Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 15787
Acord del Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa mitjançant el qual s’aprova la proposta de la consellera executiva del departament d’Interior, Comerç, Indústria i Relacions Institucionals en relació amb la convocatòria d’ajudes a la dinamització comercial per a associacions de comerciants de l’illa d’Eivissa, per a l’any 2015

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Acord del Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa mitjançant el qual s’aprova la proposta de la consellera executiva del departament d’Interior, Comerç, Indústria i Relacions Institucionals en relació amb la convocatòria d’ajudes a la dinamització comercial per a associacions de comerciants de l’illa d’Eivissa, per a l’any 2015.

El Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa, en sessió ordinària de 23 d’octubre de 2015, va aprovar, per unanimitat, la següent proposta:

PRIMER- Aprovar les Bases de la convocatòria d’ajudes a la dinamització comercial per a associacions de comerciants de l’illa d’Eivissa, per a l’any 2015, que s’adjunten com annex.

SEGON.- L’aprovació de la despesa per import de QUARANTA MIL EUROS (40.000 €), per a la convocatòria d’ajudes a la dinamització comercial per a associacions de comerciants, per a l’any 2015, amb càrrec a la partida pressupostària 4330.48900 de l'exercici 2015.

TERCER – Publicar les Bases de la convocatòria d’ajudes a la dinamització comercial per a associacions de comerciants de l’illa d’Eivissa, per a l’any 2015 en el BOIB.

   

 Eivissa, 26 d’octubre de 2015

 

El secretari tècnic d’Economia, Hisenda, Indústria i Comerç

Sergio Sora Pascual

 

ANNEX

Bases de la convocatòria d’ajudes a la dinamització comercial per a associacions de comerciants de l’illa d’Eivissa, per a l’any 2015.

1. Objecte i finalitat

L’objecte d’aquesta convocatòria és fixar el procediment de concessió de les ajudes econòmiques adreçades a donar suport a les associacions de comerciants de l’illa d’Eivissa, per a la realització d’actuacions i campanyes relacionades amb la promoció, la dinamització i el foment de l’activitat del petit i mitjà comerç local, a l’àmbit de l’illa d’Eivissa, per a l’any 2015, d’acord amb les característiques i els requisits que s’hi estableixen.

2. Consignació pressupostària

El pressupost per a aquesta convocatòria és de QUARANTA MIL EUROS (40.000 €) amb càrrec a l’aplicació pressupostària 4330.48900 del vigent pressupost del Consell Insular d’Eivissa per a l’exercici 2015.

3. Persones beneficiàries

Podran sol·licitar subvenció únicament les associacions de comerciants sense ànim de lucre que realitzin les activitats que figuren a la base quarta, i que compleixin els requisits següents:

  • Estar legalment constituïdes i inscrites en el Registre d’Associacions del Govern de les Illes Balears o Registre municipal d’entitats ciutadanes.
  • No tenir ànim de lucre.
  • Tenir, d’acord amb els seus estatuts o normes reguladores, objectius i finalitats identificables amb l’objecte de la present convocatòria.
  • Tenir el seu domicili social a l’illa d’Eivissa.
  • Estar al corrent en el compliment de les obligacions econòmiques amb el Consell Insular d’Eivissa i de les altres obligacions tributàries i amb la Seguretat Social imposades per la normativa vigent.
  • No incórrer en cap de les prohibicions per ser beneficiari establertes a l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i a l’article 10 de text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.

4. Activitats subvencionables

Seran objecte de subvenció les activitats dutes a terme entre el dia 1 d’octubre de 2014 fins al dia 30 de setembre de 2015 a l’illa d’Eivissa.

Totes les activitats subvencionables s’han de dur a terme a l’àmbit territorial de l’illa d’Eivissa.

Són despeses subvencionables les derivades del desenvolupament dels plans d’acció comercials, de campanyes d’animació i dinamització comercial, actuacions de promoció comercial i del producte del petit i mitjà comerç local.

En aquest sentit, es consideren despeses subvencionables: 

- Despeses d’organització i execució de campanyes d’animació i dinamització comercial.

- Despeses derivades de la realització d’activitats i campanyes, de personal propi o de serveis de tercers.

- Publicitat, propaganda i difusió de l’activitat.

- Material i articles promocionals.

- Despeses d’obsequis, premis, sortejos, trofeus, etc. mentre no siguin lliuraments en metàl·lic.

No seran despeses subvencionables:

- Despeses corresponents a l’adquisició de béns i equipaments inventariables.

- Despeses corresponents a la realització d’obres.

- Despeses derivades del pagament de tributs i impostos.

- Despeses de l’adquisició de begudes alcohòliques.

5. Compatibilitat de les ajudes

Les subvencions que s’atorguin d’acord amb aquesta convocatòria són compatibles amb les que puguin atorgar altres entitats públiques o privades. L’import de les subvencions en cap cas no pot ser d’una quantia tal que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions, ajuts, ingressos o recursos, superi el cost de l’activitat subvencionada.

El beneficiari ha de comunicar al Consell Insular d’Eivissa (vegeu Annex 4) l’obtenció d’altres subvencions, ajuts, ingressos o recursos per a l’activitat subvencionada.

6. Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds de subvenció es formalitzaran mitjançant instància, segons el model normalitzat que figura com a Annex 1 d’aquesta convocatòria.

Amb les sol·licituds de subvenció s’haurà d’aportar la documentació que es requereix en aquest punt de les bases i, al mateix temps, s’aportaran també els documents requerits per a justificar l’activitat, que serà objecte de subvenció si es compleixin els requisits (punt 10 de les presents bases).

Les sol·licituds es dirigiran a la Presidència del Consell Insular d’Eivissa i es presentaran en el Registre General d’Entrada de la mateixa Institució (avinguda d’Espanya, 49, planta baixa, tel. 971 19 59 00) o en qualsevol de les formes establertes a l’article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

El termini per a la presentació de les sol·licituds serà de deu dies hàbils comptadors a partir del dia següent a la seua publicació al BOIB; així mateix, aquesta convocatòria s’anunciarà a la pàgina web del Consell (www.conselldeivissa.es) i s’exposarà en el tauler d’anuncis del Consell Insular d’Eivissa.

Les sol·licituds de les associacions de comerciants sense ànim de lucre aniran acompanyades de la següent documentació:

  • Document que acrediti que la persona sol·licitant és el/la representant legal de l’entitat.
  • Còpia acarada del document nacional d’identitat del/de la representant legal.
  • Còpia acarada de la targeta d’identificació fiscal (NIF) de l’entitat.
  • Documentació que acrediti la inscripció de l’entitat en el Registre d’Associacions de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears o Registre municipal d’entitats ciutadanes (certificat de l’ajuntament corresponent).
  • Còpia acarada dels estatuts o normativa reguladora de l’associació degudament legalitzats.
  • Declaració responsable signada pel representant legal de l’entitat de no estar sotmesa a cap de les circumstàncies que determinen la impossibilitat d’obtenir la condició d’entitat beneficiària de les subvencions públiques recollides en l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en l’article 10 del text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, segons model normalitzat que figura com a Annex 2 d’aquesta convocatòria.
  • Certificat d’estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social  davant l’Administració de l’Estat, així com d’estar al corrent de les obligacions tributàries o d’altre tipus davant el Consell Insular d’Eivissa, o declaració responsable atorgada davant autoritat administrativa competent o notari públic d’estar-hi. Es podrà autoritzar el Consell Insular per aconseguir aquesta documentació, segons model que figura com a Annex 3.
  • Declaració responsable en què es facin constar totes les subvencions o els ajuts obtenguts o sol·licitats per a la mateixa finalitat de qualsevol ens públic o privat, si escau, o una declaració expressa de no haver-ne sol·licitat cap, segons model que figura com a Annex 4.
  • L’imprès de transferència bancària del Consell Insular de sol·licitud de transferència bancària, expedit necessàriament a nom de l’entitat o l’associació beneficiària de l’ajuda i segellat per l’entitat bancària (podreu trobar aquest document a la Tresoreria del Consell Insular d’Eivissa o a la pàgina web de la institució: www.conselldeivissa.es).
  • Certificat del secretari o secretària de l’associació en què consti el nombre de socis de la corresponent associació.
  • Qualsevol altra documentació que l’associació consideri convenient.

Les associacions que ja hagin presentat en aquest Consell qualsevol d’aquestos documents només hauran d’aportar la documentació que sigui necessari actualitzar o renovar, sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys des que la documentació fou presentada i assenyalin la data i l’òrgan davant el qual es va presentar.

El Consell Insular d’Eivissa pot sol·licitar, a més, tota la documentació complementària que consideri necessària per avaluar correctament la sol·licitud.

Si la instància o la documentació presentades fossin incorrectes o incompletes, el Consell Insular d’Eivissa en requerirà la rectificació o els complements necessaris, que hauran d’aportar-se en el termini de deu dies, a partir del corresponent requeriment.

Si en aquest termini les persones interessades no fan la rectificació reclamada o no presenten la documentació requerida, el Consell Insular d’Eivissa considerarà que desisteixen de la seua petició, després d’haver pres la resolució pertinent, d’acord amb l’article 71.1 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

7. Règim dels ajuts

La quantia màxima de les subvencions que es podrà concedir en aquesta convocatòria és de QUARANTA MIL EUROS (40.000 €).

Les subvencions s’atorgaran a cada associació seguint un criteri proporcional en funció de la suma total de les despeses justificades i subvencionables entre totes les entitats que es presentin a la convocatòria i compleixin els requisits d’aquestes bases. En aquest sentit, el repartiment proporcional es farà atenent a que el major percentatge de la quantia total de la convocatòria s’atorgarà a l’entitat que justifiqui degudament la major despesa realitzada a l’activitat objecte de la convocatòria. 

Els ajuts no generen cap dret a l’obtenció d’altres ajuts en exercicis posteriors i no es poden al·legar com a precedent.

8. Instrucció, resolució i notificació

8.1. L’òrgan instructor és el Departament d’Interior, Comerç, Indústria i Relacions Institucionals del Consell Insular d’Eivissa, que ha de dur a terme les actuacions a què es refereixen l’article 24 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i l’article 16 i següents del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.

8.2. L’òrgan competent per resoldre aquestes ajudes és el Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa, a proposta de la consellera executiva del Departament d’Interior, Comerç, Indústria i Relacions Institucionals. En la proposta s’expressarà la llista ordenada d’entitats beneficiàries per a les quals es proposa la subvenció i la seua quantia. La concessió i el pagament de les ajudes s’aprovaran en el mateix acord.

Els expedients es resoldran en un termini màxim de quinze dies a comptar des de la finalització del termini de presentació de les sol·licituds a què es refereix aquesta convocatòria. Transcorregut aquest termini sense que s’hagi dictat resolució expressa, la sol·licitud s’ha d’entendre desestimada.

La resolució expressa de concessió de subvencions serà motivada i fixarà amb caràcter definitiu la quantia de les subvencions concedides. La resolució es notificarà individualment en el termini màxim de deu dies comptadors a partir del dia següent a l’adopció de la resolució.

Els acords del Consell Executiu no exhaureixen la via administrativa i s’hi podrà interposar recurs d’alçada davant la Comissió de Govern del Consell Insular d’Eivissa en el termini d’un mes comptador a partir del dia següent de la notificació, tot d’acord amb els articles 107, 114 i 115 de la Llei 30/1992, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en relació amb l’article 22.2 de la Llei 8/2000, de 27 d’octubre, de consells insulars.

9. Obligacions de les entitats beneficiàries

a) Justificar degudament la realització de l’activitat, com també el compliment dels requisits i de les condicions que determinin la concessió de la subvenció. En aquest sentit es presentarà una memòria explicativa de les activitats subvencionades juntament amb la justificació econòmica.

b) Sotmetre’s a les actuacions de comprovació, seguiment i inspecció que pugui efectuar el Consell Insular d’Eivissa i aportar tota la informació i la documentació que li sigui requerida en l’exercici d’aquestes actuacions.

c) Comunicar al Consell Insular d’Eivissa la sol·licitud o l’obtenció d’altres subvencions per a la mateixa finalitat procedents de qualsevol administració o entitat pública o privada, nacional o internacional.

Aquesta comunicació ha de fer-se en el termini de deu dies hàbils a comptar a partir de la sol·licitud o l’obtenció de la subvenció concurrent.

d) Conservar els documents justificatius de l’aplicació dels fons percebuts, amb inclusió dels documents electrònics, mentre puguin ser objecte d’actuacions de comprovació i control.

e) Reintegrar els fons percebuts en els supòsits previstos legalment.

f) Adoptar mesures de difusió relatives al caràcter públic del finançament de l’activitat objecte de subvenció. A aquest efecte, s’ha d’incloure de forma visible el suport del Consell Insular d’Eivissa i, atenent que l’activitat subvencionable està ja realitzada, es farà aquesta difusió en les pàgines web o altres mitjans de comunicació ordinaris (revistes, comunicats, etc. ) dels què disposi l’associació.

Qualsevol alteració de les condicions tengudes en compte per concedir l’ajut i, en qualsevol cas, l’obtenció de subvencions incompatibles, pot donar lloc a la modificació de la resolució de concessió.

Així mateix, també queden sotmeses a totes aquelles altres obligacions que es derivin de l’esmentat Decret legislatiu 2/2005 i de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el seu Reglament, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol (BOE núm. 176, de 25 de juliol de 2006), en tot allò que hi siguin d’aplicació.

10. Justificació i pagament de les subvencions

Per justificar degudament les despeses subvencionables s’haurà d’aportar la següent documentació, en el moment de sol·licitud de la subvenció:

1. Documentació tècnica consistent en una memòria justificativa del compliment de les condicions establertes per a la concessió de la subvenció, amb indicació de les activitats dutes a terme.

2. Documentació econòmica justificativa del cost de l’activitat o objecte subvencionat en què constaran:

a. Una llista classificada de les despeses realitzades, amb identificació del creditor i del document, el seu import, data d’emissió i, en el seu cas, data de pagament. Annex 5.

b. Les factures originals justificatives de les despeses originades com a conseqüència de l’execució de l’activitat subvencionada, emeses a partir del dia 1 d’octubre de 2014 fins al 30 de setembre de 2015 (o emeses abans del darrer dia del termini de presentació de les sol·licituds, però per conceptes o activitats realitzades dins el període subvencionable, és a dir, fins 30 de setembre de 2015). Haurà de quedar clarament especificat a quin programa o activitat concreta pertany cada factura presentada.

S’adjuntarà a la relació de factures presentades una declaració responsable de la Presidència de l’entitat en què consti que totes les factures detallades únicament han estat presentades a aquesta convocatòria amb l’import establert a l’esmentada relació.

Per a aquelles despeses que estiguin subjectes a altres subvencions i per qualsevol motiu que ho aconselli, els justificants originals presentats es marcaran amb una estampilla indicant-hi la subvenció per a la justificació de la qual ha estat presentada, i si l’import del justificant s’imputa totalment o parcialment a la subvenció. En aquest darrer cas, s’indicarà a més la quantia exacta que resulti afectada per la subvenció. Després, s’acceptarà la còpia acarada d’aquesta factura estampillada, subjecta a altres subvencions.

S’ha de presentar, juntament amb la justificació, un joc de fotocòpies de tots els documents presentats com a justificatius de despeses corresponents a l’activitat subvencionada.

c. Quan les activitats hagin estat finançades, a més de la subvenció, amb fons propis o altres subvencions o recursos, s’ha d’acreditar en la justificació l’import, la procedència i l’aplicació d’aquestos fons a les activitats subvencionades.

d. Liquidació final d’ingressos i despeses de l’objecte de la subvenció, que anirà acompanyada d’una declaració responsable de la Presidència de l’entitat que els fons percebuts han estat aplicats íntegrament a l’objecte de la subvenció.

Per al pagament de la subvenció es podrà sol·licitar qualsevol altra documentació o informes tècnics que els serveis del Consell Insular d’Eivissa considerin adients.

El pagament de la subvenció es realitzarà una vegada pres l’acord de concessió i pagament pel Consell Executiu. Els acords del Consell Executiu no exhaureixen la via administrativa i s’hi podrà interposar recurs d’alçada davant la Comissió de Govern del Consell Insular d’Eivissa en el termini d’un mes comptador a partir del dia següent de la notificació, tot d’acord amb els articles 107, 114 i 115 de la Llei 30/1992, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en relació amb l’article 22.2 de la Llei 8/2000, de 27 d’octubre, de consells insulars.

12. Revocació de les ajudes concedides

D’acord amb el que disposa l’article 43 del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, s’ha de revocar la subvenció quan, posteriorment a la resolució de concessió vàlida i ajustada a dret, el beneficiari incompleix totalment o parcialment les obligacions o els compromisos contrets als quals està condicionada l’eficàcia de l’acte de concessió de la subvenció. En tal cas, quedarà sense efecte l’acte de concessió, totalment o parcialment, i es reintegraran les quantitats percebudes indegudament a més de l’interès de demora corresponent.

13. Règim d’infraccions i sancions

El règim d’infraccions i sancions administratives aplicables serà l’establert en el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en el títol V del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.

Tot això sense perjudici de les responsabilitats penals o civils en què es pugui incórrer.

14. Règim jurídic

Aquesta convocatòria es regirà per les disposicions contingudes a les seues bases, i per la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i el procediment administratiu comú, pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions, i per la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el seu Reglament, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, en tot allò que sigui d’aplicació, i la resta de normativa aplicable.

 

 

Annex 1

Sol·licitud convocatòria d’ajudes a la dinamització comercial per a associacions de comerciants de l’illa d’Eivissa, per a l’any 2015.

Sol·licitant

Nom de l’entitat:

NIF/CIF:

Domicili:

Núm.:        Pis:       

Població:

Codi postal:            Província:

Telèfon:

Fax:

Adreça electrònica:

Representant de l’entitat

Nom i llinatges:

NIF:

Domicili:

Núm.:        Pis:        

Població:

Codi postal:             Província:

Telèfon:

Fax:

Adreça electrònica:

Adreça a efectes de notificacions

(   ) Domicili de l’entitat

(   ) Domicili del/de la representant de l’entitat

Documentació:

  • Document que acrediti que la persona sol·licitant és el/la representant legal de l’entitat.
  • Còpia acarada del document nacional d’identitat del/de la representant legal.
  • Còpia acarada de la targeta d’identificació fiscal (NIF) de l’entitat.
  • Documentació que acrediti la inscripció de l’entitat en el Registre d’Associacions de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears o Registre municipal d’entitats ciutadanes (certificat de l’ajuntament corresponent).
  • Còpia acarada dels estatuts o normativa reguladora de l’associació degudament legalitzats.
  • Declaració responsable signada pel representant legal de l’entitat de no estar sotmesa a cap de les circumstàncies que determinen la impossibilitat d’obtenir la condició d’entitat beneficiària de les subvencions públiques recollides en l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en l’article 10 del text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, segons model normalitzat que figura com a Annex 2 d’aquesta convocatòria.
  • Certificat d’estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l’Administració de l’Estat, o declaració responsable atorgada davant autoritat administrativa competent o notari públic d’estar-hi. Així com certificat d’estar al corrent de les obligacions tributàries o d’altre tipus davant el Consell Insular d’Eivissa. Es podrà autoritzar el Consell Insular per aconseguir aquesta documentació, segons model que figura com a Annex 3.
  • Declaració responsable en què es facin constar totes les subvencions o els ajuts obtenguts o sol·licitats per a la mateixa finalitat de qualsevol ens públic o privat, si escau, o una declaració expressa de no haver-ne sol·licitat cap, segons model que figura com a Annex 4.
  • L’imprès de transferència bancària del Consell Insular de sol·licitud de transferència bancària, expedit necessàriament a nom de l’entitat o l’associació beneficiària de l’ajuda i segellat per l’entitat bancària (podreu trobar aquest document a la Tresoreria del Consell Insular d’Eivissa o a la pàgina web de la institució: www.conselldeivissa.es).
  • Certificat del secretari o secretària de l’associació en què consti el nombre de socis de la corresponent associació.
  • Qualsevol altra documentació que l’associació consideri convenient.

Les associacions que ja hagin presentat en aquest Consell qualsevol d’aquestos documents només hauran d’aportar la documentació que sigui necessari actualitzar o renovar, sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys des que la documentació fou presentada i assenyalin la data i l’òrgan davant el qual es va presentar.

La documentació que no s’adjunta a aquesta sol·licitud ha estat presentada en aquest Consell Insular ...................................................................

Eivissa, ____ d _____________________ de 201__

(Signatura del/de la sol·licitant)

Hble. Sr. President del Consell Insular d’Eivissa

 

Annex 2

Convocatòria d’ajudes a la dinamització comercial per a associacions de comerciants de l’illa d’Eivissa, per a l’any 2015.

El Sr./La Sra. ...................................................................................., amb DNI núm. ............................................, en qualitat de representant legal de l’entitat ..............................................................................................................................., com a (càrrec) ...................................., que té el NIF ..................................., amb domicili a ....................................................................................................................................................., CP ........................, telèfon ......................................., adreça electrònica .......................................................................................,

Declara responsablement

Que l’entitat ...................................................................... reuneix totes i cadascuna de les condicions exigides per tal de poder sol·licitar subvenció davant aquesta Corporació i no incorre en cap de les circumstàncies de prohibicions que preveuen l’article 13 de la Llei 38/2003, general de subvencions, i l’article 10 del text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, per ser-ne beneficiària.

La persona interessada,

Hble. Sr. President del Consell Insular d’Eivissa

  

Annex 3

Convocatòria d’ajudes a la dinamització comercial per a associacions de comerciants de l’illa d’Eivissa, per a l’any 2015.

Declaració expressa sobre obligacions tributàries i autorització de sol·licitud de dades fiscals

Nom i llinatges:

DNI:

Qui actua en nom i representació de la següent entitat,

Entitat:

NIF:

Declar responsablement a l’òrgan instructor:

Que l’entitat es troba al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant l’Administració tributària estatal i davant la Seguretat Social, imposades per les disposicions vigents, en la manera que ho estipula el reglament i davant la hisenda del Consell Insular d’Eivissa, així com al corrent de les obligacions econòmiques i d’altres amb el Consell Insular.

(   ) Autoritz l’òrgan instructor perquè, d’acord amb el que estableix la disposició addicional tercera de la Llei 24/2005, de 18 de novembre, de reformes per a l’impuls de la productivitat, pugui demanar la certificació telemàtica justificativa que l’entitat es troba al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant l’Administració de l’Estat i la Seguretat Social, així com a comprovar al Consell Insular d’Eivissa que s’està al corrent de les obligacions econòmiques amb aquesta institució.

(   ) No autoritz l’òrgan instructor perquè, d’acord amb el que estableix la disposició addicional tercera de la Llei 24/2005, de 18 de novembre, de reformes per a l’impuls de la productivitat, pugui demanar la certificació telemàtica justificativa que l’entitat es troba al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant l’Administració de l’Estat i la Seguretat Social, així com no autoritz a comprovar al Consell Insular d’Eivissa que s’està al corrent de les obligacions econòmiques amb aquesta institució, i em compromet a adjuntar les certificacions justificatives corresponents a la sol·licitud de l’ajut.

La persona interessada,

Eivissa, ____ d ______________________ de 201___

Hble. Sr. President del Consell Insular d’Eivissa

 

Annex 4

Convocatòria d’ajudes a la dinamització comercial per a associacions de comerciants de l’illa d’Eivissa, per a l’any 2015.

Declaració sobre altres ajuts i subvencions

Nom i llinatges:

Càrrec:

DNI/NIE/Passaport:

En representació de l’entitat:

NIF:

Declar

(   ) Que no s’han sol·licitat subvencions a cap altre Departament del Consell Insular o a cap altra administració pública o entitat privada per dur a terme les mateixes activitats per a les quals se sol·licita l’ajut.

(   ) Que s’han sol·licitat els ajuts públics o privats que s’indiquen a continuació, que estan pendents de resolució:

Entitat o situació

Quantia

  

  

   

(   ) Que l’entitat ha estat beneficiària dels ajuts públics o privats que s’indiquen a continuació per dur a terme el mateix programa d’activitats per al qual se sol·licita l’ajut:

Entitat

Quantia

[Firma]

Eivissa, _____ de __________________ de 201__

Hble. Sr. President del Consell Insular d’Eivissa

 

 

Annex 5

Convocatòria d’ajudes a la dinamització comercial per a associacions de comerciants de l’illa d’Eivissa, per a l’any 2015.

Relació de despeses del projecte

Any:

Entitat:

Fra. núm.

Creditor

NIF

Concepte

Import

%

Import CIE

Data d’emissió

Data de pagament

Activitat del programa

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Total

  

Firma del representant de l’entitat,

Eivissa,