Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE MEDI AMBIENT, AGRICULTURA I PESCA

Núm. 16146
Resolució del director general de Pesca i Medi Marí de 3 de novembre de 2015, per la qual s’estableix un període de veda per a l’extracció del corall vermell a les aigües interiors de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El  Decret 40/2003, de 25 d’abril, pel qual es regula l’extracció de corall vermell a les aigües interiors de les Illes Balears, faculta, en els seus articles 6 i 7, la Conselleria d’Agricultura i Pesca per establir, previ informe tècnic del Servei de Recursos Marins, èpoques de veda per extreure el corall, així com per modificar el nombre màxim d’autoritzacions a cadascuna de les zones aptes.

D’acord amb l’informe tècnic del Servei de Recursos Marins que, considerant les estadístiques d’extracció de corall vermell a les aigües interiors de las Illes Balears durant els darrers anys i considerant la conveniència de que l’època de veda sigui similar a l’establerta per altres comunitats autònomes aconsella mantenir les dates, zones i nombre d’autoritzacions vigents a la darrera temporada 2014-2015.

Per tot l’anterior, fent ús de les facultats que se m’han conferit, dict la següent.

 Resolució

Primer

S’estableix un període de veda per a l’extracció del corall vermell a les aigües interiors de les Illes Balears, a la zona anomenada Nord de Mallorca, des del dia següent a la publicació d’aquesta resolució fins al 30 d’abril de 2016.

Segon

Aquesta Resolució s’ha de publicar al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

   

Palma, 3 de novembre de 2015

  

El director general de Pesca i Medi Marí

Juan Mercant Terrassa