Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE SERVEIS SOCIALS I COOPERACIÓ

Núm. 15965
Resolució de la consellera de Serveis Socials i Cooperació per la qual se sotmet al tràmit d’informació pública el Projecte de decret de modificació del Decret 83/2010, de 25 de juny, pel qual s’estableixen els principis generals del procediment per al reconeixement de la situació de dependència, la intensitat de protecció dels serveis i el règim de compatibilitat de les prestacions del Sistema per a l’Autonomia i Atenció a la Dependència en l’àmbit de la comunitat autònoma de les Illes Balears, i es crea la Xarxa Pública d’Atenció a la Dependència de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets 

1. En data 20 d’octubre de 2015, el director general de Planificació i Serveis Socials va emetre un informe justificatiu que establia la necessitat d’iniciar el procediment per elaborar un decret que modificàs el Decret 83/2010, de 25 de juny, pel qual s’estableixen els principis generals del procediment per al reconeixement de la situació de dependència, la intensitat de protecció dels serveis i el règim de compatibilitat de les prestacions del Sistema per a l’Autonomia i Atenció a la Dependència en l’àmbit de la comunitat autònoma de les Illes Balears, i es crea la Xarxa Pública d’Atenció a la Dependència de les Illes Balears. 

2. En data 22 d’octubre de 2015, la consellera de Serveis Socials i Cooperació va dictar la Resolució mitjançant la qual s’inicia el procediment d’elaboració del decret de modificació del Decret 83/2010, i es designa la Direcció General de Planificació i Serveis Socials com a òrgan competent per tramitar el procediment. S’aplica a la tramitació d’aquest expedient la via d’urgència prevista en l’article 43.4 de la Llei 4/2001, de 14 de març, del Govern de les Illes Balears, per la qual es redueix el termini d’audiència i informació pública de quinze a set dies hàbils, i se sol·licita l’informe preceptiu al Consell Consultiu de conformitat amb el procediment previst en l’article 24.3 de la Llei 5/2010, de 16 de juny, reguladora del Consell Consultiu de les Illes Balears. 

3. Una vegada elaborat el Projecte de decret, d’acord amb els articles 43, 44 i 45 de la Llei 4/2001, s’ha de sotmetre al tràmit d’audiència de les entitats interessades i al tràmit d’informació pública. 

Fonaments jurídics 

Els articles 43, 44 i 45 de la Llei 4/2001, de 14 de març, del Govern de les Illes Balears. 

Per tot això, dict la següent 

Resolució 

1. Sotmetre a l’audiència de la ciutadania l’esborrany del Projecte de decret de modificació del Decret 83/2010, de 25 de juny, pel qual s’estableixen els principis generals del procediment per al reconeixement de la situació de dependència, la intensitat de protecció dels serveis i el règim de compatibilitat de les prestacions del Sistema per a l’Autonomia i Atenció a la Dependència en l’àmbit de la comunitat autònoma de les Illes Balears, i es crea la Xarxa Pública d’Atenció a la Dependència de les Illes Balears, i posar-lo a disposició de les persones interessades a la Direcció General de Planificació i Serveis Socials (plaça de la Drassana 4, de Palma), i a la pàgina web de participació ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears. 

2. Fixar el termini d’informació pública en set dies hàbils des de l’endemà d’haver-se publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Les al·legacions s’han de presentar a la seu de la Direcció General de Planificació i Serveis Socials (plaça de la Drassana 4, de Palma), o a qualsevol dels llocs que determina l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i el procediment administratiu comú. 

3. Habilitar la possibilitat de presentar-hi al·legacions per mitjans telemàtics mitjançant l’apartat “Participació en l’elaboració normativa” de la pàgina web de participació ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears, dins del termini que s’estableix en l’apartat anterior, d’acord amb l’article 34.2 f de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web incloguin la identificació de la persona o l’entitat que les fa, s’inclouran en l’expedient d’elaboració normativa, tot i que no constin en el registre d’entrada electrònic de l’Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, el funcionari o funcionària de l’òrgan competent de la tramitació del procediment normatiu que les rebi electrònicament ha d’emetre una diligència de les al·legacions presentades. 

4. Ordenar la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. 

  

Palma, 26 d’octubre de 2015 

La consellera
Fina Santiago Rodríguez