Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE PARTICIPACIÓ, TRANSPARÈNCIA I CULTURA
Núm. 14766
Resolució de la secretària general de la Conselleria de Participació, Transparència i Cultura per la qual s’anuncia la licitació del contracte de servei de control d’accessos del poliesportiu Príncipes de España
Versió PDF
1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:
a) Organisme: Conselleria de Participació, Transparència i Cultura.
b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.
c) Obtenció de la documentació i informació:
1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació
2) Domicili: carrer de Montenegro, 5
3) Localitat i codi postal: Palma - 07012
4) Telèfon: 971 17 76 01 + 62833
5) Fax: 971 17 89 21
6) Correu electrònic: contractacio@turisme.caib.es
7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 15 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
d) Número d’expedient: CONTR 2015/3516
2. Objecte del contracte:
a) Tipus: servei
b) Descripció: servei de control d’accessos del poliesportiu Príncipes de España. A més a més s’inclou la instal·lació i manteniment de les càmeres de vigilància.
c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d’unitats: no.
d) Lloc d’execució/lliurament: poliesportiu Príncipes de España. C/ del Gremi de Forners, 4 (Polígon de Son Castelló) 07009 Palma.
e) Termini d’execució/lliurament: un any des de la signatura del contracte.
f) Admissió de pròrroga: si
g) Establiment d’un acord marc: no
h) Sistema dinàmic d’adquisició: no
i) CPV : 98341120
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Subhasta electrònica: no
d) Criteris d’adjudicació:.
|
Oferta económica |
75 punts |
|
Millores quant al número de càmeres addicionals |
15 punts |
|
Hores addicionals de lliure disposició |
10 punts |
4. Valor estimat del contracte: 349.484,08 €
5. Pressupost base de licitació:
Import net : 174.742,04 euros. IVA: 36.965,83 euros. Import total: 211.437,87 euros
6. Garanties exigides.
Provisional: no.
Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació (IVA exclòs).
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació: si
Grup L Subgrup 6 Categoria B
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: d’acord amb l’apartat F.4 del plec de clàusules administratives particulars.
c) Altres requisits específics: no.
d) Contractes reservats: no
8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació: 15 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (hora límit a les 14.00 hores).
b) Modalitat de presentació: la prevista en els punts 13 i 14 del plec de clàusules administratives particulars.
c) Lloc de presentació
1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació.
2. Domicili: carrer de Montenegro, 5
3. Localitat i Codi Postal: Palma– 07012
4. Adreça electrònica: contractacio@turisme.caib.es
d) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no
e) Admissió de variants: no.
f) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos comptadors des de l’endemà de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.
9. Obertura d’ofertes:
a) Descripció: en els termes exposats en el PCAP.
b) Adreça: carrer de Montenegro, 5.
c) Localitat i codi postal: Palma - 07012
d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà al perfil del contractant.
10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari fins a 400 €.
11. Altres informacions: no
Palma, 28 de setembre de 2015
La secretària general
Ruth Mateu Vinent