Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'INCA
Núm. 14667
Aprovació definitiva de les bases reguladores de la convocatòria d'ajudes complementàries per als estudiants participants en el programa Erasmus
Versió PDF
En data 8 d'agost de 2015 es publica al BOIB núm. 120 sec. V Pàg. 36587, l’acord de Ple de l’Ajuntament d’Inca realitzat en data 23 de juliol de 2015, pel qual s’aproven inicialment les bases reguladores per la convocatoria d'ajuts complementaris als estudiants participants en el programa Erasmus curs 2014/2015. De conformitat amb lo disposat a l’Art. 102 de la Llei de 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, s’ha exposat al públic el referit acord , per un termini de 30 dies, des de el següent a la publicació de dit acord en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, als efectes de que tots els interessats presentin al·legacions en contra el mateix davant el Ple Municipal.
Donat que transcorregut el plac no han hagut alegacions al respecte, les bases reguladores de la convocatoria d'ajudes complementàries per als estudiants participants ene l programa Erasmus es consideren definitivament aprovades en el següent contingut literal.
AJUDES COMPLEMENTÀRIES PER ALS ESTUDIANTS PARTICIPANTS EN EL PROGRAMA ERASMUS
L'Ajuntament d'Inca, mitjançant l'Àrea d'Educació i Formació i dins la tasca que desenvolupa el Centre Universitari d'Inca orientada al foment d'estudis superiors, convoca ajudes amb una dotació econòmica de 2.000 € per a ESTUDIANTS PARTICIPANTS EN EL PROGRAMA ERASMUS, entre l'1 d'octubre de 2014 i l'1 d'octubre de 2015.
BASES QUE REGULEN LA CONVOCATÒRIA
1. Objecte i finalitat
S'estableixen ajudes complementàries amb la finalitat de donar suport econòmic a les despeses que tenen els actuals estudiants empadronats al municipi d'Inca, i que han gaudit d'una beca de mobilitat internacional Erasmus dins el període comprès entre l'1 d'octubre de 2014 i l'1 d'octubre de 2015.
2. Dotació pressupostària
La dotació econòmica total de la present convocatòria, per a l'any 2015, és de 2.000 € a càrrec de la partida pressupostària núm. 330-489 del Pressupost general de l'Ajuntament d'Inca de l'any 2015.
3. Destinataris
La persona beneficiària ha d'estar empadronat al municipi d'Inca amb una antiguitat mínima d'un any.
- La persona sol·licitant ha d'estar matriculada durant el curs 2014/2015 i ha d'haver estat titular d'una beca Erasmus Plus.
- La persona sol·licitant ha d'haver gaudit d'una beca ERASMUS dins el període comprès entre l'1 d'octubre de 2014 i l'1 d'octubre de 2015.
4. Documentació a presentar per accedir a l’ajuda
a) Sol·licitud degudament emplenada i presentada dins els períodes establerts a les presents bases.
b) Fotocòpia del DNI/NIE del sol·licitant o document equivalent.
c) Certificat d'empadronament on consti l'antiguitat mínima d’un any.
d) Fotocòpia de la matrícula de la persona sol·licitant (curs 2014/2015), en què s'especifiquin el nombre d'assignatures matriculades.
f) Fotocòpia de la carta d'atorgament de la beca Erasmus, expedida pel centre d'estudis corresponent.
g) Fotocòpia compulsada del certificat acadèmic emès pel centre d'estudis estranger on s'ha realitzat la beca Erasmus (segellat o certificada pel centre).
h) Declaració jurada de no estar sotmès a a cap de les prohibicions que preveu l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
i) Quan la persona beneficiària sigui deutora de l’Ajuntament d’Inca, com a conseqüència d’un deute vençut, liquidat i exigible, es pot acordar la compensació.
5. Lloc de presentació de la sol·licitud d’ajuda
La documentació es pot presentar:
a) Tramitació presencial
AJUNTAMENT D'INCA
Registre d'Entrades
Plaça d'Espanya, 1
Horari: de dilluns a divendres de 8.30 h a 14.00 hores;
dissabte de les 8 h a les 13 hores.
b) Tramitació administrativa mitjançant correu postal
Oficines de correus
En el cas que la sol·licitud s'enviï mitjançant tramitació administrativa per correu postal, és convenient posar-se en contacte previ al 971.50.71.23.
Tota la documentació s'haurà de presentar a l'oficina de correus dins sobre obert, per tal que aquesta oficina dati i segelli l'exemplar destinat a l'Ajuntament d'Inca.
6. Termini de presentació de la documentació i calendari de tramitació de les sol·licituds
Per tal de presentar les sol·licituds conforme a les presents bases s'avendrà de conformitat amb els següents terminis:
- PERÍODE DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS:
Des de les 8.30 hores del dijous 1 d'octubre fins a les 14 hores del dimarts 20 d'octubre de 2015).
- PUBLICACIÓ DE LLISTES PROVISIONALS:
Es publicaran a la pàgina web de l'Ajuntament http://incaciutat.com/administracio-municipal), a partir 22 d'octubre de 2015.
En un termini de tres (3) dies, una vegada acabat el termini de presentació de sol·licituds, la Regidoria d'Educació i Formació i Centre publicarà la llista provisional d'admesos i els exclosos, per no haver presentat la documentació adient o no complir els requisits de les bases.
- PERÍODE D'ESMENA D'ERRORS –per manca de documentació–:
Del 23 d'octubre al 4 de novembre de 2015, fins a les 14.00 h.
Els sol·licitants exclosos disposaran d'un termini de deu (10) dies a comptar des de la publicació de la llista provisional per presentar la documentació requerida, en el Registre d’Entrades de l’Ajuntament d’Inca dins l’horari establert.
En cas de no presentar la documentació requerida, la persona sol·licitant quedarà exclosa.
- PUBLICACIÓ DE LLISTES DEFINITIVES:
Es publicaran a la pàgina web de l'Ajuntament http://incaciutat.com/administracio-municipal) dia 12 de novembre de 2015.
La resolució de la convocatòria amb els alumnes beneficiaris i l'import de la beca concedida s'exposaran al tauler dels Casal de Joves d'Inca i a la pàgina web de l'Ajuntament d'Inca.
7. Criteris/quantia destinada i repartiment
La quantia destinada a cada ajut anirà en funció dels mesos d'estada i es repartirà de manera proporcional entre les sol·licituds presentades, la quantia total de cada ajut no podrà superar en cap cas els 350 €. Es realitzarà un informe des de l’Àrea d’Educació i Formació amb l'avaluació de les sol·licituds presentades, i una proposta de repartiment de les ajudes a concedir.
8. Justificació i pagaments
La justificació de l’ajuda complementària es realitza amb la presentació de tota la documentació acreditativa del compliment dels requisits per accedir-hi.
L'ajut es liquidarà mitjançant un sol pagament, que es farà una vegada que s'hagi conclòs la tramitació administrativa de la present convocatòria, i atenent a la disposició del departament municipal d'Intervenció.
ACCÉS ALS MODELS I SOL·LICITUDS
El model de sol·licitud, les presents bases i tota la informació complementària es podrà trobar als següents llocs:
1- Ajuntament d'Inca
(Registre d'Entrades)
Plaça d'Espanya, 1
dins l'horari d'atenció al públic.
2- Casal de Joves d'Inca
Avinguda de Lluc, 299
Tel. 971.50.71.23
dins l'horari d'atenció al públic.
3- Al web municipal www.ajinca.net
Tota la informació referent a les següents bases es farà pública de forma simultània al tauler del Casal de Joves d'Inca i a la pàgina web municipal.
Per a qualsevol consulta o revisió prèvia de les sol·licituds us podeu posar en contacte amb la responsable del Centre Universitari d'Inca.
Inca 27 de julio de 2015
El Alcalde-Presidente,
Virgilio Moreno Sarrió