Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS
Núm. 15066
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 8 d’octubre de 2015 per la qual es convoca, pel procediment de concurs, el lloc de cap de secció de facturació i cobraments de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital Universitari son Espases
Versió PDF
De conformitat amb l’Acord del Consell de Govern de 13 de maig de 2011 pel qual es ratifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (BOIB núm. 75/2011, de 21 de maig) pel qual es regula el sistema de provisió dels càrrecs no directius del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut, i d’acord amb la Resolució de 23 de maig de 2011 del director general del Servei de Salut de les Illes Balears per la qual es dicten instruccions per aplicar l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (publicada en el BOIB núm. 87/2011, d’11 de juny), dict la següent
Resolució
Acordar la convocatòria pública del lloc de cap de secció facturació i cobraments de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital Universitari son Espases, d’acord amb les especificacions següents:
1) Requisits
Tenir la condició de personal estatutari fix de gestió i serveis dels subgrups A1, A2 o C1 i estar en les situacions de servei actiu o de reserva de plaça en institucions sanitàries del sistema nacional de salut. Aquests requisits s’han de complir en la data de publicació de la convocatòria.
2) Mèrits que s’avaluaran (fins a la data de publicació d’aquesta resolució):
a) Serveis prestats (màxim 60 punts):
- Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup A1 0,20 punts per cada mes complet de serveis prestats.
- Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup A2 0,18 punts per cada mes complet de serveis prestats.
- Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup C1 0,16 punts per cada mes complet de serveis prestats.
b) Llocs de treball relacionats amb el lloc al qual s’opta (màxim 60 punts):
- Llocs de direcció (màxim 40 punts):
- Haver ocupat llocs de direcció amb un complement de destinació superior al nivell 24 0,20 punts per cada mes complet.
- Haver ocupat llocs de direcció amb un complement de destinació del nivell 24 0,15 punts per cada mes complet.
- Haver ocupat llocs de direcció amb un complement de destinació inferior al nivell 24 0,10 punts per cada mes complet.
- Altres experiències professionals relacionades amb facturació i cobraments a institucions sanitàries públiques, d’acord amb allò que estableix la convocatòria (màx. 20 punts) 0,10 punts per cada mes complet.
c) Formació relacionada amb el lloc al qual s’opta (màxim 30 punts):
- Per cada crèdit o per cada deu hores com a docent o discent en cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades relatives a les àrees temàtiques relacionades directament amb el lloc al qual s’opta 0,10 punts
A l’efecte del punt anterior, s’hi consideren relacionades les àrees temàtiques següents:
- Informàtica a nivell d’usuari (Word, Excel, Power Point, Visio).
- Informàtica a nivell usuari (mòdul SD i RE de SAP; CAS-TIREA).
- Gestió d’assegurances i dret a cobertura sanitària.
- Qualsevol altra àrea temàtica que la Comissió de Selecció consideri relacionada amb les funcions del lloc.
- Per valorar cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades, es requereix que compleixin els requisits següents:
- Que hagin estat organitzats o impartits per alguna administració pública (de conformitat amb l’article 2 de la Llei 30/1992) o per alguna universitat, la qual cosa ha de constar en el certificat corresponent.
En el caso que l’activitat hagi estat organitzada per una entitat de dret públic de conformitat amb l’article 2.2 de la Llei 30/1992, la persona interessada ha d’acreditar aquesta condició.
- Que hagin estat organitzats per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre i impartits en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o amb universitats, o bé que hagin estat acreditats i/o subvencionats per aquelles, la qual cosa ha de constar en el certificat corresponent.
- Que s’hagin dut a terme en virtut dels acords de formació continuada a les administracions públiques i que hagin estat organitzats per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.
- A l’efecte d’aquest barem, no tenen la consideració d’accions formatives les assignatures d’estudis universitaris (grau, llicenciatures i diplomatures).
- No obstant, poden ser valorades dins aquest apartat els màsters i cursos d’expert universitari que tenen el caràcter de titulacions pròpies d’una universitat determinada, sempre que estiguin directament relacionades amb les funcions del lloc de treball convocat.
- Certificats oficials de coneixements de català
En aquest subapartat es valoren els següents certificats oficials de coneixements generals de català expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública i els expedits o homologats per la Direcció General de Cultura i Joventut de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats del Govern de les Illes Balears (abans Direcció General de Política Lingüística):
- Per tenir el títol, diploma o certificat oficial, emès de conformitat amb el que preveu l'Ordre del conseller d'Educació i Cultura de 30 de març de 2011 (BOIB núm. 53, de 9 d'abril) corresponent al nivell A2 de català. .............................1 punt
- Per tenir el títol, diploma o certificat oficial, emès de conformitat amb el que preveu l'Ordre del conseller d'Educació i Cultura de 30 de març de 2011 (BOIB núm. 53, de 9 d'abril) corresponent al nivell B1 de català. .............................2 punts
- Per tenir el títol, diploma o certificat oficial, emès de conformitat amb el que preveu l'Ordre del conseller d'Educació i Cultura de 30 de març de 2011 (BOIB núm. 53, de 9 d'abril) corresponent al nivell B2 de català. .............................3 punts
- Per tenir el títol, diploma o certificat oficial, emès de conformitat amb el que preveu l'Ordre del conseller d'Educació i Cultura de 30 de març de 2011 (BOIB núm. 53, de 9 d'abril) corresponent al nivell C1 de català. .............................4 punts
- Per tenir el títol, diploma o certificat oficial, emès de conformitat amb el que preveu l'Ordre del conseller d'Educació i Cultura de 30 de març de 2011 (BOIB núm. 53, de 9 d'abril) corresponent al nivell C2 de català. .............................5 punts
(Només es valorarà el títol, diploma o el certificat oficial de coneixements de català que correspongui al major nivell que posseeixi el concursant)
- Per tenir el certificat de nivell E (llenguatge administratiu) de català, de conformitat amb el que preveu l'Ordre del conseller d'Educació i Cultura de 30 de març de 2011 (BOIB núm. 53, de 9 d'abril) ............................................. 1 punt
(S'acumula a qualsevol altre nivell que es tengui)
3) Característiques del lloc convocat
La Persona que obtingui la plaça tindrà la dependència -orgànica i funcional- i exercirà les funcions pròpies de cap de secció Facturació i Cobraments de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital Universitari Son Espases, entre les quals les següents:
a) Relació amb altres serveis de l'hospital.
b) Relació amb entitats externes (INSS).
c) Col·laboració amb el departament de facturació i ingressos dels Serveis Centrals de l’Ib-salut.
d) Gestió del personal adscrit al servei de facturació i Concerts.
e) Revisió periòdica de circuits de treball i adaptació a la normativa vigent.
g) Compliment d'objectius de facturació.
h) Tancament mensual de facturació i concerts.
i) Revisió diària de les factures abans del seu enviament al registre de sortida, i remissió a facturació electrònica de les factures superiors a 5000 €.
j) Confecció informes: Recursos, reclamacions judicials, altres ...
k) Revisió llistats mensuals remesos pel 061 per facturació de transport sanitari i tràfics.
l) Revisió de trasllats remesos des de la unitat de Transport Pediàtric per a facturació.
m) Proposta de noves tarifes i prestacions.
n) Estadístiques mensuals i anuals de control de gestió: Informes de seguiment mensual de facturació i concerts, activitat assistencial i total de vendes i ingressos segons règim econòmic.
o) Preparació subcomissió de Tràfics: Revisar en programa CAS (facturació electrònica de tràfics) expedients pendents de cobrament.
p) Maneig i interlocució per als programes: SAP mòdul SD (facturació) i CAS (facturació electrònica accidents de trànsit) Fissweb (facturació internacional).
q) Totes aquelles funcions inherents a aquesta prefectura.
4) Documentació.
Les persones aspirants han d’adjuntar la documentació original o una còpia compulsada que justifiqui els requisits i els mèrits al•legats.
5) Tràmit de sol·licitud
La sol·licitud per participar en el procés selectiu s’ha de presentar en el termini de vint dies naturals comptadors des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució de convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Adreçada a l’òrgan convocant, s’ha de formalitzar en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o per mitjà d’alguna de les vies que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
6) Comissió de Selecció:
- President: José Pastor Palenzuela (designat pel director general del Servei de Salut).
Els vocals han d'estar compostos per les persones següents:
- Joan Miquel Barceló Mas (vocal designat pel director general del Servei de Salut).
- Elena Villaverde Bellido (vocal designada pel director gerent del centre corresponent entre els càrrecs de jerarquia igual o superior de la mateixa àrea funcional que el lloc de treball que s'hagi de proveir).
- Coloma Clar Capó (directora de la divisió a la qual està adscrita el lloc de treball que s'ha de proveir).
- Secretari: Oscar Gabella Nicolau
Les persones que integren la comissió de selecció tenen la condició de personal estatutari fix, de funcionari de carrera o de personal laboral fix del Servei de Salut de les Illes Balears, en una plaça, categoria o cos per a la qual s'exigeix tenir una titulació de un nivell acadèmic igual o superior a l’ exigida per a la provisió del càrrec de què es tracti.
Si es produeix alguna vacant en la Comissió de Selecció, es nomenarà un nou integrant.
Interposició de recursos
Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs de reposició davant de l’òrgan que la dicta, en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la data de publicació de la resolució, d’acord amb els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en relació amb l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També s’hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant dels jutjats contenciosos administratius de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la data de publicació de la resolució, d’acord amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar-hi.
Palma, 8 d’octubre de 2015
El director general
Per delegació de la consellera d’Interior (BOIB 47/2008 i BOIB 60/2008)
Julio Miguel Fuster Culebras