Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT D'ALARÓ
Núm. 15094
Notificació r.b.770-2015 caducitat inscripció padronal
Versió PDF
Atès que, intentada la notificació a les persones abaix relacionades, no s’ha pogut practicar, de conformitat amb allò que disposa l’art. 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, es fa mitjançant aquest anunci que es publicarà en el Boletín Oficial del Estado, i en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i en el tauler d’edictes de l´Ajuntament d´Alaró,
“Resolució de Batlia (770-2015)
Caducitat inscripcions en el padró d’habitants dels estrangers no comunitaris sense autorització de residència permanent
Vista la Resolució de 16 de març de 2015, de la Subsecretaria del Ministerio de la Presidencia, per la qual es disposa la publicació de la Resolució de 30 de enero de 2015, de la Presidencia del Instituto Nacional de Estadística y de la Dirección General de Coordinación de Competencias con las Comunidades Autónomas y las Entidades Locales, per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre el procediment per acordar la caducitat de les inscripcions padronals dels estrangers no comunitaris sense autorització de residència permanent no renovades cada dos anys (BOE núm. 71, de 24.03.2015).
Vist que l’Instituto Nacional de Estadística, Delegació Provincial, ens ha tramès fitxers informatitzats (H07001IA.215, registre d’entrada núm. 903-2015), referent als estrangers no comunitaris sense autorització de residència susceptibles de caducitat i que per part d’aquest Ajuntament s’ha optat per efectuar un preavís a tots els interessats.
Vist que els estrangers no comunitaris, que es detallaran més endavant, inclòs en els fitxers esmentats a l’apartat anterior, no han sol.licitat expressament la voluntat de renovar la inscripció en el padró d’habitants.
De conformitat el que disposen els arts. 15, 16,1 i 17,1 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local, modificada per la Llei 11/99, de 21 d’abril, i arts. 62 i 72 del R.D. 1690/1986, d’11 de juliol, reglament de població i demarcació territorial de las entitats locals, modificat pel R.D. 2612/1996, de 20 de desembre,
Resolc:
1.- Declarar la caducitat de la inscripció i acordar la baixa en el padró municipal d’habitants, per no haver renovat la seva inscripció mitjançant un acte exprés, de les següents persones,
| Nom i Llinatges | Doc.identificatiu | Data naixement | Data darrera inscripció |
|
Ramy Nabeel Qasem |
PS 495724806 |
07.09.1985 |
28.05.2013 |
2.- Les baixes per caducitat incloses en aquesta resolució seran efectives en el moment de realitzar-se la notificació als interessats o, en el seu cas, publicació per edictes en el BOIB i en el tauler d’anuncis d’aquest ajuntament.
3.- Notificar la present resolució als interessats de conformitat amb allò que disposa la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
4.- Deixar sense efecte el contingut d’aquesta resolució per a tots els estrangers que figuren relacionats anteriorment i que durant el temps que transcorri entre la notificació i per impugnar-la, hagin efectuat l’acte exprés de renovar la inscripció en el padró.”
Cosa que es fa pública pel seu coneixement i efectes.
Recursos.
Contra aquesta resolució, que és definitiva en via administrativa, es poden interposar, alternativament, els recursos següents:
a. Directament el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma de Mallorca, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de la notificació de la present resolució.
b. El recurs de reposició potestatiu davant la Batlia, en el termini d’un mes, comptador a partir del dia següent de la notificació de la present resolució. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, que es produirà pel transcurs d’un mes des de la seva presentació sense que s’hagi resolt expressament ni s’hagi notificat, podrà interposar-se el recurs contenciós administratiu, davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma de Mallorca, en el termini de sis mesos, comptadors a partir del dia següent a la desestimació presumpta.
No obstant l’anterior, es pot interposar, si n’es el cas, qualsevol altre recurs que s’estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i de la Llei 4/1999, de 13 de gener, de modificació de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i de procediment administratiu comú.
Alaró, 6 d’octubre de 2015
El secretari
Jaume Nadal Bestard