualitzar o renovar, sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys des que la documentació fou presentada i assenyalin la data i l’òrgan davant el qual es va presentar.
La documentació que no s’adjunta a aquesta sol·licitud ha estat presentada en aquest Consell Insular
.........................................................................................................................
Eivissa, ____ d _____________________ de 201__
(Signatura del/de la sol·licitant)
Hble. Sr. President del Consell Insular d’Eivissa
ANNEX 2
Convocatòria d’ajudes per al foment del sector artesà, per a l’any 2015.
El Sr./La Sra._________________________________________________
amb DNI/NIE número _________________
(en qualitat de representant legal de _______________________________
amb DNI/NIE número_________________
Domicili a____________________________________________________
CP__________________
Telèfon_______________
Adreça electrònica_____________________________________________
Declara responsablement
Que la persona sol·licitant ...................................................................... reuneix totes i cadascuna de les condicions exigides per tal de poder sol·licitar subvenció davant aquesta Corporació i no incorre en cap de les circumstàncies de prohibicions que preveuen l’article 13 de la Llei 38/2003, general de subvencions, i l’article 10 del text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, per ser-ne beneficiària.
La persona interessada,
Eivissa, ____ de________________de 201_
Hble. Sr. President del Consell Insular d’Eivissa
ANNEX 3
Convocatòria d’ajudes per al foment del sector artesà, per a l’any 2015.
Declaració expressa sobre obligacions tributàries i autorització de sol·licitud de dades fiscals
|
Nom i llinatges: DNI/NIE: |
|
Nom i llinatges: DNI: En representació de: DNI/NIE: |
Declar responsablement a l’òrgan instructor:
(assenyaleu amb una X l'opció corresponent)
Que el/la sol·licitant es troba al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant l’Administració tributària estatal i davant la Seguretat Social, imposades per les disposicions vigents, en la manera que ho estipula el reglament i davant la hisenda del Consell Insular d’Eivissa, així com al corrent de les obligacions econòmiques i d’altres amb el Consell Insular.
- Autoritz l’òrgan instructor perquè, d’acord amb el que estableix la disposició addicional tercera de la Llei 24/2005, de 18 de novembre, de reformes per a l’impuls de la productivitat, pugui demanar la certificació telemàtica justificativa que el/la sol·licitant es troba al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant l’Administració de l’Estat i la Seguretat Social, així com a comprovar al Consell Insular d’Eivissa que s’està al corrent de les obligacions econòmiques amb aquesta institució.
- No autoritz l’òrgan instructor perquè, d’acord amb el que estableix la disposició addicional tercera de la Llei 24/2005, de 18 de novembre, de reformes per a l’impuls de la productivitat, pugui demanar la certificació telemàtica justificativa que el/la sol·licitant es troba al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant l’Administració de l’Estat i la Seguretat Social, així com no autoritz a comprovar al Consell Insular d’Eivissa que s’està al corrent de les obligacions econòmiques amb aquesta institució, i em compromet a adjuntar les certificacions justificatives corresponents a la sol·licitud de l’ajut.
La persona interessada,
Eivissa, ____ d ______________________ de 201___
Hble. Sr. President del Consell Insular d’Eivissa
ANNEX 4
Convocatòria d’ajudes per al foment del sector artesà, per a l’any 2015.
Declaració sobre altres ajuts i subvencions
|
Nom i llinatges: |
||
|
Càrrec: |
DNI/NIE/Passaport: |
|
|
En representació del/la sol·licitant: |
NIF: |
|
Declar
(assenyaleu amb una X l'opció corresponent)
- Que no s’han sol·licitat subvencions a cap altre Departament del Consell Insular o a cap altra administració pública o entitat privada per dur a terme les mateixes activitats per a les quals se sol·licita l’ajut.
- Que s’han sol·licitat els ajuts públics o privats que s’indiquen a continuació, que estan pendents de resolució:
|
Entitat o situació |
Quantia |
|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Que el/la sol·licitant ha estat beneficiari/ària dels ajuts públics o privats que s’indiquen a continuació per dur a terme el mateix programa d’activitats per al qual se sol·licita l’ajut:
|
Entitat |
Quantia |
|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[Firma]
Eivissa, _____ de __________________ de 201__
Hble. Sr. President del Consell Insular d’Eivissa
ANNEX 5
Convocatòria d’ajudes per al foment del sector artesà, per a l’any 2015.
Relació de despeses de l’activitat
Any:
Nom i llinatges sol·licitant:
|
Fra. núm. |
Creditor |
NIF |
Concepte |
Import |
% |
Import CIE |
Data d’emissió |
Data de pagament |
Activitat |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total |
|
|
|
|
|
|
Firma del/de la sol·licitant,
Eivissa,
Hble. Sr. President del Consell Insular d’Eivissa
ANNEX 6
Convocatòria d’ajudes per al foment del sector artesà, per a l’any 2015.
Declar responsablement a l’òrgan instructor que la liquidació d’ingressos i despeses de l’objecte de subvenció és la següent:
LIQUIDACIÓ D’INGRESSOS I DESPESES
Nom i llinatges sol·licitant:
INGRESSOS
|
Procedència |
Concepte |
Import |
Data |
Activitat |
|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL INGRESSOS: __________________________________________________ €
DESPESES
|
Fra. núm. |
Creditor |
NIF |
Concepte |
Import |
% |
Import CIE |
Data d’emissió |
Data de pagament |
Activitat |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total |
|
|
|
|
|
|
TOTAL DESPESES: __________________________________________________ €
Firma del/de la sol·licitant,
Eivissa,
Hble. Sr. President del Consell Insular d’Eivissa