Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT D'ANDRATX

Núm. 15345
Servei d' atenciò a la primera infància de l'ajuntament d'andratx

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb l'acord de la Junta de Govern Local de data 11 de setembre de 2015 mitjançant aquest anunci s’efectua convocatòria del procediment obert, tot atenent a l’oferta econòmicament més avantatjosa, diversos criteris d’adjudicació, per a l’adjudicació del contracte de servei SERVEI D' ATENCIO A LA PRIMERA INFÀNCIA DE L'AJUNTAMENT D'ANDRATX.

De conformitat amb l’article 142 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat per Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, es procedeix a l’anunci de la licitació en els termes següents, i simultàniament, s’exposen al públic els plecs de clàusules administratives particulars reguladors de la licitació per un termini de DEU (10) dies naturals, comptadors a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, perquè les persones interessades els puguin examinar i presentar les reclamacions que considerin adients, d’acord amb l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears; si durant el termini d’exposició al públic dels plecs s’hi presenten reclamacions, se suspendrà la licitació i també el termini per presentar proposicions en els casos que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.

1.- Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:

a) Organisme. Regidora delegada del Àrea de Contractació a excepció de l’adjudicació per Junta de Govern Local ( Decret 2532/2011)

b) Dependència que tramita l’expedient.- Unitat de Contractació

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència.- Unitat de Contractació

2) Domicili. Av. de la Cúria, 1

3) Localitat i codi postal. Andratx 07150

4) Telèfon. 971628000.- Ext. 312-306

5) Telefax. 971628005

6) Correu electrònic. contractacio@andratx.cat

7) Adreça d’Internet del perfil del contractant.- www.andratx.cat

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació.- Un dia abans a la finalització del termini de presentació d’ofertes

d) Número d’expedient. SERVEIS 07/2015

2.- Objecte del contracte:

a) Tipus.- Servei

b) Descripció.- D' ATENCIO A LA PRIMERA INFÀNCIA DE L'AJUNTAMENT D'ANDRATX

c) Lloc d’execució/lliurament.- Andratx

1) Domicili.- Andratx

2) codi postal.- 07150

d) Termini d’execució/ lliurament.- 2 anys , possibilitat de prorroga 2 anys més

3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació.- Ordinària

b) Procediment.- Obert

c) Forma: Diversos criteris d'adjudicació

Els criteris ponderats que s’aplicaran per a l’adjudicació del contracte seran els següents:

PROJECTE TÉCNIC 40 PUNTS. ( SOBRE NÚMERO 3)

Qualitat tècnica del projecte: màxim 25 punts.

Es valorarà que s'ajustin al que estableix el Plec de Prescripcions Tècniques.

La metodologia de treball que proposin en quant a l'atenció als infants: 10 punts.

Organització dels professionals: 2 punts.

Coherència del projecte tècnic: 10 punts.

Innovacions pedagógiques: 3 punts.

Formació dels professionals: Màxim 10 punts.

En aquest apartat es valoraran les propostes de formació continuada i de supervisió de l'equip de professionals que assignin al servei, el pla de ofmració continua de l'empresa per a tots els treballadors 10 punts.

Gestió de qualitat: Màxim 5 punts.

Es valoraran els models de gestió de qualitat que incorporin les empreses sempre que s'acreditin amb els pertinents certificats, 5 punts.

En tot cas, el licitador haurà d'obtenir puntuació mínima de 25 punts en aquest apartat, en cas de que no s'arrivi el licitador sirà exclòs.

MILLORES DE CARÀCTER SOCIAL- MÀXIM 40 PUNTS

Es valoraràn les inversions a realitzar a la infraestructura i/o ampliïn l'equipament estrucural de les escoletes sempre i quan s'encaminin a millorar l'adaptació de l'espai a l'objecte del contracte.

Les inversions i equipament ofertat revertirà a l'Ajuntament quan finalitzi el contracte:

- Material per espais externs: 1 punt cada 300 €.

- Material d'activitats o ambienta per espais interns: 1 punts cada 300 Euros.

- Material de reposició dels materials de l'annex de l'inventari; 1 punt cada 300 Euros.

Es valoraran les millores que vagin encaminades a mitjançant personal extern a l'escoleta augmentar la qualitat del projecte mitjançant activitats novedoses:

Actuacions musicals, teatre de titelles, teatre infantil o similiars, es puntuarà 2 punts cada 500 Euros.

Es valoraràn les propostes d'activitats externes que suposin un desplaçament dels alumnes fora de l'escoleta.
Es valoraràn amb 2 punts per cada 300 Euros pressupostats.

Per ser valorada aquestes millores cal presentar pressupost detallat ajustat a preus de mercat.

Els imports han de ser valorats amb i sense IVA.

PROPOSTA ECÒNOMICA ( SOBRE 2)

Amb una ponderació del 20 punts.

Puntuació: Max P ( PBL- Oi)/ (PBL – MO)

MO= millor oferta.

Oi= oferta presentada.

PBL= preu base de licitació.

4. Pressupost base de la licitació:

Pressupost base de licitació. 1.425.977,24 €.( dos anys)

TOTAL DEL CONTRACTE INCLOSES LES POSSIBLES PRORROGUES: 2.851.954,48 €

5. Garanties exigides.-

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, sense incloure l’IVA

6. Requisits específics del contractista:

Classificació del contractista:

GRUP U SUBRUP 5 CATEGORIA D

7. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació. El 15è dia següent al de la publicació de l’anunci de licitació al Butlletí de les Illes Balears d’acord amb l’article 159.2 del TRLCSP. Si el darrer dia de l’esmentat termini es dissabte, diumenge o festiu, el mateix s’entendrà prorrogat fins a les 13 hores del primer dia hàbil següent.

Hora límit: 13 hores

b) Documents a presentar: Els senyalats a la Clàusula 10 ,11 i 12 del Plec de Clàusules administratives.

c) Lloc de presentació: Ajuntament d’Andratx

1. Dependència.- Tresoreria Municipal de 9 a 13 hores

2. Domicili. Av. de la Cúria, 1

3. Localitat i codi postal. Andratx 07150

8. Obertura d’ofertes:

a) Descripció.- Ajuntament d’Andratx

b) Adreça.- Ajuntament d’Andratx, Av. de la Cúria, 1

c) Localitat i codi postal.- 07150 Andratx

d) Data i hora.- S’anunciarà al perfil del contractant

9. Despeses de Publicitat.- A càrrec de l’adjudicatari

10. Altres Informacions.

Andratx, 24 de setembre de 2015

La regidora delegada de Contractacio,

Estefania Gonzalvo Guirado