Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DES CASTELL

Núm. 15589
Delegació presidència i secretari comissió sanitat i afers socials

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per Resolució d’Alcaldia de dia 21/10/15, el Sr. Batlle acordà:      

DELEGACIÓ DE LES PRESIDÈNCIES DE LES COMISSIONS INFORMATIVES I NOMENAMENT DELS SECRETARIS

Aquest Ajuntament, mitjançant acord plenari adoptat en sessió ordinària celebrada el dia 3 de juliol d'enguany, en compliment del que disposa l'article 38 del Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, aprovat per Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, va procedir a la creació i determinació de la composició de les Comissions Informatives que, amb caràcter permanent o específic, hauran de conformar la seva organització complementària, a la vista de la nova composició política de la Corporació derivada dels resultats electorals produïts de les Eleccions Locals de dia 24 de maig de 2015.

Atès que de conformitat amb el que disposa l'article 73.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local i l'art. 76 de la Llei municipal i de règim local de les Illes Balears que regula els grups polítics municipals, que tots els Grups Polítics Municipals tenen dret a participar, mitjançant la presència de Regidors pertanyent a aquests, en els òrgans complementaris de l'Ajuntament que tinguin per funció l'estudi, informe o consulta dels assumptes que hagin de ser sotmesos a la decisió del Ple o als òrgans que actuïn per la seva delegació, i el seguiment de la gestió de l’Alcalde, de la Junta de Govern Local i els Regidors que ostenten delegacions.

Atès que de conformitat amb el que disposen els articles 125.a) del Reglament Orgànic Municipal, aquesta Alcaldia és competent, en la seva qualitat de President nat de tots els òrgans col·legiats complementaris d'aquesta Corporació, per designar els membres d'aquesta que han d'assumir la presidència de les Comissions Informatives, en virtut de la corresponent delegació, així com per adscriure els diferents Vocals representants dels Grups Polítics Municipals, un cop designats pel Grup corresponent.

Vista la proposta de nomenament de Secretaris de les Comissions informatives del Secretari municipal.

Per tot això, i havent-se produït en el si de les Comissions Informatives l’elecció dels membres corporatius, aquesta Alcaldia,

Resol:

PRIMER.- Delegar la presidència de la Comissió Informativa de caràcter permanent que a continuació es relaciona el Regidor següent:

o  La Comissió Informativa de Sanitat i Afers socials:

  • Presidenta: Sra. Matilde Mamajón López.

SEGON.- Nomenar com a secretari de la Comissió informativa de caràcter permanent que a continuació es relaciona, per delegació del Secretari municipal, la persona següent:

o  La Comissió Informativa de Sanitat i Afers socials:

  • Secretària: La Sra. Isabel Riudavets Jüngermann.

TERCER.- La delegació que s’efectua a favor dels Regidors en relació amb la Presidència de les esmentades Comissions Informatives, de conformitat amb el que disposa l'article 44 del Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, aprovat per Reial Decret 2568/86, de 28 de novembre, tindrà efectes des del dia següent a la data de la presenta resolució, i serà de caràcter indefinit, sense perjudici de la potestat d'advocació d'aquesta Alcaldia.

QUART.- Comunicar la resolució als Regidors afectats per aquesta, entenent-se acceptada la competència delegada relativa a la Presidència de les Comissions Informatives de forma tàcita, si dintre del termini de les vint-i-quatre hores següents no es manifesta res en contra o es fa ús de la delegació, així com als Caps dels diferents Serveis Municipals per al seu coneixement i efectes.

CINQUÈ.- Donar compte d'aquesta resolució al Ple de l'Ajuntament en la pròxima sessió que se celebri, i publicar el text al BOIB, en compliment del que disposa l'article 13 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, en la nova redacció donada per la Llei 4/1999, de 13 de gener, en concordança amb l’article 44.2 del Reglament d’Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, aprovat per Reial Decret 2568/86, de 28 de novembre.

 
Es Castell, 21 d’octubre de 2015.

El batlle,
José Luis Camps Pons