Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'ANDRATX

Núm. 14717
Contracte de servei de consergeria.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb el Decret núm. 2216/2015 de data 02 de setembre 2015, mitjançant aquest anunci s’efectua convocatòria del procediment obert, tot atenent a l’oferta econòmicament més avantatjosa, un únic criteri d’adjudicació, el preu més baix, per a l’adjudicació del contracte de servei servei de consergeria

De conformitat amb l’article 142 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat per Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, es procedeix a l’anunci de la licitació en els termes següents, i simultàniament, s’exposen al públic els plecs de clàusules administratives particulars reguladors de la licitació per un termini de DEU (10) dies naturals, comptadors a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, perquè les persones interessades els puguin examinar i presentar les reclamacions que considerin adients, d’acord amb l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears; si durant el termini d’exposició al públic dels plecs s’hi presenten reclamacions, se suspendrà la licitació i també el termini per presentar proposicions en els casos que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.

1.- Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:

a) Organisme. Regidora delegada del Àrea de Contractació a excepció de l’adjudicació per Junta de Govern Local ( Decret 2532/2011)

b) Dependència que tramita l’expedient.- Unitat de Contractació

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència.- Unitat de Contractació

2) Domicili. Av. de la Cúria, 1

3) Localitat i codi postal. Andratx 07150

4) Telèfon. 971628000.- Ext. 312-306

5) Telefax. 971628005

6) Correu electrònic. contractacio@andratx.cat

7) Adreça d’Internet del perfil del contractant.- www.andratx.cat

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació.- Un dia abans a la finalització del termini de presentació d’ofertes

d) Número d’expedient. SERVEIS 06/2015

2.- Objecte del contracte:

a) Tipus.- Servei

b) Descripció.- SERVEI CONSERGERIA

c) Lloc d’execució/lliurament.- Andratx

1) Domicili.- Andratx

2) codi postal.- 07150

d) Termini d’execució/ lliurament.- 2 anys , possibilitat de prorroga 1 anys més

3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació.- Ordinària

b) Procediment.- Obert

c) Forma: Un únic criteri d'adjudicació, el preu mes baix.

4. Pressupost base de la licitació:

El preu màxim total del contracte, incloses les possibles prorrogues es de 136.485,60 € més 28.661,98€ en concepte d'IVA.

Preu hora 10,73 € sense IVA.

5. Garanties exigides.-

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, sense incloure l’IVA

6. Requisits específics del contractista:

Solvència econòmica i financera:

Les empreses licitadores hauran de justificar la seva capacitat financera i econòmica a través de tots els mitjans que s’indiquen a continuació, a més dels que els licitadors considerin oportuns.

1.- Informe d’institucions financeres sobre la solvència del licitador en relació amb el contracte en particulars, o en el seu cas, justificant de l’existència d’una assegurança d'indemnització per riscos professionals.

Solvència tècnica:

Les empreses licitadores hauran de justificar la seva solvència tècnica a través dels mitjans que s’indiquen a continuació, a més dels quals els licitadors considerin oportuns:

1.- Una relació dels principals serveis o treball realitzats en els últims tres anys que inclogui import, dates i destinatari, públic o privat. Els serveis o treballs efectuats s’acrediten mitjançant certificats expedits o visats per l’òrgan competent, quan el destinatari és una entitat del sector públic o, quan el destinatari es un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d’aquest certificat, mitjançant una declaració de l’empresari.

7. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació. El 15è dia següent al de la publicació de l’anunci de licitació al Butlletí de les Illes Balears d’acord amb l’article 159.2 del TRLCSP. Si el darrer dia de l’esmentat termini es dissabte, diumenge o festiu, el mateix s’entendrà prorrogat fins a les 13 hores del primer dia hàbil següent.

Hora límit: 13 hores

b) Documents a presentar: Els senyalats a la Clàusula 10 ,11 i 12 del Plec de Clàusules administratives.

c) Lloc de presentació: Ajuntament d’Andratx

1. Dependència.- Tresoreria Municipal de 9 a 13 hores

2. Domicili. Av. de la Cúria, 1

3. Localitat i codi postal. Andratx 07150

8. Obertura d’ofertes:

a) Descripció.- Ajuntament d’Andratx

b) Adreça.- Ajuntament d’Andratx, Av. de la Cúria, 1

c) Localitat i codi postal.- 07150 Andratx

d) Data i hora.- S’anunciarà al perfil del contractant

9. Despeses de Publicitat.- A càrrec de l’adjudicatari

10. Altres Informacions.

Andratx, 24 de setembre de 2015

La regidora delegada de Contractacio,

Estefania Gonzalvo Guirado