Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
Núm. 16042
Publicació de les bases per a la gala de l'esport a Formentera per a l'any 2015
Versió PDF
APROVACIÓ DE LES BASES PER A LA GALA DE L'ESPORT A FORMENTERA PER A L'ANY 2015 I OBERTURA DEL TERMINI PER A LA PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES.
La Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera en sessió celebrada el 18 de setembre, va aprovar les bases per a la gala de l'esport a Formentera per a l'any 2015 i obertura del termini per a la presentació d'instàncies, conforme al següent acord:
Primer.- Aprovar la convocatòria i les BASES PER A LA GALA DE L'ESPORT A FORMENTERA PER A L'ANY 2015.
Segon.- Publicar les bases presents al Butlletí Oficial de les Illes Balears, al tauler d'anuncis del Consell Insular de Formentera i a la pàgina web d'aquesta Administració al efectes legals oportuns.
Tercera.- Obrir un termini per a la presentació de sol·licituds segons el previst a la base tercera de la present convocatòria.
ANNEX I.-
BASES PER A LA GALA DE L'ESPORT A FORMENTERA PER A L'ANY 2015.
Capítol I.
GALA DE L’ESPORT
Els premis de l’esport van destinats a reconèixer i premiar els mèrits de les persones físiques i a les entitats que, en l’àmbit de l’Illa de Formentera, es dedicam a l’esport, atesos els requisits següents:
Article 1r
La convocatòria tendrà com a objectius:
1.- El nomenament del/la millor esportista de l’any.
2.- El nomenament de l’entitat patrocinadora / col·laboradora que més s’hagi distingit en la promoció de l’esport a Formentera.
3.- El nomenament del club o l’associació esportiva que s’hagi distingit més en el món de l’esport a Formentera.
4.- El nomenament de la persona física que hagi tengut més relleu en la tasca de foment de l’esport a Formentera.
Totes aquestes distincions es faran tenint en compte els mèrits corresponents a la temporada esportiva anterior a la convocatòria.
Capítol II.
De la presentació de candidats/ates per a l'elecció.
Article 2n
Una vegada que s’hagi fet pública la convocatòria al BOIB cadascuna de les associacions o clubs esportius de Formentera podrà designar els seus candidats o candidates. Els candidats/tes que presentin les associacions o clubs esportius no hauran d’estar necessàriament inscrits o afiliats a la mateixa federació
Si un esport no està reconegut com a Federació a les Illes Balears, podrà presentar la proposta la Federació Espanyola corresponent.
Una vegada transcorregut el termini de presentació de candidatures, el Consell Insular de Formentera, mitjançant la seva Àrea d’Esports, podrà presentar candidatures a millor esportista dels esports en què la seva delegació federativa o Federació Espanyola no n’hagi presentat cap. Aquestes candidatures presentades pel Consell Insular de Formentera hauran de ser aprovades pel Jurat per poder integrar-se a la llista definitiva de candidatures a millor esportista.
Article 3r
La presentació de candidatures per part de les associacions o clubs esportius s’efectuarà davant el Consell Insular de Formentera i en un termini no superior als quinze dies a partir de la publicació de la convocatòria al BOIB. Una vegada transcorregut aquest termini, quedarà tancada la presentació de candidatures.
Article 4t
L’àrea d’Esports podrà rebutjar aquelles candidatures que no compleixin els requisits exigits.
Article 5è
L’àrea d’Esports establirà les llistes provisionals de candidatures.
Com a millor entitat patrocinadora únicament poden ser presentades entitats o empreses privades, mai públiques.
Com a millor persona física no poden ser presentades candidatures de càrrecs polítics en actiu de qualsevol institució pública de Formentera.
Article 6è
La llista definitiva de candidats, acompanyada de la documentació corresponent, es remetrà en un termini no inferior a 7 dies abans de la data fixada per a l’elecció, a cadascun dels membres del Jurat que, nomenat a aquest efecte, s’encarregarà de la decisió definitiva.
Article 7è
Les propostes rebudes no vincularan de cap manera la lliure decisió dels membres del Jurat.
Article 8è
Una vegada tancat el termini d’admissió dels candidats i en un període de temps que no podrà excedir de trenta dies, el President assenyalarà el dia i l’hora per a la votació final de l’elecció dels guardonats.
Capítol III.
De la composició del jurat
Article 9è
El jurat per a l’elecció dels guardonats serà constituït per les següents persones:
President/a d’Honor: Hble. Sr./Sra. President/a del Consell Insular de Formentera.
President/a: Hble. Sr./Sra. Conseller/a de l’Àrea d’Esports o Conseller en qui delegui
Secretari/ària: El/La secretari/a del Consell Insular de Formentera o funcionari en qui delegui.
Vocals:
1 representant de cada partit polític amb representació al Ple de la Corporació.
1 representant de cada club o associació esportiva de Formentera que estigui en actiu
Capítol IV. De l'elecció dels millors esportistes i d'altres guardonats.
Article 10è
El Jurat aprovarà, en el seu cas, les llistes provisionals de candidatures, de manera que ja es conformaran com a llistes definitives.
El Jurat aprovarà, si escau, la llista de candidatures a millor esportista presentada pel Consell Insular de Formentera per absència de propostes de les delegacions federatives corresponents.
Una vegada aprovada aquestes candidatures, s’adjuntaran a la llista provisional, que ja es conformarà també com a llista definitiva.
Article 11è
El Jurat, basant-se en les llistes definitives, votarà amb 3 pts. 2 pts. I 1 pt als canditats presentats.
1.- El millor o la millor esportista de l’any de Formentera.
2.- L’entitat patrocinadora / col·laboradora que més s’hagi distingit en la promoció de l’esport a Formentera
3.- El club o l’associació esportiva que s’hagi distingit més en el món de l’esport a Formentera.
4.- La persona física que hagi tengut més relleu en la tasca de foment de l’esport a Formentera.
Article 12è
Per l’elecció dels millors esportistes i la de la resta de guardonats, es tendran en compte els resultats i la trajectòria esportiva dels candidats que es presentin referits a la temporada esportiva anterior al de la convocatòria en qüestió.
Un candidat no podrà ser elegit més de dues vegades en quatre anys consecutius.
Capítol V.
De l'actuació del jurat.
Article 13è
Perquè el Jurat es constitueixi, serà necessària l’assistència de les dues terceres parts dels membres que l'han d'integrar.
Article 14è
Els acords del Jurat s’adoptaran per majoria simple.
El secretari tendrà veu però no vot.
En cas d’empat, el president del Jurat tendrà vot de qualitat per dirimir.
Els premis es podran declarar deserts.
Article 15è
El secretari del Jurat seguidament, recomptarà en veu alta els vots i aixecarà acta dels resultats de les votacions
Article 16è
Les decisions del Jurat seran inapel·lables.
Article 17è
La decisió del Jurat no es farà pública fins al moment de lliurament dels Premis de l'Esport.
Article 18è
Amb caràcter excepcional el Consell Insular de Formentera, els clubs esportius, associacions esportives o qualsevol altra institució o entitat podran concedir distincions especials a les persones que per la seva trajectòria siguin mereixedors d’aquesta distinció.
Aquestes distincions especials hauran de ser aprovades per majoria absoluta del Jurat.
Formentera, 02 de setembre de 2015
El Conseller d'Esports
Jordi Marí Vidal
GUARDONS ESPORTIUS
FORMENTERA 2015
|
CANDIDATURA |
CATEGORIA: MODALITAT DE MENCIÓ……………………………..
|
DADES DEL CANDIDAT/A |
NOM I COGNOMS O NOM DE L’ENTITAT:
|
DOMICILI: |
MUNICIPI: |
|
PROVINCIÀ: |
TLF CONTACTE: |
|
|
CP: |
|
EMAIL: |
DATA DE NAIXEMENT: |
HISTORIA I/O CURRÍCULUM
|
|
|
DADES DE LA ENTITAT QUE REALITZA LA PROPOSTA |
|
NOMBRE |
DNI/NIF |
|
DOMICILI: |
MUNICIPI: |
|
PROVINCIÀ: |
CP: |
|
EMAIL: |
TLF CONTACTE: |
Certifica:
Que totes les dades que figuren en l’anterior currículum esportiu son totalment certs
La qual cosa signo a
Fdo.