Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

SINDICATURA DE COMPTES

Núm. 14698
Acord del Consell de la Sindicatura pel qual s'aprova la convocatòria per a la cobertura, mitjançant el sistema de comissió de serveis, d'un lloc de treball d'auditor de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atesa la falta de personal en les àrees d’auditoria, i el volum de feina existent, es fa necessària la cobertura urgent d’un lloc de treball d’auditor, vacant en la Relació de llocs de treball de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears.

L’article 28.2 de la Llei 4/2004, de 2 d’abril, de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears, disposa que el personal al servei de la Sindicatura es regeix pel que disposen aquesta Llei i el Reglament de règim interior, i en allò que no s’hi preveu, li és aplicable el règim establert amb caràcter general per al personal al servei de l‘Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

La Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i el Decret 33/1994, de 28 de març, pel qual s’aprova el Reglament de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, ofereixen la possibilitat de cobrir mitjançant comissió de serveis aquests llocs, sempre amb caràcter temporal i amb una durada màxima de dos anys. Aquest és un sistema que permet a la Sindicatura de Comptes tenir al seu servei, de forma ràpida i eficient, personal adequadament format i preparat per desenvolupar les tasques que l’ordenament jurídic li encomana.

Atesa la normativa legal esmentada, i amb la finalitat de cobrir un lloc de treball d’auditor que es troba vacant, constitueix l’objecte d’aquest Acord l’aprovació de la convocatòria per al proveïment mitjançant comissió de serveis del lloc de treball esmentat de la Sindicatura de Comptes, dotat pressupostàriament, les seves bases i el barem de mèrits.

En virtut de tot això, i d’acord amb la competència prevista a l’article 16.k de la Llei 4/2004, de 2 d’abril, de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears, el Consell de la Sindicatura

ACORDA

Primer. Aprovar la convocatòria per a la cobertura, mitjançant el sistema de comissió de serveis, d’un lloc de treball d’auditor de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears, les característiques i els requisits del qual s’assenyalen a l’annex I.

Segon. Aprovar les bases i el barem de mèrits que han de regir aquesta convocatòria, i que s’adjunten com a annexos I i III, respectivament, així com el model de sol·licitud que consta a l’annex II.

 

Palma, 28 de setembre de 2015

El Síndic major
Joan Rosselló Villalonga

 ANNEX I
BASES

PRIMERA. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

L’objecte d’aquesta convocatòria és la cobertura, mitjançant el sistema de comissió de serveis, del lloc de treball corresponent al personal funcionari de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears, vacant i dotat pressupostàriament, que s’assenyala:

UN LLOC DE TREBALL D’AUDITOR: Grup: A1. Complement de destinació: 26. Complement específic: 20.285,52€. Administració de procedència: totes les administracions públiques. Cos de procedència: tots els cossos o escales del grup A1. Adscripció: cos d’auditors de la Sindicatura de Comptes. Observacions: rendiment i dificultat tècnica; incompatibilitat; horari i dedicació especial; disponibilitat i desplaçament. Funcions: - Recopilar i ordenar, d’acord amb les instruccions dels caps d’àrea d’auditoria, els informes, estudis, documents i estats que s’hagin de conèixer per a un millor desenvolupament del treball. – Analitzar i revisar, d’acord amb els criteris establerts per la Sindicatura, els comptes, els estats financers, el control intern i l’organització, i els aspectes relatius a eficàcia i eficiència dels centres, dels organismes i de les dependències que siguin objecte de control. – Elevar als caps d`àrea les conclusions i els resultats obtinguts en l’exercici de les seves funcions. – Col·laborar amb els caps d’àrea en la planificació i l’organització del treball encomanat a l’equip. – Formular les propostes i els suggeriments que considerin oportuns per a un millor desenvolupament del treball. – Realitzar les tasques administratives derivades del desenvolupament de les seves funcions. – Redactar els esborranys dels avantprojectes d’informe segons els resultats de les fiscalitzacions. – Qualssevol altres que li encomanin els caps d’àrea i que tenguin relació amb les tasques esmentades.

Requisits: ser funcionari de carrera de qualsevol ens públic i acreditar experiència en alguna de les àrees següents: fiscalització interna o externa, intervenció, tresoreria, contractació administrativa, gestió pressupostària o tributària, o com a docent universitari en àrees de comptabilitat o auditoria. Estar en possessió del certificat de coneixement de llengua catalana de nivell B2, o equivalent.

SEGONA. DURADA

La durada de la comissió de serveis en aquest lloc de treball serà d’un any, sense perjudici que pugui ser prorrogada. Finalitzarà per qualsevol de les causes establertes a l’article 88 ter de la Llei 3/2007.

TERCERA. PUBLICITAT

Aquesta convocatòria es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en el tauler d’anuncis de la Sindicatura de Comptes i en el seu portal web <www.sindicaturaib.org>.

QUARTA. REQUISITS DELS ASPIRANTS

Podran participar en aquesta convocatòria els funcionaris de carrera que es trobin en la situació administrativa de servei actiu i que compleixin els requisits que disposa la Relació de llocs de treball, descrits en la base primera. El compliment dels requisits s’haurà de justificar amb la presentació de la documentació corresponent.

CINQUENA. SOL·LICITUDS I DOCUMENTACIÓ

Les sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria s’han de presentar d’acord amb el model  que s’adjunta a l’annex II, on figura l’apartat en què l’interessat necessàriament ha de sol·licitar que se li reconegui una puntuació concreta dels mèrits al·legats. A la sol·licitud s’hi ha d’afegir una relació signada, amb el model que s’adjunta a l’annex II, de la documentació justificativa del compliment dels requisits exigits per la convocatòria i dels mèrits al·legats.

El termini de presentació de sol·licituds és de deu dies hàbils, comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Es presentaran en el Registre General de la Sindicatura de Comptes (c/ de Sant Feliu, 8A 07012 Palma, de dilluns a divendres de 9 a 14 hores) i adreçades al síndic major. Podran, també, presentar-se les sol·licituds d’acord amb el que preveu l'art. 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

No podran participar en el concurs i s'arxivaran aquelles sol·licituds registrades fora del termini establert.

A la sol·licitud s’adjuntaran la documentació i els certificats acreditatius dels mèrits al·legats i del compliment dels requisits exigits a la convocatòria, a més d’una fotocòpia del document nacional d’identitat o, en el cas de no ser espanyol, del document oficial acreditatiu de la identitat. Les fotocòpies que s’hi adjuntin han d’estar compulsades.

La data de referència per al compliment dels requisits exigits i la possessió dels mèrits al·legats és el dia que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.

En cap cas seran objecte de valoració els mèrits no al·legats o aquells al·legats però no acreditats documentalment abans del dia de finalització del termini de presentació de les sol·licituds.

SISENA. BAREM DE MÈRITS

El barem de mèrits que s’ha d’aplicar per a la resolució d’aquesta convocatòria és el que figura a l’annex III.

Per poder obtenir la comissió de serveis serà necessari arribar a la puntuació mínima de 10 punts entre tots els mèrits de forma conjunta.

En cas d’igualtat en la puntuació total dels mèrits al·legats en el concurs, per dirimir la igualtat esmentada, es formularà proposta d’adjudicació de la comissió de serveis al funcionari que hagi obtingut més punts a l’apartat C de l’annex III (experiència professional).

SETENA. RESOLUCIÓ I PUBLICACIÓ

El termini per a la resolució d’aquesta convocatòria serà d’un mes comptador des de l’endemà de la finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Cinc dies abans, com a mínim, del compliment del termini màxim per a la resolució del concurs, s’ha de publicar en el tauler d’anuncis de la Sindicatura de Comptes i en el seu portal web <www.sindicaturaib.org> la proposta provisional d’adjudicació de la comissió de serveis objecte de la convocatòria.

Atesa la proposta provisional esmentada, les persones interessades poden formular-hi al·legacions en el termini de dos dies hàbils, comptadors a partir de l’endemà de la data d’exposició pública de la proposta provisional.

Un cop resoltes les al·legacions presentades i, si escau, d’haver modificat les puntuacions atorgades a les persones aspirants, es formularà la proposta definitiva d’adjudicació de la comissió de serveis, la qual pot incloure, respecte de la provisional, l’esmena d’ofici dels errors detectats.

Es donarà a la proposta definitiva d’adjudicació de la comissió de serveis la mateixa publicitat que a la proposta provisional.

L’SCIB sol·licitarà l’autorització corresponent a l’Administració de què depengui la persona proposada per obtenir la comissió de serveis.

En el cas que la comissió de serveis no sigui autoritzada o que la persona proposada per obtenir-la renunciï, es formularà, si es considera convenient, proposta definitiva d’adjudicació a favor del següent aspirant, per ordre de la puntuació obtinguda.

Una vegada autoritzada la comissió de serveis i atesa la proposta definitiva d’adjudicació, el síndic major dictarà la resolució corresponent i ordenarà la seva publicació en el tauler d’anuncis de la Sindicatura de Comptes i en el seu portal web <www.sindicaturaib.org>.

VUITENA. NORMA FINAL

D’acord amb el que estableix la disposició addicional primera de la Llei 4/2004, de 2 d’abril, de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears, aquesta convocatòria i tots els actes administratius se’n derivin, podran ser impugnats en els casos i en la forma establerta per aquesta Llei i el Reglament de règim interior de la Sindicatura de Comptes, i supletòriament, seran aplicables les disposicions de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i també les de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

 

ANNEX II
MODEL DE SOL·LICITUD

1. DADES PERSONALS

Primer llinatge:

Segon llinatge:

Nom:

DNI:                                                              Data naixement:

Adreça:

Localitat:                                                        Província:                  

Telèfon:

2. DADES PROFESSIONALS :

Cos o escala a què pertany:

Administració:

Centre directiu:

Lloc de treball:

Nivell:                                                            Grau consolidat:

Telèfon:

3. MÈRITS AL·LEGATS I PUNTUACIÓ:

A) Antiguitat: mesos ____........................   _____ punts.               (màxim 4 punts)

B) Coneixements de llengua catalana......     _____ punts.               (màxim 1 punt)

C) Experiència professional ....................     _____ punts.               (màxim 6 punts)

D) Cursos de formació i perfeccionament     _____ punts.               (màxim 6 punts)

E) Mèrits acadèmics..................................    _____ punts.               (màxim 3 punts)

                        Total puntuació.................    _____ punts.               (màxim 20 punts)

SOL·LICIT: prendre part en la convocatòria per a la cobertura, mitjançant el sistema de comissió de serveis, d’un lloc de treball d’auditor de l’SCIB, amb la puntuació total de _______ punts, i declar que són certes totes les dades d’aquest document i que complesc les condicions que exigeix la convocatòria, alhora que em compromet a provar-les documentalment.

                           ,           de                                   de  2015

Nom i signatura

HBLE. SR. SÍNDIC MAJOR DE LA SINDICATURA DE COMPTES DE LES ILLES BALEARS.


MODEL DE RELACIÓ DE DOCUMENTACIÓ JUSTIFICATIVA DEL COMPLIMENT DELS REQUISITS EXIGITS PER LA CONVOCATÒRIA I DELS MÈRITS AL·LEGATS

REQUISITS EXIGITS PER LA CONVOCATÒRIA:

1..............................................................................................................

2...............................................................................................................

..................................................................................................................

MÈRITS AL·LEGATS:

A. DE L’ANTIGUITAT:

1...............................................................................................................

2...............................................................................................................

..................................................................................................................

B. DEL CONEIXEMENTS DE LLENGUA CATALANA:

1...............................................................................................................

2...............................................................................................................

 

C. DE L’EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL.

1...............................................................................................................

2...............................................................................................................

D. CURSOS DE FORMACIÓ I PERFECCIONAMENT:

1...............................................................................................................

2...............................................................................................................

..................................................................................................................

E. DELS MÈRITS ACADÈMICS:

1...............................................................................................................

2...............................................................................................................

..................................................................................................................

                                  ,           de                             de  2015

Nom i signatura

 

ANNEX III
BAREM DE MÈRITS

A. Antiguitat.

Per cada mes de serveis prestats i reconeguts en l'Administració pública: 0,033 punts per mes, fins a un màxim de 4 punts.

B. Coneixements de llengua catalana

Es valoraran els certificats següents:                   

            a) Certificat de nivell C1 (abans certificat C): 0,50 punts

            b) Certificat de nivell C2 (abans certificat D): 0,75 punts.

            c) Certificat de coneixements de llenguatge administratiu: 0,25 punts.

Només s’ha de valorar el certificat que sigui de més nivell. A la puntuació s’ha de sumar, si escau, la puntuació establerta pel certificat de coneixements de llenguatge administratiu.

Els coneixements de llengua catalana s’han d’acreditar mitjançant còpia compulsada del certificat oficial corresponent o del títol que acredita la possessió del nivell de coneixements al·legat. Els títols o certificats han de ser els expedits per l’Escola Balear d’Administració Pública o els expedits o homologats per l’òrgan competent de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats.

La puntuació màxima que es pot obtenir per aquest concepte és d’1 punt.

C. Valoració de l’experiència professional

- Experiència com a funcionari de carrera o interí exercint funcions d’auditor en control de legalitat de contractació administrativa i subvencions en la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears o en qualsevol dels altres òrgans de control extern: 0,050 punts per mes.

- Experiència com a funcionari de carrera del grup A1 o A2, exercint funcions d’auditoria, d’intervenció, o en serveis jurídics de qualsevol administració o institució pública, en matèria de contractes i subvencions: 0,040 punts per mes.

- Experiència com a funcionari interí del grup A1 o A2, exercint funcions d’auditoria, d’intervenció, o en serveis jurídics de qualsevol administració o institució pública, en matèria de contractes i subvencions: 0,030 punts per mes.

- Experiència com a funcionari de carrera del grup A1 o A2, en llocs de feina amb funcions de naturalesa o de contingut tècnic anàlogues a les funcions esmentades en els tres primers paràgrafs, en matèria de contractes i subvencions: 0,035 punts per mes.

- Experiència com a funcionari interí del grup A1 o A2 en llocs de feina amb funcions de naturalesa o de contingut tècnic anàlogues a les funcions esmentades en els tres primers paràgrafs, en matèria de contractes i subvencions: 0,025 punts per mes.

Als únics efectes d’aquest concurs, s’entendrà com a funcions de naturalesa o de contingut tècnic anàlogues a les funcions esmentades en els tres primers paràgrafs les següents: gestió econòmica i comptable, gestió pressupostària i gestió en matèria de contractació administrativa i subvencions.

La puntuació màxima que es pot obtenir per aquest concepte és de 6 punts.

Aquest mèrit s’acreditarà mitjançant certificat en el qual consti el lloc de treball ocupat, la relació amb l’Administració, el tipus de treball realitzat i les tasques desenvolupades.

D. Cursos de formació i perfeccionament

Només es valoraran els cursos de dret públic que estiguin directament relacionats amb les funcions del lloc de treball i hagin estat realitzats en escoles d’administració pública, universitats i altres centres reconeguts oficialment.

Si no s’acrediten les hores de durada del curs, però sí els dies de la seva realització efectiva, es considerarà que la seva durada és de dues hores per cada dia de realització efectiva dels curs. Si tampoc no consten els dies de la seva realització, es considerarà que la durada total del curs és de dues hores.

Per a la valoració de qualsevol curs, s’haurà d’acreditar que s’ha superat amb aprofitament.

Si s’ha assistit més d’una vegada a un mateix curs es valorarà un sol cop.

Es valorarà a raó de 0,020 punts per cada hora de durada del curs.

La puntuació màxima que es podrà obtenir en aquest apartat serà de 6 punts.

E. Mèrits acadèmics

Només es valoraran els mèrits acadèmics directament relacionats amb les funcions del lloc de treball ofert. La valoració com a mèrit d’un títol implicarà que no es poden valorar els de nivell inferior necessaris per obtenir-lo.

  1. Llicenciatura: 2 punts.
  2. Diplomatura: 1 punt.
  3. Cursos de postgrau en matèries jurídiques de 150 hores de durada, com a mínim: 0,5 punts.
  4. Títol d’auditor o censor jurat de comptes, i màster de capacitació per a l’exercici de l’advocacia realitzat en escoles de pràctica jurídica, o similars: 0,5 punts.
  5. Es valora la docència impartida d’estudis universitaris oficials en matèries de auditoria i dret públic. Per cada crèdit equivalent a 10 hores de docència: 0,15 punts, fins a un màxim d’1,5 punts. La docència d’una mateixa matèria, o contingut, només es valorarà una vegada.

S’acreditarà amb còpia compulsada del títol acadèmic o de la certificació corresponent.

La puntuació màxima que es podrà obtenir en aquest apartat E serà de 3 punts.